عمومی

گزارش مالیاتی Venmo، IRS و فرم‌های 1099-K: آنچه شما هستید نیاز به دانستن

گزارش مالیاتی Venmo، IRS و فرم‌های ۱۰۹۹-K: آنچه شما هستید
نیاز به دانستن

گزارش مالیات Venmo موضوع داغ جدید امسال است. سرویس درآمد داخلی قوانین جدیدی را برای گزارش درآمد کسب و کار از طریق خدمات پرداخت مانند Venmo، PayPal، CashApp و سایر پردازشگرهای پرداخت شخص ثالث صادر کرده است و بسیاری از مالیات دهندگان را با سوالات زیادی مواجه کرده است. ما قصد داریم به برخی از آنها برای شما پاسخ دهیم. بیایید شروع کنیم.



ونمو چیست؟ مالیات؟

Venmo Tax یک قانون گزارش دهی جدید ۱۰۹۹-K که مستلزم آن است که برخی از تراکنش های انجام شده از طریق Venmo به خدمات درآمد داخلی گزارش شود ( IRS). این برای هر معامله تجاری که از طریق Venmo بیش از ۶۰۰ دلار برای کالاها و خدمات انجام می شود، اعمال می شود.

شرایط مالیاتی جدید Venmo

شرایط مالیاتی Venmo تحت قوانین ۱۰۹۹ برای اطمینان از انطباق با قوانین مالیاتی جدید مهم است که درک و دنبال کنید. /a> توسط سرویس درآمد داخلی مشخص شده است.

قانون جدید ۱۰۹۹-K به طور چشمگیری آستانه پرداخت ناخالص را به بیش از ۶۰۰ دلار برای سال تقویمی کاهش داده است. در نتیجه، تراکنش‌های بیش از این مبلغ، صرف‌نظر از اینکه کدام پلتفرم پرداخت شخص ثالث پرداخت را انجام داده‌اند، می‌توانند به IRS پیام دهند تا فرم ۱۰۹۹-K را ارسال کند.

فرم ۱۰۹۹-K و Venmo Taxes

فرم ۱۰۹۹-K یک بازگشت اطلاعات IRS است که اجازه می دهد برای رعایت داوطلبانه مالیات بیشتر. این تراکنش‌های پرداختی را که از طریق کارت‌های اعتباری و نقدی انجام می‌شود، و همچنین تراکنش‌های انجام‌شده از طریق شبکه‌های شخص ثالث که بیش از ۶۰۰ دلار هستند، گزارش می‌کند.

تغییرات اخیر در گزارش‌های مالیاتی اکنون Venmo و سایر برنامه‌های پرداخت را ملزم می‌کنند تا درآمد کسب شده را گزارش کنند و برخی سردرگمی‌ها را برای مالیات دهندگان ایجاد کرده است. در سال های گذشته این آستانه بسیار بالاتر بود و تنها در صورتی گزارش می شد که یک کسب و کار بیش از ۲۰۰ تراکنش داشته باشد و بیش از ۲۰,۰۰۰ دلار داشته باشد.

بسیاری مردم نگران بودند که مبادلات شخصی آنها علاوه بر معاملات تجاری آنها مشمول مالیات شود، اما اینطور نیست. در نتیجه، سرویس درآمد داخلی تصمیم گرفته است قوانین جدید را به مدت یک سال به تاخیر بیندازید. Venmo این گزینه را دارد که یک حساب تجاری باز کند تا تراکنش های شخصی و تجاری شما را از هم جدا نگه دارد.

این کمک بزرگی خواهد بود زیرا پلتفرم های پرداخت دیجیتال نیز گزارش های سالانه خود را به IRS ارسال می کنند و هر درآمد گزارش نشده ای که دارید می توانید از آنها بخواهید درآمد شما را دقیق تر ببینند و ممکن است پیامدهای مالیاتی جدی داشته باشند.

svg%3E - گزارش مالیاتی Venmo، IRS و فرم‌های 1099-K: آنچه شما هستید
نیاز به دانستن

نحوه گزارش درآمد از Venmo

درک نحوه گزارش درآمد خود از Venmo می تواند بسیار مفید باشد. در ادامه ما یک راهنمای گام به گام به شما ارائه خواهیم کرد تا به شما کمک کند قوانین مالیاتی جدید را طی کنید.

۱٫ نحوه دریافت ۱۰۹۹-K برای Venmo

اگر حساب کاربری تمام الزامات مالیاتی را برآورده کند، یک کپی دیجیتال از فرم ۱۰۹۹- دریافت خواهد کرد. K از Venmo. کاربران همچنین می‌توانند آنها را در Venmo.com دانلود کنند. اگر نمی توانید مکان یابی کنید یا فرم ۱۰۹۹-K را دریافت نمی کنید، به احتمال زیاد محدودیت درآمدی برای تشکیل پرونده را رعایت نکرده اید.

۲٫ پرداخت های شخصی جدا از درآمد مشمول مالیات

Venmo به گونه ای تنظیم شده است که بتوانید یک حساب تجاری جدا از حساب شخصی خود ایجاد کنید. این تضمین می‌کند که فقط تراکنش‌های انجام‌شده از کسب‌وکار شما گزارش می‌شوند.

اگر پرداخت‌ها از محل کار است، مطمئن شوید که نحوه ثبت مالیات بر خوداشتغالی .

. مطمئن شوید که فرم ۱۰۴۰ یا ۱۰۴۰-ES و جدول C شما پر شده باشد

اطمینان از اینکه اسناد مالیاتی صحیح را درج کرده اید ضروری است. ۱۰۹۹-K فقط خلاصه‌ای از درآمدهای شما است که از طریق Venmo یا سایر برنامه‌های پرداخت به دست آورده‌اید.

باید از فرم ۱۰۴۰ خود که درآمد ناخالص شما را برای کل سال گزارش می‌کند و برنامه C خود مطمئن شوید. جایی است که درآمد ناخالص کسب‌وکار کوچک خود را گزارش می‌کنید که از Venmo یا سایر برنامه‌های پرداخت به دست نمی‌آید.

در صورتی که مطمئن نیستید، پر کردن ۱۰۴۰-ES نحوه ثبت مالیات‌های خوداشتغالی است. . اگر انتخاب کرده اید که جزء نگذارید، اگر مدعی کسر استاندارد ۲۰۲۲ هستید، مهم است که بدانید تحت چه دسته بندی های مالیات بر درآمد قرار می گیرید.

هر گونه کسر ناشی از هزینه های تجاری نیز باید در برنامه C شما مطالبه شود. هنگامی که این موارد را پر کردید و تمام اطلاعات صحیح را بیمه کردید، فرم ۱۰۹۹-K شما باید به آن فرم ها پیوست شود تا به IRS ارسال شود.

۴٫ همه فرم‌های مالیاتی را ارسال کنید

گام آخر این است که تمام اطلاعات فرم‌های خود را دوباره بررسی کنید و آنها را همراه با اظهارنامه مالیاتی خود ثبت کنید.

اگر فرم ۱۰۹۹-K Venmo خود را دریافت نکنید چه می شود

ممکن است برخی از حساب ها به آستانه تعیین شده مالیات نرسیده باشند. در این صورت، احتمالاً فرم ۱۰۹۹-K را از Venmo دریافت نخواهید کرد زیرا آنها نمی توانند فرم ها را برای کسانی که واجد شرایط نیستند ارسال کنند.

در صورت وقوع، توصیه می شود دانلود کنید و یک کپی از اظهارنامه خود را برای سوابق خود نگه دارید.

کسرهای مالیاتی

اگر دوست دارید مقداری پول برای خود پس انداز کنید، بسیار ضروری است که بدانید چه چیزی می توانید برای کسر مالیات به عنوان مالک کسب و کار با استفاده از Venmo. بیایید تعدادی از آنها را با هم بررسی کنیم.

  • هزینه های دفتر خانه. کسورات برای خانه شما. هزینه های دفتر شامل بخشی از پرداخت ماهانه شما برای ملک و همچنین هزینه های برق، تعمیرات خانه و حتی هزینه های بیمه می شود.
  • هزینه های تجاری. شما می توانید این هزینه را کسر کنید. هزینه‌های هر چیزی که به راه‌اندازی کسب‌وکار شما مربوط می‌شود، شامل اما نه محدود به لوازم اداری، قبوض تلفن و تلفن، و هزینه‌های رایانه و نرم‌افزار از جمله برخی از بهترین نرم‌افزارهای مالیاتی.
  • هزینه‌های خدمات حرفه‌ای. شما می توانید هزینه های خدمات حرفه ای مانند هزینه های پرداخت شده به وکلا، حسابداران، و پردازشگران پرداخت را به عنوان هزینه های تجاری کسر کنید.
  • هزینه های سفر. هر گونه هزینه سفری که به دلیل آن انجام می شود. سفر برای مقاصد تجاری را می توان به عنوان کسر مالیات شما ادعا کرد. به طور کلی، این شامل هزینه بلیط هواپیما یا هزینه های وسیله نقلیه، اقامت و وعده های غذایی می شود. مطمئن شوید که تمام رسیدهای خود را برای نشان دادن هزینه های خود نگه دارید.

نکته ای درباره حساب های تجاری Venmo

ایجاد حساب Venmo برای تجارت می تواند در زمان و تلاش شما در هنگام ثبت مالیات صرفه جویی کند.

همه تراکنش های تجاری شما انجام شده است. از طریق Venmo در یک مکان ردیابی می‌شود و به شما فرم‌های لازم برای گزارش درآمدتان در زمان فرا رسیدن زمان مالیات ارائه می‌شود.

خط آخر

خط اصلی این است که گزارش مالیات یک واقعیت واقعی است. Venmo و سایر برنامه‌های پرداخت اکنون می‌توانند ردیابی و ثبت اطلاعات صحیح را آسان‌تر از همیشه کنند تا از انطباق IRS که IRS به دنبال آن است اطمینان حاصل کند و شما را از دردسرهای زیادی نجات دهد.

اگر به مشاوره مالیاتی بیشتری در مورد این موضوع نیاز دارید، می توانید به Venmo.com مراجعه کنید یا با یک متخصص مالیات مشورت کنید. همچنین می‌توانید این راهنمای مالیات مشاغل جانبی.

آیا Venmo 1099-NEC ارسال می کند؟

فرم ۱۰۹۹-NEC IRS برای کاربران Venmo ارسال نمی‌شود، زیرا فقط برای افرادی است که از روش‌های پرداخت مستقیم استفاده می‌کنند و ۶۰۰ دلار یا بیشتر درآمد داشته‌اند.

در عوض، Venmo 1099-K را ارسال می‌کند. زمانی که مشخص شد کاربر از طریق روش‌های پرداخت غیرمستقیم ۶۰۰ دلار درآمد داشته است.

آیا Venmo مشمول مالیات است؟

سرویس درآمد داخلی (IRS) تصمیم گرفته است اجرای سقف گزارش ۶۰۰ دلار را به تعویق بیندازد و در عوض از حداکثر تراکنش ۲۰۰۰۰ دلار و ۲۰۰ دلار استفاده کند.

برخی ایالت‌ها هستند که پیاده‌سازی می‌کنند حتی محدودیت‌ها و جزئیات کمتر گزارش‌دهی در صفحه Venmo به‌روزرسانی خواهند شد.

۱۰۹۹- چیست. آستانه K برای سال مالیاتی ۲۰۲۲؟

در سال تقویمی ۲۰۲۲، سازمان های تسویه حساب شخص ثالث که فرم مالیاتی ۱۰۹۹-K را صادر می کنند، باید فقط گزارش هایی را برای تراکنش هایی ارسال کنید که مجموع پرداخت ها به صاحبان مشاغل کوچک بیش از ۲۰۰۰۰ دلار باشد و بیش از ۲۰۰ مورد از آنها وجود داشته باشد.

آیا از پرداخت های شخصی Venmo مشمول مالیات می شوید؟

وجود دارد در مورد گزارش مالیاتی جدید Venmo شایعات و سوء تفاهم های زیادی وجود داشته است.

Venmo بر پرداخت های شخصی شما مالیات نخواهد داد. در واقع، آنها فقط درآمد افراد یا مشاغلی را گزارش می‌کنند که از برنامه‌های پرداخت شخص ثالث برای تراکنش‌های تجاری خود استفاده می‌کنند که از آستانه تعیین‌شده توسط IRS فراتر می‌رود.

تصویر: Envato Elements


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی