عمومی

کسب و کار خود را برای سرمایه آینده آماده کنید کروچیدن

کسب و کار خود را برای سرمایه آینده آماده کنید
کروچیدن

نوسان بازارهای مالی از اکثر صاحبان مشاغل کوچک دور است، اما CFOهای کسری مانند من به طور فزاینده ای نگران تأثیر بازار سرمایه بر مشتریان خود هستند. آیا می دانید چگونه ممکن است کسب و کار شما در برابر اتفاقاتی که در وال استریت می افتد آسیب پذیر باشد؟ در اینجا خلاصه ای از اینکه چگونه بازارهای مالی امروز ممکن است بر استراتژی کسب و کار شما تأثیر بگذارد آورده شده است.

رشد سرمایه گذاری پرخطر.

با شروع بحران سال ۲۰۰۸، فدرال رزرو سیاست های خود را به گونه ای تنظیم کرد که اسناد خزانه (که امن ترین سرمایه گذاری در جهان محسوب می شوند) ۰% بازده داشته باشند، به این معنی که هیچ سودی پرداخت نمی کنند. با از بین رفتن این سرمایه گذاری امن، سرمایه گذاران باید پول خود را در جای دیگری بگذارند تا بازدهی دریافت کنند.

نتیجه یک رونق ۱۴ ساله برای سرمایه گذاری مخاطره آمیز در هر سطحی بود: سهام شرکت های فناوری افزایش یافت، سهام خصوصی گسترش یافت. بازارهای جدید، سرمایه‌های مخاطره‌آمیز محبوبیت خود را افزایش دادند، و سرمایه‌گذاران DIY (اغلب تازه ثروتمند از گزینه‌های سهام کارمندان) به سرمایه‌گذاری فرشته می‌پردازند. بسیاری از پیشرفت‌ها در ده سال گذشته – از ماشین‌های برقی گرفته تا هوش مصنوعی تا اکتشافات پزشکی نجات‌دهنده – توسط این رونق سرمایه‌گذاری در فناوری تامین شد.

چرخش عالی.

در ۱۶ مارسام، ۲۰۲۲، فدرال رزرو به طور ناگهانی سیاست خود را برای مهار تورم تغییر داد. در حالی که به طور گسترده به عنوان یک تعدیل کلی مناسب در نظر گرفته می شود، یک پیامد ضروری ایجاد مجدد دارایی های بدون ریسک است: اسناد خزانه اکنون بازدهی ۰٫۶۵% ۱۳ برابر در مقایسه با سه ماه پیش افزایش یافته است. بازارها به آنچه که برخی آن را «چرخش بزرگ» می‌نامند، واکنش نشان داده‌اند – تغییری در تخصیص پرتفوی از سرمایه‌گذاری‌های پرخطر مانند فناوری به سهام ارزشی، اوراق قرضه و پول نقد.

چرخش بزرگ مستقیماً بر شرکت‌های فناوری عمومی مانند Instacart تأثیر گذاشت که تقریباً ۴۰٪ از ارزش خود را در IPO از دست دادند. علاوه بر تغییرات مشهود بازار عمومی، تغییرات نامرئی در بازارهای سرمایه کوچکتر نیز رخ می دهد.

  • صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر مشکل دارند جمع آوری وجوه جدید زیرا سرمایه گذاران اکنون بیش از حد در معرض سرمایه گذاری های پرخطر هستند.
  • سهام خصوصی که به شدت به وام دادن متکی است، شرکت ها را تحت نظارت بیشتری قرار می دهد زیرا نرخ بهره هزینه سرمایه آنها را افزایش می دهد.
  • کسب و کارها خریدهای استراتژیک را به تعویق می اندازند زیرا پول نقد را برای تورم و چالش های زنجیره تامین ذخیره می کنند.
  • سرمایه گذاران فرشته، که پرتفوی آنها با بازارها کاهش یافته است، حجم سرمایه گذاری خود را کاهش می دهند.

در مجموع، پول نقد کمتری برای کسب و کارهای نوپا پرخطر در هر مرحله تامین مالی وجود دارد.

استراتژی‌هایی برای کسب‌وکارهای کوچک در چرخش عالی.

آسیب‌پذیری کسب‌وکار شما در برابر The Great Rotation به پول نقد عملیاتی شما بستگی دارد. جریان می یابد. شرکت‌های مثبت جریان نقدی به سرمایه خارجی متکی نیستند و این باعث می‌شود تا برای نوسانات فعلی بازار موقعیت خوبی داشته باشند. استارت‌آپ‌های دارای پشتوانه سرمایه‌گذاری در چرخه افزایش/سوختن، بسته به میزان باند پروازی که دارند، مستعدترین هستند. در حال حاضر، به عنوان یک قانون سرانگشتی، باید انتظار داشته باشید که دور بعدی VC شما دو برابر زمان اولیه برنامه ریزی شده طول بکشد.

اینجاست. چند استراتژی برای کاهش ریسک بازار سرمایه شما هستند.

جریان نقدی مثبت شوید.

بهترین راه برای محافظت از کسب و کارتان در برابر بازارهای سرمایه این است که با تبدیل شدن به یک کسب و کار سودآور و دارای جریان نقدی مثبت، نیاز خود به سرمایه خارجی را از بین ببرید. بسته به ساختار شرکت شما، این ممکن است به معنای کاهش یا توقف رشد، به تعویق انداختن سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت یا تجدید ساختار سازمان باشد. این اقدامات به رشد بلندمدت شما لطمه می زند، بنابراین هر تغییر را با دقت در نظر بگیرید.

برای برخی استارتاپ ها، جریان نقدی مثبت است. غیرممکن است (به عنوان مثال، داروها در مراحل اولیه). ” readability=”32.145390070922″>

اگرچه هنوز از بین نرفته است، پنجره وام های کم بهره به سرعت در حال بسته شدن است. اکنون هنوز زمان بسیار خوبی برای تأمین مجدد بدهی های تجاری است. مانند وام های MCA یا فاکتور AR برای بهبود جریان نقدی و کاهش هزینه بهره. با بانک یا CDFI خود صحبت کنید تا ببینید آیا تامین مالی مجدد گزینه خوبی است یا خیر.

تسریع در پایان دور سرمایه گذاری خود.

اگر فعال هستید برای افزایش یک سرمایه گذاری، تسریع در بسته شدن را در نظر بگیرید. ممکن است لازم باشد ارزش گذاری خود را کاهش دهید، به خواسته هایی مانند صندلی های هیئت مدیره یا ضمانت نامه ها تن بدهید، یا میزان افزایش حقوق خود را کاهش دهید. علیرغم این اشکالات، ممکن است بهتر باشد هر دوری را در حال حاضر به پایان برسانیم تا اینکه در آینده نتوانیم به پایان برسیم.

باند فرودگاه خود را گسترش دهید.

اگر در حال حاضر در حال سوختن باند هستید، در نظر بگیرید گام هایی برای خرید زمان بیشتر برای خود گسترش باند فرودگاه معمولاً به معنای کاهش هزینه ها یا تعداد کارمندان است – یک گام دردناک به عقب برای شرکت های با رشد بالا. کاهش سوختگی یک قمار برای خرید زمان بیشتر به قیمت کشش است. با این حال، سرمایه‌گذاران نیز می‌خواهند قبل از دور بعدی شما کشش را ببینند، بنابراین قبل از به کارگیری این استراتژی به دقت فکر کنید. با پیش‌بینی کسب‌وکار خود از نزدیک کار کنید تا بفهمید کاهش هزینه‌ها چگونه بر کشش تأثیر می‌گذارد.

به‌دنبال بودجه عمومی باشید.

کمک‌های دولتی به خوبی از بازار سرمایه محافظت می‌شوند. روندها، بنابراین درخواست کمک هزینه صنایع پیشرفته را از طریق بنیاد ملی علوم، وزارت دفاع، یا سایر سازمان های دولتی با بودجه خوب در نظر بگیرید. گزینه‌ها.

مهم نیست در بازار سرمایه چه اتفاقی می‌افتد، برنامه‌ریزی برای بدترین‌ها و تطبیق در صورت نیاز هرگز ضرری ندارد. برای انتخاب بهترین استراتژی برای کسب و کار خود و جلوگیری از فاجعه ناشی از عوامل خارج از کنترل شما، با مدیران و مشاوران خود همکاری نزدیک داشته باشید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی