عمومی

از اینقدر خوب بودن در محل کار خود دست بردارید. این کار را انجام دهید بجای

از اینقدر خوب بودن در محل کار خود دست بردارید. این کار را انجام دهید
بجای

“But راجر گفت: من می خواهم مردم مرا دوست داشته باشند. من این را همیشه از رهبرانی که مربی آنها هستم می شنوم، وقتی تصمیمات نامطلوب می گیرند. و منطقی است. چه کسی نمی خواهد مورد پسند واقع شود؟

مشکل زمانی است که رهبران همیشه “خوب” هستند تا مورد پسند واقع شوند. همیشه خوب بودن به این معنی است که احساسات منفی خود را حفظ کنید، نیازهای خود را تنظیم کنید، بی سر و صدا از دیگران رنجش ببرید – و شاید گاهی اوقات منفجر شوید. برای دیگران سخت است که بدانند چه چیزی واقعاً با شما مشکلی ندارد.

بهترین رهبران همیشه خوب نیستند. نوع؟ آره. دوستانه؟ مطمئن. دلسوز؟ قطعا. اما خوبه؟ نه. همیشه خوب نباش. رهبران خوب می خواهند آنقدر دوست داشته شوند که مرزهای سالمی نداشته باشند. آنها از درگیری اجتناب می کنند و زمانی که باید موضعی اتخاذ کنند تسلیم می شوند.

حدها را حفظ می کنند، گفتگوهای سخت را انجام می دهند و با درگیری برخورد می کنند. مهارت‌های ویژه‌ای برای رهبران آگاه و دل‌محور هستند – آنچه که من رهبران عشق محور Amare می‌نامم. آنها باید تعادلی بین نشان دادن جنبه های سخت و نرم خود به دست آورند، حتی زمانی که آن را به عنوان خوب تلقی نمی کنند. FYI، در اینجا یک مانیفست در مورد رهبری متوازن مبتنی بر عشق وجود دارد. /p>

  • میل شما به محبوب شدن چه تاثیری بر سبک رهبری شما دارد؟
  • آیا گاهی اوقات خوب بودن کارایی شما را به خطر می اندازد؟
  • آیا در تعادل هستید؟

۵ روش آماره برای اینکه خیلی خوب نباشید

  1. باورهای خود را در مورد خوب بودن شناسایی کنید. این جاهای خالی را پر کنید: یاد گرفتم که خوب بودن _____________ است. وقتی خوبم _____________. مردم خوب _____________. اکنون از خود بپرسید که آیا این باورها همچنان در خدمت سازمان و خود برتر شما هستند؟
  2. مراقب الگوهای “خوب” خود باشید. به موقعیت هایی توجه کنید که در آنها تمایل به رفتار غیر واقعی دارید. بنویسید: الف) چه چیزی شما را تحریک می کند، ب) چه داستانی در مورد آن ساخته اید، و ج) اگر در عوض معتبر بودید، چه اتفاقی می افتاد.
  3. برچسب های مناسب خود را پیدا کنید. در نظر بگیرید که می خواهید جنبه نرم مثبت شما چگونه توصیف شود (به غیر از “خوب”). مراقبت؟ گرم؟ متفکر؟ اکنون در نظر بگیرید که چگونه می‌خواهید جنبه سخت‌تر شما شرح داده شود. قوی؟ مستقیم؟ ارتجاعی؟ شروع به استفاده از این برچسب های ترجیحی برای فکر کردن و توصیف خود برای دیگران کنید.
  4. گام های کوچک بردارید و آزمایش کنید. با مستقیم بودن، اما نه خواستگار بودن، واقعی بودن اما نه سرد، بازی کنید، در حالی که همچنان در ارتباط هستید. به سادگی با متن ها و ایمیل های خود شروع کنید و به نحوه استفاده از شکلک ها و علامت تعجب نگاه کنید.
  5. فرهنگ خوب. فرهنگ سازمانی خود را ارزیابی کنید که چگونه با “خوب” رفتار می شود. توجه داشته باشید که آیا همیشه مشروط است یا مورد انتظار است، پاداش یا مجازات می شود و در همه سطوح منصفانه است. به سایر رفتارهای مرتبط مانند برخورد با تعارض نیز توجه کنید.

خوب بودن خوب است، اما وقتی زیاده روی شود، یک ویژگی رهبری موثر نیست. در عوض، به احساسات خود احترام بگذارید، صادق باشید و در مسیر خود برای تبدیل شدن به یک رهبر معتبر، متعادل و دارای قدرت عشق، مرزهای سالم را حفظ کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، آنها هستند. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی