عمومی

کارشناسان کسب‌وکارهای کوچک نکاتی را برای سخت‌تر شدن به اشتراک می‌گذارند تصمیمات

کارشناسان کسب‌وکارهای کوچک نکاتی را برای سخت‌تر شدن به اشتراک می‌گذارند
تصمیمات

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

اجرای کسب و کار نیاز به تصمیم گیری های مهم زیادی دارد. از تصمیم گیری برای شروع چه نوع کسب و کار تا تعیین بهترین ابزار برای استراتژی بازاریابی شما، مهارت های تصمیم گیری قوی ضروری است. در اینجا برخی از بینش های مفید از اعضای جامعه کسب و کار کوچک آنلاین در مورد چندین تصمیم مهم کارآفرینی وجود دارد.



در مورد بهترین ایده های خلاقانه کسب و کار تحقیق کنید

بهترین بازارهای آنلاین برای فروش محصولات خود را پیدا کنید

آنلاین بازارها می توانند ورود مستقیم و شروع فروش محصولات را بدون سرمایه گذاری اولیه آسان کنند. اما با گزینه‌های بسیار، تعیین اینکه بهترین زمان را در کجا بگذرانید می‌تواند دشوار باشد. Nicola Bleu درباره برخی گزینه‌ها در این پست Startup Bonsai بحث می‌کند. و اعضای BizSugar به بحث اینجا وارد شد.

بهترین ایالت را برای اداره کسب و کار خود تعیین کنید

همه کسب و کارها برای همیشه از یک مکان کار نمی کنند. اگر قصد دارید شرکت خود را به مکان جدیدی منتقل کنید، باید ملاحظات مهمی را رعایت کنید. برای هدف راهنما.

مزایا و معایب بیرون را در نظر بگیرید. تامین مالی

همکاری با سرمایه گذاران ممکن است به شما کمک کند تا کسب و کار خود را سریعتر رشد دهید. اما این یک راه حل جادویی برای هر استارت آپی نیست. هنوز برخی از هزینه ها وجود دارد که باید به تنهایی پوشش دهید. درباره برخی در این پست Startup Professionals Musings توسط Marty Zwilling.

این عوامل را قبل از راه اندازی اولین وب سایت خود بررسی کنید

بهترین زمان برای راه اندازی وب سایت کسب و کار کوچک شما چه زمانی است؟ پاسخ احتمالاً از کسب و کار به کسب و کار متفاوت است. اما وظایف خاصی وجود دارد که باید قبل از هر راه اندازی انجام شود. پل ویلر آنها را در این پست BusinessLoad فهرست می‌کند.

آیا باید کارمندانی را برای حق امتیاز خود استخدام کنید

کارمندان می توانند به یک کسب و کار حق رای کمک کنند تا کارهای بیشتری انجام دهد. با این حال، این مسیر بهترین گزینه برای هر فرنچایز یا هر مرحله از تجارت نیست. جوئل لیباوا پیشنهادات افکار در این پست فرانشیز مستقیم. و انجمن BizSugar پیوست مکالمه را نیز.

تعیین کنید شما آنچه را که برای یک کارآفرین موفق لازم است دارید

کارآفرینی برای همه مناسب نیست. درس‌های سختی وجود دارد که ممکن است در طول سال‌ها یاد بگیرید. راشل استرلا از رسانه اجتماعی Strella اشتراک‌گذاری برخی از درس ها و نکات اولیه او که ممکن است در این پست روی کارآفرینان دیگر تأثیر بگذارد.

کسب و کار آنلاینی را که آرزویش را داشتید باز کنید

بسیاری از مردم رویای راه اندازی کسب و کار را در سر می پرورانند. و به لطف اینترنت، این رویا بیش از همیشه قابل دستیابی است. اما زمان مناسب برای پریدن چیست؟ در این پست Inspire to Thrive، لیزا سیکارد کاوش می‌کند نکاتی برای غواصی. پس از مطالعه، به BizSugar بروید تا ببینید چه اعضایی هستند گفتن.

درباره آینده وب ۳٫۰ بیاموزید

همیشه فناوری های جدیدی وجود دارد برای صاحبان مشاغل کوچک برای یادگیری و بهره مندی از آن. این به هر کارآفرین بستگی دارد که بهترین زمان برای پذیرش آنها را تعیین کند. در حال حاضر، یکی از روندهای اصلی که مردم در مورد آن صحبت می کنند، وب ۳٫۰ است. آرجون سولانکی در مفهوم این Techs Pro Hub فرو می رود پست.

بهترین افزونه های SEO وردپرس را بیابید

گزینه بی‌پایانی از افزونه‌های وردپرس برای بهبود سئو و فراتر از آن وجود دارد. اما بهترین آنها برای کسب و کار کوچک شما کدامند؟ برای مشاهده نگاهی دقیق به چندین گزینه، این پست Profit Blitz توسط Camille Concepcion را بخوانید. . سپس بازدید کنید BizSugar تا ببینید اعضا در مورد پست چه می گویند.

اگر می خواهید محتوای کسب و کار کوچک مورد علاقه خود را پیشنهاد دهید تا مورد توجه قرار گیرد. برای جمع بندی انجمن آتی، لطفاً نکات خبری خود را به: sbtips@gmail.com ارسال کنید.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی