عمومی

چگونه یک کسب و کار شمع راه اندازی کنیم

چگونه یک کسب و کار شمع راه اندازی کنیم

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

کسب و کار شمع سازی خوب است شرط. طبق آمار، نزدیک به ۸۰ درصد از کل خانواده ها در ایالات متحده از شمع استفاده می کنند. مردم بیش از ۵۰۰۰ سال است که از شمع استفاده می کنند. آیا زمان آن رسیده است که به عنوان یک سرمایه گذاری تجاری وارد شمع سازی شوید؟ اگر وقت شما رسیده است که به صفوف این کارآفرینان موم ریسی بپیوندید، باید این راهنما را در مورد چگونگی راه اندازی یک کسب و کار شمع امروز بررسی کنید!

چگونه کسب و کار ساخت شمع را شروع کنید

بنابراین، شما می خواهید شمع بفروشید. این راهنمای گام به گام شامل عناصر کلیدی الگوی طرح کسب و کار شما است.

ما ممکن است انواع و اندازه های مورد علاقه شمع ها را داشته باشیم، اما اگر کسب و کار شمع خود را راه اندازی می کنید، باید در نظر بگیرید که مشتریان شما چه می خواهند.

دانستن اینکه کجا می توانید شمع بفروشید – بازار شما – اولین گام در فرآیند ساخت شمع است.

۱٫ در مورد نوع شمع هایی که می خواهید بسازید و بفروشید تصمیم بگیرید

بزرگترین روند در خرید شمع، افزایش محبوبیت شمع های فضای باز، برای استفاده در حیاط و پاسیو است. این روندی است که ارزش تماشای آن را دارد.

در مورد بازار هدف خود و چگونگی آن فکر کنید شما جایگاه خود را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی و طرح تجاری خود ایجاد خواهید کرد.

مصرف کنندگان گزارش می دهند که دلیل اصلی انتخاب یک شمع خاص، بوی آن است. شمع های معطر بر بازار مسلط هستند. در واقع، تخمین زده می شود که ۱۰۰۰۰ رایحه شمع مختلف موجود باشد.

بعد از رایحه، مصرف کنندگان شمع ها را بر اساس شکل و اندازه انتخاب می کنند.

در اینجا انواع بیشتری برای روشن کردن علاقه شما وجود دارد:

۲٫ نام کسب و کار خود را انتخاب کنید

رقابت در بازار شمع های تولید انبوه بسیار زیاد است.

کسب و کار شمع خانگی شما باید از آن بازار متمایز باشد. نام کسب و کار شما باید مشخص کند که در هنگام ساخت شمع چه چیزی تولید می کنید.

svg%3E - چگونه یک کسب و کار شمع راه اندازی کنیم

۳٫ شمع های خود را طراحی کنید

Tapers؟ نذری ها؟ ستون ها؟ چراغ چایخوری؟

ظرف؟ شناور؟ عبادت؟ در فضای باز؟

تولد؟ تعطیلات؟

بدیهی است که همه این انتخاب‌ها از قبل به شکل استاندارد وجود دارند. کسب و کار شمع سازی شما باید درست باشد، خارج از قالب.

این فرصتی است که از تخیل و مهارت های طراحی خود استفاده کنید. همچنین، در مورد برنامه های مختلف نرم افزار کامپیوتری که به شما در طراحی کمک می کند، تحقیق کنید.

۴٫ تصمیم بگیرید که کجا شمع های خود را بفروشید

کسب و کارهای Candle گزینه های زیادی در مورد محل فروش دارند. موقعیت مکانی شما ممکن است یک عامل باشد. برای مثال، اگر در یک منطقه روستایی هستید، بهترین گزینه ممکن است فروش آنلاین باشد.

فروش آنلاین

بازار شماره یک آنلاین برای اقلام دست ساز Etsy است. می‌توانید به آن‌ها بپیوندید و مواردی را برای فروش فهرست کنید، و همچنین به وب‌سایت خود پیوند دهید.

همچنین می‌توانید شمع‌ها را به‌صورت آنلاین از طریق وب‌سایت‌هایی مانند Amazon، ebay و Facebook Marketplace بازاریابی کنید.

سایت تجارت الکترونیک خودتان

شما می توانید وب سایت خود را به عنوان یک سایت تجارت الکترونیک ایجاد کنید. برای تبلیغ کسب و کار خود به این روش، باید تمرکز زیادی روی بازاریابی داشته باشید.

همانند فروش آنلاین، هزینه‌های بسته‌بندی و حمل و نقل مورد توجه زیادی قرار می‌گیرد. شمع‌ها می‌توانند سنگین باشند و اگر به شکل‌های شکستنی هستند باید با دقت بسته‌بندی شوند.

فروشگاه شمع‌های خودتان

با داشتن فروشگاه یا محل تولید خود، می‌توانید اضافه کنید. هزینه های عملیاتی شما بسیار زیاد است. کرایه و قبض آب و برق خواهید داشت. همچنین، شما یا یک کارمند باید در ساعات کاری حضور داشته باشید.

اما اگر بتوانید در یک منطقه استراتژیک قرار بگیرید که خریداران احتمالاً موارد مشابه را جستجو کنند، ممکن است سرمایه‌گذاری خوبی باشد.

فروش شمع‌های خود در فروشگاه‌های دیگر

به‌جای اینکه کسب‌وکار خود را آنلاین کنید، می‌توانید فروشگاه‌های محلی، به‌ویژه فروشگاه‌های صنایع دستی محلی را امتحان کنید. اگر بتوانید در یکی از آن فروشگاه ها وارد شوید، شمع های شما در میان اقلام دست ساز دیگر نمایش داده می شود. فروشگاه های صنایع دستی محلی مشتریانی را که به دنبال اقلام دست ساز و منحصر به فرد هستند جذب می کنند.

فروشگاه های هدایا نیز می توانند مکان های خوبی برای فروش شمع های شما باشند. به یاد داشته باشید، خریداران به دنبال هدیه هستند و ۳۵ درصد شمع ها در فصل تعطیلات به عنوان هدیه فروخته می شوند.

فروشگاه های خرده فروشی نیز می توانند سودآور باشند. مکان‌هایی برای فروش شمع‌هایتان، اما معمولاً یافتن فضای قفسه در آنجا دشوارتر است. یک خواربارفروشی محلی می‌تواند گزینه‌ای باشد، زیرا هدایای لحظه آخری اغلب مکان‌هایی در نزدیکی منطقه تسویه‌حساب هستند.

نمایش‌های صنایع دستی محلی

مردم به محلی می‌روند. نمایشگاه ها و نمایش های صنایع دستی برای یافتن هدایای منحصر به فرد. بسیاری از شمع‌سازان در شروع این راه موفقیت زیادی کسب می‌کنند.

یک کیف و یک کارت ویزیت حاوی اطلاعات کسب‌وکار کوچک خود تهیه کنید، و همزمان به فروش و بازاریابی خواهید پرداخت. و این یک راه مطمئن برای توسعه مشتریان مکرر است.

در مورد بازارهای کثیف چطور؟ شاید. اما اغلب خریداران به جای یک محصول منحصر به فرد، بر روی یافتن یک مقرون به صرفه تمرکز می کنند. با این حال، بازارهای کوچک فرصت های بازاریابی و مکانی برای ملاقات با مشتریان بالقوه هستند.

۵٫ یک طرح کسب و کار بنویسید

کسب و کارهای موفق یک طرح تجاری قوی دارند. برنامه شما باید شامل اهداف و استراتژی های شما برای رسیدگی به ایده های تجاری دست ساز شما باشد.

قبل از اینکه طرح کسب و کار خود را بنویسید، باید خط شمع اولیه خود را کامل کنید. خط تولید شما بخش مهمی از ساختار کسب و کار شما است زیرا تجهیزاتی را که هنگام راه اندازی یک کسب و کار شمع نیاز دارید را مشخص می کند.

شما همچنین باید امور مالی کسب و کار برنامه ریزی شده خود را مشخص کنید. این باید شامل سرمایه ای باشد که برای شروع خط تولید اولیه خود به آن نیاز دارید و سرمایه ای که با رشد کسب و کار به آن نیاز دارید.

۶٫ یک فضای تولیدی پیدا کنید

اگر خوش شانس هستید، فضای تولید ممکن است زیرزمین شما باشد. باید قوانین منطقه‌بندی محلی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که برای اداره یک کسب‌وکار خانگی شفاف هستید. از آنجایی که راه اندازی یک تجارت شمع سازی تأثیر کمی بر همسایگان دارد یا هیچ تأثیری ندارد.

این شمع ها حاوی مواد قابل اشتعال هستند – فتیله ها – بنابراین باید قوانین منطقه بندی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که مجاز است.

۷٫ فضای کار خود را به درستی تنظیم کنید

شما با موم شمع ذوب شده کار می کنید و مهم است که فضای کار خود را طوری تنظیم کنید که جریانی وجود داشته باشد.

موم در کتری های فلزی حرارت داده می شود و قبل از افزودن عطرها، روغن های معطر و/یا رنگ ها فیلتر می شود.

موم ذوب شده فیلتر می شود. موم سرد می شود و در میز قالب گیری که در بالای قالب ها قرار دارد ریخته می شود. این فرآیند زمانی است که شما ماشین‌های قالب‌گیری «پیوسته» دارید و به صورت گروهی شمع می‌سازید. همچنین می توانید هر قالب را به صورت دستی و جداگانه بریزید.

قالب ها باید از قبل گرم شوند تا موم به طور یکنواخت در آنها جاری شود.

بعد از پر شدن قالب ها، ژاکت دور قالب ها باید با آب سرد پر شود.

۸٫ کسب و کار خود را به صورت قانونی راه اندازی کنید

ساخت شمع بخش سرگرم کننده و خلاقانه است، اما نمی توانید از کارهای اداری خودداری کنید.

یکی از مهم ترین کارهایی که باید انجام دهید این است که دنبال کنید. توصیه انجمن ملی شمع و یک برچسب هشدار ایمنی آتش نشانی. این برچسب سه قانون را فهرست می‌کند: سوزاندن در دیدرس، دور از چیزهایی که آتش می‌گیرند و از کودکان دور بمانید.

یک نهاد تجاری نیز یک نهاد حقوقی است، و وکیل شما هشدار ایمنی آتش‌سوزی را می‌خواهد. برچسب.

نهاد تجاری

طبق تحقیقات بازار، اکثریت افرادی که کسب و کار شمع سازی را راه اندازی می کنند، یک شرکت با مسئولیت محدود (LLC) تشکیل می دهند. به این دلیل که اگر هنگام استفاده مردم از محصول شما اتفاقی بیفتد – آتش سوزی شروع شود یا کسی واکنش نامطلوبی به یک عطر نشان دهد – دارایی های شخصی شما محافظت می شود.

بیمه، مجوزها و مجوزهای تجاری

به بیمه تجاری و بیمه مسئولیت محصول نیاز دارید. هر کسی که محصولی ایجاد می کند به بیمه مسئولیت محصول نیاز دارد – حتی اگر شما به عنوان یک llc راه اندازی شده باشید. اگر محصول شما آسیب فیزیکی یا آسیب به شخص دیگری وارد کند، لایه دیگری از محافظت برای شماست.

اگر خانه شما محل کسب و کار شما است، ممکن است لازم باشد یک سوارکار ویژه به خط مشی مالکان خانه فعلی خود اضافه کنید. اگر محل کسب و کار شما جدا از خانه شما است، به بیمه اموال تجاری نیاز دارید.

حساب بانک تجاری

شما باید یک حساب بانکی خاص برای کسب و کار خود راه اندازی کنید. این ساده ترین راه برای پیگیری هزینه ها، سود و زیان است. همچنین زمانی که زمان مالیات فرا می رسد، ضروری است.

۹٫ تامین مالی تحقیقاتی برای کسب و کارهای کوچک

وقتی برای ایده های تجاری در مورد بودجه تحقیق می کنید، نمی توانید انجمن کسب و کار کوچک (SBA) را شکست دهید. آن‌ها کارشناسانی دارند که می‌توانند شما را به بهترین راه‌ها برای تأمین مالی و احتمالاً حتی کمک‌های بلاعوض هدایت کنند (مثلاً مشاغل متعلق به زنان).

در اینجا ایده‌های مالی دیگری از SBA وجود دارد:

کارت‌های اعتباری تجاری – خطوط اعتباری گردان ناامن به‌شکل کارت‌های اعتباری تجاری. نه تنها می تواند به جدا نگه داشتن هزینه های شخصی و تجاری شما کمک کند، بلکه می تواند فایل اعتبار کسب و کار شما را ایجاد کند، به پول نقد و اعتبار دسترسی داشته باشد و گزینه های پرداخت انعطاف پذیری را ارائه دهد.

قرض های خرد – دریافت وام خرد آسان‌تر و سریع‌تر از وام تجاری سنتی است. مبالغ معمولاً کمتر از ۵۰ هزار دلار است و برای اهداف بسیاری از جمله خرید تجهیزات، موجودی، لوازم و سرمایه در گردش استفاده می شود. SBA با وام دهندگان واسطه تعیین شده در سراسر کشور کار می کند.

Crowdfunding – یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای ایجاد شبکه بزرگ برای جذب سرمایه‌گذاران به یک کسب‌وکار، تأمین مالی جمعی است.

اعتباری است. از فروشندگان– اعتبار فروشنده بزرگترین منبع سرمایه از کسب و کار به تجارت است و جایگزین شماره یک برای وام های شخصی و مشاغل کوچک است. به عنوان راه اندازی، می توانید با حداقل نیاز به تامین مالی کوتاه مدت از فروشندگان دسترسی پیدا کنید. این یک راه حل ارزشمند است که به یک کسب و کار توانایی خرید محصولات و خدمات مورد نیاز خود را از قبل ارائه می دهد و در عین حال به کسب و کار اجازه می دهد تا پرداخت ها را برای تاریخ بعدی به تعویق بیندازد (۳۰ حساب خالص).

وام تجاری شخصی.  – تضمین یک وام تجاری سنتی می‌تواند فرآیندی زمان‌بر و نبردی دشوار به‌ویژه برای یک استارت‌آپ باشد. در نمونه‌های دنیای واقعی، تنها ۳۴ درصد از کسب‌وکارهای کوچک بودجه سنتی را از طریق بانک خود دریافت می‌کنند، در مقایسه با ۷۵ درصد از کسب‌وکارهای بزرگ‌تر.

۱۰٫ همه تجهیزات خود را تهیه کنید

برای ساخت شمع ها به تجهیزاتی نیاز دارید: گلدان های ذوب موم، ظروف (قطع ها و شیشه ها)، قالب ها، لوازم بسته بندی، ابزار اندازه گیری (مانند دماسنج و ترازو).

شما نیاز به لوازم: موم (پارافین، موم زنبور عسل، موم خرما)، فتیله، رنگ و معطر. ارتباط قابل اعتماد با تامین کنندگان مهم است.

شما باید یک برنامه بازاریابی داشته باشید.

۱۱٫ استخدام کارمندان

یکی از ایده های تجاری برای شمع سازی این است که با ساختن شمع ها توسط خودتان و بدون کارمند شروع کنید.

به جای استخدام کارمندان برای ساخت شمع، به استخدام یک بازاریاب حرفه ای فکر کنید. . همانطور که بازاریاب به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را بسازید، سپس کارمندان را اضافه کنید. مجدداً، می‌توانید کارمندان «خارج» مانند تحویل‌دهندگان و فروشنده‌ها را به‌عنوان نیمه‌وقت اضافه کنید.

اگر یک مالک انحصاری هستید، به شماره شناسایی کارفرما نیاز دارید.

۱۲٫ کسب و کار خود را بازاریابی کنید

اگر تصمیم دارید کمپین های بازاریابی خود را انجام دهید، پلتفرم های رسانه های اجتماعی مکانی برای شروع ارائه می دهند. شما به وب‌سایت خود پیوند می‌دهید، جایی که با داشتن یک «داستان برند» در رابطه با چگونگی و چرایی شروع به کار، کسب‌وکار را معرفی کرده‌اید.

اگر به نمایشگاه‌های صنایع دستی محلی می‌روید، مطمئن شوید که سرنخ‌ها را به دام می‌اندازید. و آنها را به کسب و کار جدید تبدیل کنید.

به یاد داشته باشید که ۳۵٪ از فروش شمع در طول فصل تعطیلات، بنابراین روی موجودی فراوان و فرصت‌های فروش در آن زمان تمرکز کنید.

۱۳٫ فروش شمع را افزایش دهید و از داشتن یک تجارت موفق لذت ببرید

در راهنمای گام به گام ما برای کسب و کار شمع سازی شما، یکی از بهترین نکات برای صاحب کسب و کار آورده شده است:

دریافت نام و اطلاعات تماس برای مشاوران باشگاه و تقویت کننده تیم ورزشی در مدارس منطقه شما. با ارائه شمع های خود با تخفیف در جمع آوری کمک های مالی آنها مشارکت کنید. مثلاً ممکن است شمع‌هایی را که به شکل لیوان مدرسه ساخته می‌شوند، تهیه کنید.

شما شمع ها را به صورت جداگانه بسته بندی کنید و یک کارت ویزیت نیز در آن قرار دهید. در وب سایت خود توجه داشته باشید که در جمع آوری کمک های مالی شرکت می کنید.

svg%3E - چگونه یک کسب و کار شمع راه اندازی کنیم

چرا باید یک کسب و کار با شمع راه اندازی کنید

svg%3E - چگونه یک کسب و کار شمع راه اندازی کنیم

کسب و کار شمع سازی یکی از آن مشاغلی است که می توانید در خانه، در یک اتاق اضافی یا زیرزمین شروع کنید. شاید خودتان یکی دو شمع درست کرده باشید و فکر کرده باشید که آیا می توانید از فروش شمع درآمد کسب کنید.

در اینجا دلایلی برای پیوستن به این شمع وجود دارد. رتبه‌های شمع‌سازان:

    1. هزینه های راه اندازی کم:یکی از جذاب ترین جنبه های یک کسب و کار شمع، مانع ورود نسبتا پایین آن است. برای شروع به سرمایه گذاری زیادی نیاز ندارید. لوازم اولیه مانند موم، فیتیله‌ها، عطرها و قالب‌ها مقرون به صرفه و به آسانی در دسترس هستند.
    2. تقاضای رو به رشد بازار:شمع‌ها جذابیت جهانی دارند و در طول سال مورد تقاضا هستند. آنها به دلیل زیبایی شناسی، عطر و ویژگی های بهبود دهنده محیط محبوب هستند، و آنها را به یک عنصر اصلی در دکوراسیون خانه و گزینه ای برای هدیه دهندگان تبدیل می کند.
    3. انعطاف پذیری و استقلال: این کسب و کار به شما امکان می دهد ساعت ها و سرعت خود را تنظیم کنید. چه بخواهید آن را به عنوان یک حرفه تمام وقت یا یک کنسرت پاره وقت دنبال کنید، انعطاف پذیری آن بی نظیر است. این یک سرمایه گذاری ایده آل برای کسانی است که نیاز به تعادل بین کار و تعهدات دیگر دارند.
    4. خلاقیت نامحدود: شمع سازی یک هنر است. شما این آزادی را دارید که با رایحه ها، رنگ ها، شکل ها و اندازه های مختلف آزمایش کنید. این خلاقیت نه تنها فرآیند را لذت بخش می کند، بلکه به شما امکان می دهد محصولات منحصر به فردی ایجاد کنید که در بازار برجسته شوند.
    5. فرصت های فروش گسترده: اینترنت فرصت های زیادی را برای فروش باز کرده است. محصولات شما می توانید از طریق بازارهای آنلاین، رسانه های اجتماعی و وب سایت خود به مشتریان در سطح جهانی دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، نمایشگاه‌های صنایع دستی محلی، بوتیک‌ها و رویدادهای اجتماعی، پلتفرم‌های خوبی برای فروش شمع‌های شما ارائه می‌دهند.
    6. گزینه‌های سازگار با محیط زیست و پایدار: روند رو به رشدی به سمت محصولات سازگار با محیط‌زیست وجود دارد. . شما می‌توانید با ایجاد شمع‌هایی با استفاده از مواد و شیوه‌های پایدار، که برای مصرف‌کنندگان آگاه از محیط‌زیست جذاب است، از این بازار استفاده کنید.
    7. فرصت‌های آموزشی و کارگاهی: به‌عنوان یک شمع‌ساز، می‌توانید تجارت خود را گسترش دهید. با ارائه کارگاه ها، آموزش ها و کیت های DIY. این نه تنها جریان های درآمد شما را متنوع می کند، بلکه به ایجاد جامعه ای از علاقه مندان در اطراف برند شما نیز کمک می کند.
  1. صنعت شمع سازی

    وقتی قصد دارید وارد شمع سازی شوید، پیوستن به انجمن ملی شمع برای شرکت‌های شمع‌سازی برای کسب‌وکارهای کوچک.

    از طریق NCA، به اطلاعات زیادی، به‌ویژه نکاتی از شمع‌سازان خبره، دسترسی خواهید داشت. این NCA است که در مورد شمع ها تحقیق می کند – به این ترتیب می دانیم که ۸۰٪ از خانواده های ایالات متحده از شمع استفاده می کنند.

    اکثر فروش شمع – ۳۵٪ از میزان فروش سالانه – در تعطیلات رخ می دهد. در آن زمان است که شمع ها بیشتر به عنوان هدیه داده می شوند و در تزئینات جشن استفاده می شوند.

    شمع‌ها در سه مکان اصلی فروخته می‌شوند: فروشگاه‌های تخصصی/هدایایی، فروشگاه‌های بزرگ یا محصولات خانگی، و از طریق تاجران انبوه مانند آمازون و Etsy.

    بزرگ‌ترین روند در این صنعت، دور شدن از مالکیت خود است. شمع فروشی همچنین، شمع‌سازی به‌عنوان یک تجارت خانگی سودآور همچنان حفظ شده است.

    svg%3E - چگونه یک کسب و کار شمع راه اندازی کنیم

    هزینه راه اندازی کسب و کار ساخت شمع چقدر است؟

    متوسط ​​هزینه شروع یک کسب و کار شمع بین ۹۵۰۰ تا ۷۸۰۰۰ دلار است که میانگین آن حدود ۴۴۰۰۰ دلار است. به عنوان یک راه اندازی کسب و کار کوچک، شمع سازی ضربه بزرگی به امور مالی شخصی شما وارد نمی کند.

    بزرگترین بخش از آن در فضای اجاره ای یا خریداری شده، مانند مکانی برای ساخت شمع ها و مکانی برای فروش آنها. اجاره چنین فضاهایی بسته به نرخ املاک در منطقه شما ممکن است از ۱۰۰۰ تا ۷۰۰۰ دلار در ماه متغیر باشد.

    سایر هزینه ها عبارتند از:

  • تجهیزات تولید – ۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار
  • لوازم (موم، قالب، فتیله) – ۳۰۰۰ دلار
  • بیمه و هزینه های قانونی – ۵۰۰ تا ۳۵۰۰ دلار.
  • مجوزها و مجوزهای کسب و کار – ۵۰ تا ۷۰۰ دلار.
  • نرم افزار تجاری – ۵۰ تا ۵۰۰ دلار.
  • بیمه مشاغل کوچک – ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار.

صاحبان کسب‌وکار جدید معمولاً در صنعت شمع‌سازی کوچک شروع به کار می‌کنند و بر اساس برآوردهای پایین هزینه‌ها کاهش می‌یابند.

 

نکاتی برای بازاریابی و ترویج کسب و کار شمع سازی شما

راه اندازی یک کسب و کار شمع سازی یک سرمایه گذاری هیجان انگیز است، اما برای موفقیت آن، به استراتژی های بازاریابی موثر نیاز دارید. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تجارت شمع سازی خود را بازاریابی و ترویج دهید:

  • پیشنهاد فروش منحصر به فرد خود را تعریف کنید. (USP): با وجود گزینه های شمع بسیار زیاد، باید از رقبا متمایز شوید. مشخص کنید چه چیزی شمع های شما را منحصر به فرد و خاص می کند. این می تواند استفاده از مواد سازگار با محیط زیست، طرح های نوآورانه یا رایحه های منحصر به فرد باشد. USP خود را در همه مطالب بازاریابی و پیام های خود برجسته کنید.
  • یک هویت برند قوی ایجاد کنید: یک هویت برند متقاعد کننده ایجاد کنید که با مخاطبان هدف شما طنین انداز شود. این شامل نام کسب و کار، لوگو، بسته بندی و سبک کلی بصری شما می شود. ثبات در برندسازی به ایجاد شناخت و اعتماد در میان مشتریان کمک می‌کند.
  • استفاده از رسانه‌های اجتماعی: پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی ابزارهای قدرتمندی برای تبلیغ کسب‌وکار شما هستند. تصاویر و ویدیوهای باکیفیت شمع های خود را به نمایش بگذارید، روند ساخت شمع را نشان دهید و از طریق نظرات و پیام های مستقیم با مخاطبان خود درگیر شوید. از هشتگ های مرتبط استفاده کنید و با اینفلوئنسرها همکاری کنید تا دسترسی خود را گسترش دهید.
  • میزبان کارگاه های شمع سازی: کارگاه های شمع سازی را برای جذب مشتریان بالقوه و ایجاد جامعه ای پیرامون برند خود سازماندهی کنید. این کارگاه‌ها می‌توانند هم آموزشی و هم سرگرم‌کننده باشند و به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهند که همزمان با محصولات و تکنیک‌های شما، شمع‌های سفارشی خود را بسازند.
  • شخصی‌سازی پیشنهاد: پیشنهاد شمع‌های شخصی‌سازی شده را در نظر بگیرید تا مشتریان بتوانند انتخاب کنند. رایحه، رنگ و طرح محصولات شخصی‌شده حس انحصار را ایجاد می‌کنند و هدایای عالی را مخصوصاً برای مناسبت‌های خاص می‌سازند.
  • با اینفلوئنسرها همکاری کنید:با اینفلوئنسرها و وبلاگ‌نویسان رسانه‌های اجتماعی که دنبال‌کنندگان قابل توجهی در خانه دارند شریک شوید. دکور یا طاقچه سبک زندگی همکاری اینفلوئنسرها می‌تواند به معرفی شمع‌های شما به مخاطبان گسترده‌تر و افزایش فروش کمک کند.
  • سرمایه‌گذاری در عکاسی حرفه‌ای محصول:عکاسی محصول با کیفیت بالا برای فروش آنلاین ضروری است. روی عکاسی حرفه ای سرمایه گذاری کنید تا زیبایی و مهارت شمع های خود را به نمایش بگذارید. از این تصاویر در وب‌سایت، رسانه‌های اجتماعی، و مواد بازاریابی خود استفاده کنید.
  • نمونه‌های پیشنهادی و موارد رایگان: افراد عشق رایگان! برای تشویق مشتریان به امتحان شمع‌های شما، نمونه‌های رایگان یا نمونه‌های شمع کوچک را با خرید ارائه دهید. تجربیات مثبت می‌تواند منجر به ارجاعات تجاری و شفاهی مکرر شود.
  • در رویدادهای محلی شرکت کنید: با شرکت در نمایشگاه‌های صنایع دستی، بازارهای پاپ آپ، با جامعه محلی خود در ارتباط باشید. و رویدادهای جامعه این رویدادها فرصت‌های بسیار خوبی برای ملاقات حضوری با مشتریان بالقوه و کسب بازخورد ارزشمند فراهم می‌کنند.
  • اجرای برنامه‌های ارجاع: مشتریان راضی را تشویق کنید تا دوستان و خانواده خود را به کسب‌وکار شمعی خود معرفی کنند. ارائه تخفیف یا جوایز ارجاع بازاریابی دهان به دهان ابزار قدرتمندی است و می تواند به شما کمک کند تا با کمترین تلاش مشتریان جدیدی را به دست آورید.
  • از توصیه های تاثیرگذار استفاده کنید:توصیه های مثبت مشتریان راضی می تواند بر خریداران بالقوه تاثیر زیادی بگذارد. برای ایجاد اعتماد و اعتبار، نظرات و نظرات مشتریان را به طور برجسته در وب سایت و پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود نمایش دهید.
  • بسته بندی سازگار با محیط زیست و پایدار: استفاده از بسته بندی سازگار با محیط زیست و پایدار را برای خود در نظر بگیرید. شمع ها. بسیاری از مشتریان از مشاغلی که مسئولیت زیست محیطی را در اولویت قرار می دهند قدردانی می کنند. بسته بندی سازگار با محیط زیست نیز می تواند نقطه فروش منحصر به فردی برای برند شما باشد.
<. < td class="column-1">استفاده از رسانه های اجتماعی
نکات بازاریابی توضیحات
پیشنهاد فروش منحصر به فرد (USP) تشخیص دهید چه چیزی شمع های شما را منحصر به فرد و خاص می کند. آن را در همه مواد بازاریابی برجسته کنید.
هویت برند قوی یک هویت نام تجاری متقاعد کننده، از جمله نام تجاری، آرم، بسته بندی، و تصاویر بصری ایجاد کنید.
از رسانه های اجتماعی برای نمایش شمع ها، تعامل با مخاطبان و استفاده از هشتگ ها استفاده کنید.
کارگاه های شمع سازی برگزاری کارگاه هایی برای جذب مشتری، آنها را در مورد محصولات خود آموزش دهید و یک جامعه بسازید.
پیشنهاد شخصی سازی شمع‌های شخصی‌سازی‌شده را برای انحصار ارائه دهید که به مشتریان امکان می‌دهد عطر، رنگ و طرح را انتخاب کنند.
همکاری با اینفلوئنسرها با اینفلوئنسرها شریک شوید تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید و از طریق نفوذ آنها فروش را افزایش دهید.
عکاسی محصول حرفه ای سرمایه گذاری در کیفیت بالا عکاسی برای به نمایش گذاشتن زیبایی و مهارت شمع های شما.
نمونه ها و موارد رایگان
نمونه‌های رایگان یا نمونه‌های شمع کوچک را همراه با خرید ارائه کنید تا مشتریان را تشویق به امتحان کردن آنها کنید.
مشارکت در رویدادهای محلی از طریق نمایشگاه‌های صنایع دستی، بازارهای پاپ آپ و سایر رویدادهای اجتماعی با جامعه محلی درگیر شوید.< /td>
برنامه های ارجاع اجرا برنامه های ارجاع با تخفیف یا پاداش برای جذب مشتریان جدید از طریق دهان به دهان.
از توصیفات تاثیرگذار استفاده کنید برای ایجاد اعتماد و اعتبار در بین خریداران، نظرات و نظرات مثبت مشتریان را نشان دهید.
بسته بندی سازگار با محیط زیست بسته بندی سازگار با محیط زیست و پایدار را در اولویت قرار دهید تا برای مشتریان آگاه به محیط زیست جذاب باشد.

با اجرای این استراتژی های بازاریابی، می توانید به طور موثر کسب و کار شمع سازی خود را تبلیغ کنید، مشتریان جدید جذب کنید و یک برند قوی در بازار ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که خلاق باشید، با مخاطبان خود در ارتباط باشید و استراتژی های خود را بر اساس بازخورد مشتری و روند بازار تطبیق دهید.

H2> چگونه می توانم شمع خود را موفق کنم؟ در جایی در بازار انبوه شمع ها ، شما طاقچه خود را تعریف خواهید کرد. به بازارهای جدید. این به ایجاد هویت شما کمک می کند.

با یک خط تولید کوچک شروع کنید. >

پس از خرید لوازم اصلی مانند گلدان های ذوب و قالب ، سایر منابع گران نیستند. به عبارت دیگر ، حاشیه سود خوبی برای شمع ها وجود دارد. محدود کردن خط تولید خود ، مانند انتخاب تعداد مشخصی از فرش و انواع قالب ها. سعی کنید هزینه های حمل و نقل و تحویل خود را محدود کنید. کارآفرین باید حداقل ۲۲،۰۰۰ دلار را به حداقل برساند. دامنه مشاغل جدید شمع از ۲۲،۰۰۰ تا ۳۴،۰۰۰ دلار است. بدیهی است که اگر تصمیم به داشتن یک فروشگاه آجر و ملات یا مرکز تولید و استخدام کارمندان دارید ، هزینه های شما بیشتر خواهد بود. کسب و کار. هزینه های راه اندازی کم وجود دارد و تنظیمات فضای زیادی را به خود اختصاص نمی دهد.

آیا برای فروش شمع به بیمه نیاز دارم؟ span id = “ezoic-pub-ad-placeholder-648” class = “ezoic-adpicker-ad”/>

اگر تصمیم به تشکیل یک LLC دارید (که حتی اگر شما می توانید انجام دهید اختصاصی اختصاصی) ، دارایی های شخصی شما محافظت می شود.

شما به بیمه مسئولیت محصول نیاز دارید. بیمه مسئولیت محصول شما را در برابر مطالبات علیه محصولاتی که تولید می کنید ، می فروشید و تهیه می کنید ، محافظت می کند. همچنین می تواند هزینه های دفاع قانونی شما در برابر ادعاها را پوشش دهد. و بازار Facebook.

شما می توانید در فروشگاه ها مانند فروشگاه های صنایع دستی ، فروشگاه هایی که کالاهای تزئینی را برای خانه ها و حتی فروشگاه های مواد غذایی می فروشند ، بفروشید.

شما می توانید از طریق وب سایت تجارت الکترونیکی خود بفروشید. P> شما می توانید یک غرفه اجاره کنید و در نمایشگاه های صنایع دستی محلی و سایر رویدادهای جامعه بفروشید. “پاک”/> اطلاعات بیشتر در:


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی