عمومی

دوره های آنلاین محبوب اکسل

دوره های آنلاین محبوب اکسل

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

یکی از قدرتمندترین برنامه‌های مایکروسافت مایکروسافت آفیس، به طور خاص مایکروسافت اکسل است. و برنامه های کاربردی Microsoft Excel در هر شرکت تجاری حیاتی هستند. برنامه هایی مانند مایکروسافت اکسل همیشه به طور مداوم در حال گسترش عملکرد هستند. در نتیجه، تنها تعداد کمی از ویژگی‌های کامل برنامه را می‌دانند و به همین دلیل لازم است دوره‌های اکسل را دریافت کنید. خوشبختانه بیشتر این دوره‌ها را می‌توانید به صورت آنلاین پیدا کنید.



دوره‌های محبوب Excel

برخی از محبوب‌ترین دوره‌ها دوره های اکسل در زیر فهرست شده است:

Microsoft Excel – Excel از مبتدی تا پیشرفته

اکسل از مبتدی به Advanced تمام اصول اولیه Microsoft Excel قابل اجرا در تمامی نسخه های اکسل از جمله اکسل ۲۰۱۶ و اکسل ۳۶۵ را آموزش می دهد. این برنامه تمام توابع مهم اکسل مانند SUM، IF، VLOOKUP و غیره را به دانش آموزان آموزش می دهد. پس از اتمام، دانش‌آموزان می‌توانند با مجموعه‌های بزرگی از داده‌ها سروکار داشته باشند و گزارش‌های پویا ایجاد کنند.

Excel Essentials for the Real World (دوره کامل اکسل)

مناسب برای مبتدیان و کسانی که با تجربه، Excel Essentials for the Real World دوره کامل اکسل دانشجویان خود را قادر می سازد تا از نمودارهای محوری، جداول، نمودارها، برش دهنده ها و جدول زمانی استفاده کنند. Power Query، هک‌های مختلف و ویژگی‌های مخفی و نحوه تبدیل داده‌های سازمان‌یافته به نمودار را آموزش می‌دهد. علاوه بر این، عملکردهای جدیدی مانند SORT و FILTER را پوشش می‌دهد.

دوره اکسل تجسم داده‌های پیشرفته مایکروسافت

تجسم داده های مایکروسافت پیشرفته است دوره متوسط ​​و پیشرفته برای Excel 2016 و آخرین نسخه. این ویژگی های پیشرفته مانند داشبورد خودکار و نمودارهای اسکرول را آموزش می دهد. و همچنین به شما آموزش می دهد که چه زمانی و چگونه و چه نوع نموداری را از بین ۲۰ نوع مختلف استفاده کنید. علاوه بر این، ۱۲ نسخه نمایشی پیشرفته اکسل را آموزش می‌دهد. 

Excel Essentials: The Complete Excel Series – Levels 1, 2 and 3

Excel Essentials: Complete Excel Series شامل سه سطح در تقریباً ۲۷ ساعت درس است. هر درس از ساخت صفحات گسترده گرفته تا ایجاد پایگاه داده رابطه ای و همچنین ایجاد و ارسال ایمیل به صورت خودکار را دارد. در سطح سوم، از استفاده از فرمول‌ها به ساختن خود یک فرمول می‌روید، برنامه‌نویسی در برنامه ویژوال بیسیک (VBA) را یاد می‌گیرید، اکسل را با استفاده از VBA خودکار می‌کنید، و موارد دیگر.

>Master Excel Pivot Tables: Excel 365 و Excel 2019

Master Excel Pivot Tables کلاس متوسط ​​دیگری با اکسل ۲۰۱۶ و نسخه های بعدی است که به طور عمیق نحوه ساخت جداول محوری پیچیده را آموزش می دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه داده ها را به صورت خودکار و دستی گروه بندی کنید، داده ها را فیلتر کنید، مقادیر جدول محوری را با استفاده از محاسبات مختلف خلاصه کنید، و تفاوت بین نمودارهای محوری و جداول محوری را درک کنید.

آموزش پیشرفته اکسل دوره مایکروسافت اکسل

در این آموزش پیشرفته اکسل، مدل های مالی و توابع پیشرفته اکسل را خواهید آموخت. اصول اولیه مدل سازی مالی را بیاموزید. عملکردهای مالی حرفه ای مانند ارزش فعلی خالص، IRR، ارزش آتی و جریان نقدی با تخفیف در نظر گرفته می شوند. پس از اتمام، می‌توانید مدل‌های مالی یکپارچه بسازید و برگه‌ها و نمودارها را به صورت حرفه‌ای قالب‌بندی کنید.

دوره برنامه‌نویسی نهایی برنامه‌نویس Excel

برنامه نویس نهایی اکسل به شما می آموزد که چگونه اکسل را برای انجام کار خاصی که دوست دارید برنامه ریزی کنید. شما می‌توانید فرم‌های ورود داده‌ها را خودکار کنید، عملکرد خود را در VBA و CELLS تشکیل دهید، دستورات ویژه ایجاد کنید و فرم‌های کاربر را برای ورود داده‌ها دستکاری کنید، و موارد دیگر در بیش از ۴۰ ساعت درس.

Microsoft. اکسل: ضبط ماکروها

یکی از دوره‌های کوتاه‌تر در اکسل، ماکروهای ضبط اکسل مایکروسافت نحوه کار با ماکروها و نحوه مدیریت ماکروهای ضبط شده در اکسل را آموزش می دهد. بدون هیچ مهارت برنامه نویسی قبلی، نحوه کار در برگه توسعه دهنده اکسل برای یادگیری مکان ذخیره ماکروها و تمایز بین ماکروهای نسبی و مطلق را آموزش می دهد.

معرفی کامل بر تجزیه و تحلیل داده های کسب و کار

معرفی کامل بر تجزیه و تحلیل داده های کسب و کار به دانش آموزان مبانی تجزیه و تحلیل داده های کسب و کار و نحوه انتخاب از بین ۸ نوع مختلف تجزیه و تحلیل داده ها در اکسل را آموزش می دهد. همچنین مکانیسم هایی برای ساخت داشبورد تعاملی و روش هایی برای تجزیه و تحلیل و ارائه داده ها را آموزش می دهد. علاوه بر این، یاد خواهید گرفت که چگونه داده‌ها را به هوش تصمیم‌گیری تبدیل کنید.

کلاس آموزش اکسل مبتدی تا متخصص در ۶ ساعت

از اصول اولیه تا بسیار پیشرفته کلاس آموزشی مبتدی تا متخصص در ۶ ساعت همه چیز را به شما می آموزد. از قالب‌بندی کاربرگ‌ها تا نوشتن فرمول‌ها، حذف موارد تکراری و استفاده از ابزارهای داده مانند مرتب‌سازی و جمع‌بندی فرعی، این دوره شش ساعته موارد زیادی را پوشش می‌دهد. این برنامه در آموزش پروژه‌های اکسل و قالب‌های اکسل، یکپارچه‌سازی مایکروسافت ورد و اکسل، نحوه استخراج داده‌ها از وب به اکسل و موارد دیگر پیشرفت می‌کند.

با یادگیری این دوره‌ها، صاحبان مشاغل یا مترجمان آزاد می‌توانند با گسترش دانش خود بهره ببرند. و تصمیمات تجاری روزمره خود را بهبود بخشند. این درس ها پتانسیل فرصت های شغلی آزاد را نیز دارد. همه دوره‌های ذکر شده در بالا، گواهی تکمیل و دسترسی مادام‌العمر به تمام مطالب آموزشی و ویدیوها، با ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه، اعطا می‌کنند.

تصویر: $


بیشتر در: دوره های کسب و کار کوچک
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی