عمومی

دادگاه عالی فقط Roe v. Wade را مورد حمله قرار داد. مونث بنیانگذاران مخالفت خود را ثبت کردند

دادگاه عالی فقط Roe v. Wade را مورد حمله قرار داد. مونث
بنیانگذاران مخالفت خود را ثبت کردند

در ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲، دادگاه عالی حق قانونی سقط جنین را در  href=”https://www.scotusblog.com/2022/06/supreme-court-overturns-constitutional-right-to-abortion/”>

این تصمیم پایان ۴۹ سال سابقه قانونی برای دسترسی به سقط جنین است که با تصمیم رو علیه وید شروع شد. در ۱۹۷۳٫ پس از اینکه دادگاه صبح جمعه پاسخ خود را منتشر کرد – که هفته ها پیش بینی می شد – کارآفرینان با ابراز مخالفت خود پاسخ دادند.

برخی از بنیانگذاران به اشتراک گذاشته اند که چگونه به حمایت از دسترسی کارمند خود به سقط جنین، علیرغم تصمیم SCOTUS ادامه می دهند. آلینا وندنبرگه، یکی از بنیانگذاران و یکی از مدیران اجرایی شرکت از راه دور، می‌گوید: «با توجه به تصمیم ویرانگر امروز دادگاه عالی درباره رو در مقابل وید، واضح است که مسئولیت حمایت از حقوق باروری زنان در این کشور به طور فزاینده بر عهده بخش خصوصی است. ، شرکت نرم افزاری مستقر در شهر نیویورک، Chili Piper، که کارمندانی در سراسر جهان دارد. واندنبرگه به ​​اشتراک گذاشت، Chili Piper سیاستی را وضع کرده است که برای جابجایی موقت و همچنین تمام هزینه های مراقبت های بهداشتی برای هر کارمندی که نیاز به دسترسی به مراقبت باروری در ایالت هایی دارد که از ارائه آن امتناع می کنند، پرداخت می کند.

برخی از شرکت‌های بزرگ از جمله Yelp، Salesforce، Citigroup و Bumble برنامه‌های مشابهی را تنظیم کرده‌اند، اگرچه برخی محدودیت های قانونی که کسب و کارها باید به دقت از آن عبور کنند. در ژانویه، پس از تصمیمات قانونی در تگزاس و می سی سی پی که دسترسی به سقط جنین را در این ایالت ها محدود کرد، شرکت خدمات مالی مستقر در نیویورک Alloy یک سیاست جدید، علاوه بر مزایای معمول مراقبت های بهداشتی، برای ارائه حمایت مالی برای کارکنانی که با کاهش دسترسی به سقط جنین مواجه هستند، منتشر کرد. هزینه های قانونی مربوط به قوانین ضد سقط جنین تا ۵۰ درصد پوشش داده می شود و آنها ۱۵۰۰ دلار به عنوان هزینه های سفر برای اقداماتی که آنها را از ایالت خارج می کند، دریافت خواهند کرد. لورا اسپیکرمن، یکی از بنیانگذاران، در بیانیه ای به اشتراک گذاشت، این شرکت همچنین ۱۵۰۰ دلار برای پوشش هزینه های پزشکی از جیب خود ارائه می دهد.

Kiki. فریدمن، مدیر عامل و بنیانگذار ارائه‌دهنده سقط جنین پزشکی مستقر در لس‌آنجلس هی جین  بیانیه‌ای در محکومیت تصمیم دادگاه منتشر کرد: “در حالی که این یک ضربه مخرب برای مردم سراسر کشور، به ویژه سیاه‌پوستان و قهوه‌ای‌ها، افراد کم درآمد و جوانان است، به عنوان یک ارائه‌دهنده پزشکی از راه دور برای سقط دارویی ایمن و موثر، هی جین به درمان بیماران و ارائه کیفیت بالا ادامه خواهد داد. دسترسی به سقط جنین.” هی جین در حال حاضر در شش ایالت فعالیت می کند: کالیفرنیا، کلرادو، ایلینوی، نیومکزیکو، نیویورک و واشنگتن. برای افراد خارج از این ایالت‌ها، هی جین Plan C غیر انتفاعی را توصیه می‌کند، که به افراد در ایالت‌هایی که انجام نمی‌دهند کمک می‌کند. اجازه ندهید سقط جنین از راه دور از طریق راه‌حل‌هایی مانند داروخانه‌های آنلاین و ارسال نامه، به قرص‌های سقط جنین دسترسی پیدا کند.

تصمیم Roe v. Wade پیامدهایی دارد. برای شرکت‌های متمرکز بر باروری نیز، Halle Tecco، موسس شرکت مکمل‌های باروری و بارداری Natalist، که توسط آن خریداری شد، اشاره می‌کند. Everly Health در سال ۲۰۲۱٫ در بیانیه ای که در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت، Tecco توضیح داد که چگونه حکم SCOTUS ممکن است بر درمان های باروری مانند IVF: «قوانین شخصیتی»، که پیشنهاد می‌کردند به تخمک‌های بارور شده حقوق بدهند، در دوران Roe خلاف قانون اساسی بودند. پس از این تصمیم، ایالت ها ممکن است آن قوانین را وضع کنند. اگر تخم‌های بارور شده انسان‌های قانونی در نظر گرفته شوند، هر چیزی که آن‌ها را در معرض خطر قرار دهد ممکن است تخلف کیفری تلقی شود. Tecco توضیح داد که در نتیجه، این تصمیم می تواند عواقب جدی برای پزشکان باروری، جنین شناسان و خانواده هایی که به دنبال مراقبت های باروری هستند، داشته باشد.

کارآفرینان دیگر پس از تصمیم به رسانه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن منابع و اطلاعات مراجعه کرده اند. رشما ساوجانی، بنیانگذار Girls Who Code و طرح مارشال برای مادران یک بیانیه در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و اشاره کرد دنبال کنندگان او نسبت به اقداماتی که می توانند انجام دهند، از جمله کمک مالی به صندوق های سقط جنین، ارجاع افراد نیازمند به سقط جنین به منبع دسترسی به سقط جنین ineedana. com، و خود را در مورد قرص‌های سقط جنین پزشکی آموزش می‌دهند.

بیش از ۳۳۰ رهبر تجاری، از جمله جنیفر هیمن از Rent the Runway’s ، همچنین بیانیه برابری را ممنوع نکنید را امضا کرده‌اند که برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ در پاسخ به افزایش محدودیت‌ها در مراقبت‌های بهداشت باروری ایجاد شد. . این بیانیه تأیید می‌کند که کسب‌وکارها معتقدند ممنوعیت سقط جنین “بر خلاف ارزش‌های شرکت آنها است و بر تلاش‌ها برای ارتقای برابری در محل کار تأثیر منفی می‌گذارد و مشاغل، جوامع و اقتصاد را در معرض خطر قرار می‌دهد.”

هایمن می‌افزاید: “ما معتقدیم که حقوق باروری مراقبت‌های بهداشتی است و از دسترسی برابر به مراقبت‌های بهداشتی حمایت می‌کنیم.” کارآفرین تأیید می‌کند که Rent the Runway به کارمندان بدون توجه به مکانی که در آن زندگی می‌کنند، دسترسی مداوم به مزایای مراقبت‌های بهداشتی را ارائه می‌دهد. این شرکت همچنین هزینه سفر برای دسترسی به هر روش پزشکی تایید شده را، در صورتی که این روش در ایالت محل سکونت کارمند در دسترس نباشد، پوشش می‌دهد.

از آنجایی که صاحبان مشاغل اخبار را پردازش می‌کنند، باید چگونه می‌توانند راه‌حل‌هایی را نیز برای کارمندان فراهم کنند، و اگر چنین است، چه حمایت‌های قانونی باید انجام دهند. حتی قبل از تصمیم SCOTUS، برخی از شرکت ها شروع به تجدید نظر در استراتژی های استخدام خود کردند. سیستم مدیریت موجودی مستقر در سنت لوئیس پارک، مینه‌سوتا SoStocked، برای یک نفر، استخدام خود را به داخل ایالتی تغییر داده است، جایی که سقط جنین قانونی باقی می ماند، در حالی که برای کشف پوشش برای کارمندان خارج از ایالت زمان می برد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی