چگونه گوش دادن عمیق به کسب و کار کوچک شما کمک می کند
چگونه گوش دادن عمیق به کسب و کار کوچک شما کمک می کند
در حالی که می دانم که گوش دادن بخش مهمی از ایجاد هر رابطه ای در تجارت است، مسلماً من در آن بد اخلاق هستم. متأسفانه، من یا علاقه ای به صحبت های گوینده ندارم یا روی حرف های بعدی تمرکز دارم. دلم برای چیزهای زیادی تنگ شده است زیرا این باعث میشود نتوانم به آنچه گفته میشود گوش دهم و به تأثیر هر مکالمهای لطمه میزند.
در نمایش رادیویی مشاغل کوچک، مهمان من اسکار تریمبولی که در تلاش برای ایجاد ۱۰۰ میلیون Deep Listener است. او نویسنده و میزبان پادکست Deep Listening برنده جایزه اپل است. او با بیش از ۱۰۰ نفر از متنوعترین شنوندگان محل کار، از جمله کنترلکنندههای ترافیک هوایی، مترجمان ناشنوا و زبانهای خارجی، مذاکرهکنندگان گروگانها، و جاسوسان به عنوان بخشی از تحقیق درباره شنوندگان در سطح جهانی، مصاحبه کرده است.
این چیزی است که در حین گوش دادن به او در این مصاحبه مفصل درباره آن بحث کردیم:
هزینه گوش ندادن هر روز به کسب و کار کوچک شما چیست و چگونه بر روابط با مشتریان، کارمندان و فروشندگان شما تأثیر می گذارد؟
اسکار از تحقیقات خود بر روی بیش از ۱۰۰۰۰ شنونده در محل کار چه آموخته است. و مصاحبه کنید بیش از ۱۰۰ نفر از متنوع ترین شنوندگان جهان (و وجه اشتراک همه آنها.).
چرا برنامه ریزی شده است که هر روز حواسمان پرت شود و تحقیقات در مورد بهتر شدن در گوش دادن در هر مکالمه چه می گوید که دارید؟
در مورد گوش دادن، آیا تفاوت جنسیتی بین زن و مرد وجود دارد؟ آیا گوش دادن در فرهنگها متفاوت است و آمریکاییها در این فرآیند در چه جایگاهی قرار میگیرند؟
چهار شرور گوش دادن اسکار چیست و برای مقابله با هر یک از آنها چه کاری میتوانید انجام دهید؟
تفاوت بین گوش دادن فعال و گوش دادن عمیق چیست (و آیا مهم است)؟
“پنج سطح گوش دادن” اسکار چیست؟ (و مزایای هر کدام)؟
به nofollow noopener noreferrer”>مصاحبه کامل با اسکار در برنامه رادیویی کسب و کار کوچک.
برای آخرین مورد، ما را در اخبار Google.
تصویر: oscartrimboli