عمومی

برای یک آژانس بزرگ پول ندارید؟ این پنج نکته PR را امتحان کنید که نمی شود هزینه ای برای شما دارد

برای یک آژانس بزرگ پول ندارید؟ این پنج نکته PR را امتحان کنید که نمی شود
هزینه ای برای شما دارد

هنگامی که کار شروع شد سخت، روابط عمومی یکی از اولین اقلام بودجه ای است که کارآفرینان کاهش می دهند. بیشترین روابط عمومی متخصصان به شما خواهند گفت که این ایده بدی است. آنها به شما خواهند گفت که رکود دقیقاً زمان نامناسبی برای متوقف کردن داستانتان است.

در حالی که حقیقتی در آن وجود دارد، کاهش بودجه روابط عمومی شما همیشه به بیکار کردن کسی. گاهی اوقات شما انتخابی ندارید، اما این خبر خوب است: پایه‌های روابط عمومی مؤثر برای کارآفرینان رایگان است.

در اینجا چند کار وجود دارد که می‌توانید برای کمک به شنیدن داستان خود انجام دهید. چیزی در بودجه برای پرداخت یک آژانس گران قیمت باقی نمانده است.

داستان خود را کشف کنید (یا دوباره کشف کنید).

کاوش عمیق و کشف (یا کشف مجدد) چرایی اهمیت کار و کسب و کار شما برای شما هیچ هزینه ای ندارد. روابط عمومی فقط گرفتن مقاله در یک مجله یا مصاحبه با یک پادکست تاثیرگذار نیست. اگر شما یک کارآفرین هستید، روابط عمومی شما هستید. همیشه. نیازی نیست هزاران دلار به آژانس بپردازید تا به شما کمک کند تا کسب و کارتان جالب یا مهم به نظر برسد. اگر نمی توانید آن را جالب و مهم جلوه دهید، هیچ کس دیگری این کار را نخواهد کرد.

و زیاده روی نکنید. معتبر باشید واقعی باشید.

برنامه زمان‌بندی نباشید که دنیا را نجات می‌دهد. برنامه زمانبندی باشید که به افراد کمک می کند زمان بیشتری را با افرادی که دوستشان دارند بگذرانند. اگر واقعاً این کار را انجام دهید، همه ما متوجه خواهیم شد که شما جهان را نجات دادید. نیازی نیست به ما بگویید داستان شما را پیدا خواهد کرد.

شرکت و نمایه شخصی LinkedIn خود را به‌روزرسانی و صیقل دهید.

نمایه شخصی و صفحه شرکت خود را مرور کنید. در نمایه خود، به دیگران بگویید چه کار می کنید. در عوض، روی دستاوردهای خود تمرکز کنید – و هر نقطه عطفی را که دیگران (به عنوان مثال روزنامه‌نگاران یا تأثیرگذاران صنعت) ممکن است جالب بدانند، لحاظ کنید.

در صفحه شرکت خود، از زبانی استفاده کنید و محتوایی را به اشتراک بگذارید که به مردم کمک می‌کند بفهمند چرا شرکت شما اهمیت دارد. . شرکت خود را به یک هدف بالاتر – اما خاص – متصل کنید. دستاوردها می توانند خبرساز باشند، به ویژه در رسانه های خاص صنعت. اشتراک گذاری این دستاوردها در لینکدین رایگان است.

روابط واقعی با اعضای رسانه محلی خود ایجاد کنید.

سازمان های روابط عمومی تمایل دارند بر یک دارایی بیش از هر چیز دیگری تأکید کنند: روابط. هرچه روابط آنها با اعضای رسانه بهتر باشد، احتمال اینکه شما را در اخبار قرار دهند بیشتر است. دسترسی به روزنامه نگاران ارزان نیست، تا حدی به این دلیل که ایجاد این روابط زمان زیادی را به طول انجامید. این روابط بر اساس زمان و اعتماد ساخته شده اند. روزنامه نگاران به آنها وابسته هستند.

همچنین می توانید در ایجاد روابط مبتنی بر زمان و اعتماد سرمایه گذاری کنید.

اگر در شهری به اندازه کافی بزرگ زندگی می کنید که یک خبرنگار تجاری محلی داشته باشید، آنها را دعوت کنید تا ناهار یا قهوه – به خصوص زمانی که داستان خاصی برای ارائه ندارید. با محتوای آنها در رسانه های اجتماعی درگیر شوید. داستان هایشان را به اشتراک بگذارید پس از نوشتن یا ارائه مطلبی که شما ارزشمند می‌دانید، یک تعریف صمیمانه برای آنها بفرستید. با خبرنگاران مانند انسان رفتار کنید – به جای یک دستگاه خودپرداز که ایمیل‌های نامرغوب را دریافت می‌کند و ۶۰۰ کلمه و یک پیوند را بیرون می‌ریزد – و می‌توانید روابطی ایجاد کنید که می‌تواند منجر به پوشش خبری شود.

و اگر اینطور نباشد. منجر به مقاله شود، هنوز دوست جدیدی پیدا کرده اید.

محتوا را در پلتفرم هایی که کنترل می کنید به اشتراک بگذارید.

برخورد با رسانه ها می تواند کارآفرینان را ناامید کند. حتی “حوزه تحریف واقعیت معروفاستیو جابز >” نتوانست نویسندگان را از انتشار مقالات نامطلوب – یا نادیده گرفتن او در طول سال های زندگی اش در بیابان استعاری باز دارد. آنچه را که می‌توانید کنترل کنید، کنترل کنید.

مطمئن شوید که محتوای متفکرانه و معتبری را در پلت‌فرم‌های مرتبط ارسال می‌کنید که به شما کمک می‌کند به مخاطبان هدف خود برسید. اگر این TikTok است، حضور مداوم در TikTok داشته باشید. اگر آن لینکدین است، حضور ثابتی در لینکدین داشته باشید. و از وب سایت و وبلاگ خود غافل نشوید.

خلاق باشید.

وقتی به چیزی واقعا خلاقانه می رسید – خواه یک محصول جدید باشد، یک سرویس جدید، یا روشی متفاوت از تفکر در مورد یک موضوع مهم – رسانه ها به دنبال شما خواهند بود. بیرون برای مثال، آنقدر خوب با کارمندان خود رفتار کنید که آنها به همه کسانی که می‌شناسند درباره شرکت شگفت‌انگیزی که در آن کار می‌کنند، بگویند، هم کار درستی است و هم راهی عالی برای بیان داستان شما.

خلاقیت و نجابت مشترک هستند. همیشه رایگان.

آنها همچنین بهترین استراتژی روابط عمومی هستند، حتی زمانی که می توانید استراتژی گران تری را بپردازید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی