عمومی

چگونه موجودی اضافی خود را تسویه کنید – و از آن جلوگیری کنید انباشته کردن دوباره

چگونه موجودی اضافی خود را تسویه کنید – و از آن جلوگیری کنید
انباشته کردن دوباره

به نفع یک کسب‌وکار خرده‌فروشی است که قفسه‌ها را به‌طور کامل نگهداری کند – اما وقتی آن قفسه‌ها شروع به شلوغ شدن کنند چه اتفاقی می‌افتد ?

پس از طوفان تغییر تقاضای مصرف کننده و گلوگاه های زنجیره تامین، چندین خرده فروش بزرگ با موجودی اضافی سروکار دارند. کارمندان به Business Insider. مشکلات مشابه در فروشگاه‌هایی مانند Best Buy and Bed، Bath، و Beyond به افزایش تقاضا برای فضای انبار، Wall Street Journal گزارش شد. ایجاد محصول هزینه‌ای دارد: سود Target در سه ماهه منتهی به ۳۰ ژوئیه ۱٫۲ درصد کاهش یافت، تا حدی به دلیل موجودی اضافی، مدیر عامل برایان کورنل به خبرنگاران گفت.

در پاسخ به این مشکلات رو به رشد، بسیاری از کسب و کارها استراتژی های موجودی انبار خود را تغییر دادند–اما برخی هنوز باید بهترین راه را برای خلاصی پیدا کنند. از آن موجودی مازاد در این میان. در اینجا نحوه کاهش مازاد موجودی با حداقل تاثیر مالی بر کسب و کارتان و نحوه جلوگیری از بروز این مشکل در آینده آمده است.

گزینه های خود را ارزیابی کنید

بهترین مسیر برای خلاص شدن از موجودی اضافی بستگی دارد که نگهداری آن چقدر هزینه دارد — چه شما توضیح می‌دهد که باید در فضای ذخیره‌سازی اضافی سرمایه‌گذاری کنید تا بتوان آن را جا داد در غیر این صورت کارایی کسب و کار شما را کاهش می‌دهد Alan Andrew Scheller-Wolf، استاد مدیریت عملیات در دانشگاه کارنگی ملون. اگر موجودی اضافی برای شما هزینه زیادی ندارد، و فکر می‌کنید می‌توانید آن را بفروشید (شاید در فصل دیگری) یا از آن با تبلیغات استفاده کنید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که به آن دست بزنید. اگر تصمیم دارید که  انجام باید از موجودی خود خلاص شوید، دو گزینه دارید: آن را از طریق یک خرده فروش تخفیف تسویه کنید یا آن را از بین ببرید. Scheller-Wolf می‌گوید: این گزینه نهایی – اگرچه پایدار نیست – معمولاً برای موقعیت‌های وخیم‌تر محفوظ است.

تبلیغات خود را بهینه کنید

Scheller-Wolf می‌گوید: «اما باید مطمئن شوید که فقط در تلاش برای اجرای یک تبلیغ نیستید، بلکه در واقع سعی دارید از شر این موارد خلاص شوید.” این بدان معنی است که بسته ها باید منطقی باشند. اگر نوع خاصی از سیستم بازی دارید، ارائه یک تلویزیون صفحه تخت و مجموعه سیستم بازی برای بسیاری از خریداران جذاب خواهد بود. اگر تعداد زیادی قفسه کتاب دارید، ممکن است قفسه‌ها و تلویزیون‌ها به خوبی کار نکنند.

چه معاملات بسته‌ای را انتخاب کنید یا تخفیف‌های عمیق، باید به تبلیغات به‌عنوان راهی برای جذب افراد به فروشگاه خود نگاه کنید، چه آنلاین و چه حضوری. Scheller-Wolf می‌گوید: «اگر بتوانید آن‌ها را در خانه بیاورید، آن‌ها شروع به خرید سایر چیزهای شما می‌کنند، که به بهبود مشکل موجودی اضافی کمک می‌کند.» هنگام اجرای تبلیغات بزرگ فقط به پهنای باند نیروی کار کسب و کار خود توجه داشته باشید: فروش های بزرگ معمولاً به نیروی انسانی بیشتری نیاز دارند تا هجوم مشتریان را اداره کنند، بنابراین آماده باشید که آنها را جا دهید.

روی خرده فروشان تخفیف ضربه بزنید

خرده فروشان تخفیف مانند Marshalls، T.J. Maxx، و حتی Costco و Sam’s Club گزینه‌های عالی برای مارک‌هایی هستند که موجودی را نقد می‌کنند، اما برای کسب‌وکارهایی که روابط موجود با این نوع خرده‌فروش‌ها ندارند، می‌تواند مانعی برای ورود وجود داشته باشد، به‌خصوص که ممکن است با افزایش فروشندگان سروکار داشته باشند. Scheller-Wolf می‌گوید، ارائه می‌دهد. ارین هالکا، مدیر ارشد استراتژی صنعت خرده‌فروشی در Blue Yonder، ارائه دهنده مدیریت زنجیره تامین مستقر در اسکاتسدیل، آریزونا.

Ghost، استارتاپ بازار موجودی اضافی آنلاین مستقر در لس آنجلس، که در ماه جولای از حالت مخفی خارج شد. او می‌گوید: «در بیشتر موارد، موجودی از نظر ارزش افزایش نمی‌یابد، بنابراین هنگامی که بتوانید سبک‌های اجرای کندتر را تشخیص دهید، به نفع شماست که آن را نقد کنید و به سمت سبک‌های پربارتر بروید. ” Ghost به‌عنوان یک بازار خصوصی b2b عمل می‌کند: فروشندگان می‌توانند دستورالعمل‌های قیمت‌گذاری را تنظیم کنند، توزیع دلخواه خود را انتخاب کنند، موجودی خود را آپلود کنند و با خریداران بالقوه مطابقت داشته باشند، همه از طریق یک درگاه خصوصی. هنگامی که آنها فروش انجام می دهند، Ghost حمل و نقل موجودی را تسهیل می کند.

در نزدیکی خانه کار کنید

تجمع موجودی که اخیراً بسیاری از مشاغل با آن مواجه شده اند تا حدی به دلیل تغییر رفتارهای مصرف کننده است که ناشی از بیماری همه گیر و ناسازگاری های زنجیره تامین است. اما این نتیجه استراتژی‌های موجودی است که با روشی که مصرف‌کنندگان امروزی کار می‌کنند کار نمی‌کند، هالکا می‌گوید: «امروزه، ما شاهد کسب‌وکارهای زیادی هستیم که مواد خام خود را خیلی زودتر خریداری می‌کنند، اما پس از آن، زمانی که آنها نیاز به تولید اقلام خود دارند، به وضعیت کسب و کار نگاه می کنند و تغییر می کنند.” به عنوان مثال، اگر تاپ های آستین بلند خوب نیستند، یک برند ممکن است به جای استفاده از پارچه هایی که قبلا خریداری کرده است، پارچه های بدون آستین بسازد.

برای غلبه بر مشکلات برنامه‌ریزی در اواخر بازی، به‌ویژه اگر نیاز به ثبت سفارش از مدت‌ها قبل باشد، ممکن است کسب‌وکارها در نظر بگیرند. نزدیک کردن پیشنهاداتشان. Scheller-Wolf می‌گوید نزدیک‌تر کردن عملیات به مراکز انجام می‌تواند به دور زدن مشکلات کمک کند. ایزابلا سان، مدیر عامل و یکی از بنیان‌گذاران برند مد ریزه‌اندازه مستقر در سانفرانسیسکو، اضافه می‌کند که داشتن رابطه نزدیک با تولیدکنندگان نیز ایده خوبی است. داستان کوتاه؛ او اغلب از طریق پیامک با تامین کنندگان خود ارتباط برقرار می کند تا با سرعت سریعی که شرکتش در آن فعالیت می کند، همگام شود. او می‌گوید: «در ابتدای کار، به فروشندگان می‌گفتم که باید خیلی سریع پاسخ دهند. “این واقعاً در مورد یافتن افرادی بود که با دریافت پیامک از طریق سفارشات خرید سنتی تر از طریق فکس و ایمیل مشکلی ندارند.”

سرعت بسیار مهم است زیرا Sun سفارشات را در دسته‌های کوچک انجام می‌دهد. در حالی که خرده‌فروشی مانند Nordstrom ممکن است ده‌ها هزار از یک SKU سفارش دهد، Short Story ممکن است فقط ۵۰ عدد سفارش دهد. تغییر مشتریبا اصلاح طرح‌ها بر اساس بازخورد مشتری. و این داده‌ها فقط به سفارش‌های فوری بعدی که Sun می‌دهد اطلاع نمی‌دهد، بلکه به او کمک می‌کند تا درک بهتری از آنچه مشتریانش در سطح بلندمدت به دنبال آن هستند، داشته باشد. او می گوید: «این کمتر به یک بازی حدس زدن تبدیل می شود و بیشتر به یک بازی برنامه ریزی تبدیل می شود. “در شش ماه، مشتری متوسط ​​ما هنوز ۳۹ سال دارد و او هنوز این علایق را دارد.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی