عمومی

چگونه ارزش پیشنهادی خود را برای حال و آینده بهبود بخشید کارمندان (و آنچه باید با انجام این کار به دست آورید)

چگونه ارزش پیشنهادی خود را برای حال و آینده بهبود بخشید
کارمندان (و آنچه باید با انجام این کار به دست آورید)

وقتی شرکت‌ها می‌خواهند به کارمندان خود پول بدهند، رهبران اغلب به چیزهایی مانند ناهار رایگان و ساعات شاد فکر می‌کنند. . در حالی که هیچ‌کس غذای رایگان را رد نمی‌کند، درگیری با کارکنان داخلی شرکت من نظرسنجی به ما نشان داد که خواسته‌های کارمندان عمیق‌تر است. وقتی در مورد یک چیز خاص که تیم مردمی ما می‌تواند در حال حاضر به آن کمک کند، سؤال شد، تعداد زیادی از هم تیمی‌های ما به همین موضوع اشاره کردند: فرصت های توسعه شغلی.

همه شراکت ها – به ویژه شراکت های کارمند و کارفرما – از پرسیدن خواسته ها و نیازهای طرف مقابل سود می برند. . وقتی آنها به شما می گویند، به آنچه آنها می گویند گوش دهید و اقدامات معنی داری انجام دهید. امسال، شرکت من در درجه اول در آموزش و توسعه برای کل تیم رهبری و همه مدیران ما سرمایه گذاری می کند. من معتقدم این استفاده هدفمندتر و آگاهانه‌تر از بودجه ما است.

در اینجا چیزی است که شرکت من و من انتظار داریم از سرمایه گذاری خود به دست آوریم — و چرا همه رهبران باید به فکر تجدید نظر باشند. پیشنهاد ارزشی که به کارمندان ارائه می دهند.

این به افراد با پیشینه های مختلف اطلاع می دهد و آنها را همسو می کند.

می‌خواهید مطمئن باشید که افرادتان هدف مشترک شرکت را درک می‌کنند و برای مقابله با چالش‌های موجود در این راه مجهز هستند. . اینها عناصر بسیار اساسی موفقیت شرکت هستند. از آنجایی که آنها بسیار ابتدایی هستند، به راحتی می توان آنها را بدیهی دانست و فراموش کرد که فعالانه روی آنها سرمایه گذاری کنید.

در مورد ما، مدیران دارای سطوح مختلف تجربه هستند، از شرکت های مختلف می آیند و آموزش های مختلفی را در اختیار دارند. مدیرانی که برای اولین بار کار می کنند از نحوه مدیریت سود می برند. مدیران قدیمی از یادگیری استانداردها و شیوه هایی که کارکنان امروزی انتظار دارند سود می برند. همه مردم از همسویی سود می برند. تنوع دیدگاه ها ضروری است. وحدت هدف نیز همینطور است.

رشد شخصی و حرفه ای را تسهیل می کند.

از آنجایی که پیشرفت شغلی دارای پاداش‌های درونی و بیرونی است، رشد شخصی ارزش افزوده فوق‌العاده قدرتمندی دارد.

<. div class="standardText" readability="41">

آموزش های رهبری یک برنامه درسی مشترک را ارائه می دهد. آنها بر چهار حوزه مهارت اصلی تمرکز می کنند: توانایی مربی بودن، ارائه و دریافت بازخورد، بهره وری و اولویت بندی، و برگزاری جلسات موثر یک به یک. این ترکیبی از مهارت‌های سخت و نرم است که برای رهبران در زمانی که با ما هستند، و هر کجا که حرفه‌شان آنها را ببرد، مفید خواهد بود. ما به‌عنوان رهبر، سفرهای رشد شخصی آنها را تأمین می‌کنیم، نه اینکه فقط به آنها بگوییم که چگونه فکر می‌کنیم باید پیشرفت کنند.

این تعامل و حفظ را بهبود می بخشد.

در یک بازار استخدام رقابتی، کارکنان بیش از هر زمان دیگری به دلایلی نیاز دارند تا به شرکت خود بمانند. این فراتر از دستمزدهای بازار است و شامل مواردی مانند هوش عاطفی در رهبران آنها، یک تجربه مثبت کارمند، و یک هدف الهام بخش.

به طور کلی، به این معنی است که کار خود را چیزی فراتر از یک شغل ببینند. کارمندان امروزی به درستی عملکرد حرفه ای خود را بسط اهداف شخصی خود می دانند. هر چه بیشتر بتوانیم کاری کنیم که کار در شرکت خود از دیوارهای ضرب المثل دفتر فراتر رود، با اطمینان بیشتری به افرادی که ما را همان چیزی که هستیم می‌سازیم، وابسته خواهیم شد.

در پایان روز، مردم شرکت ها را موفق می کنند. برای موفقیت، افراد به منابعی نیاز دارند تا در زمان مناسب روی چیزهای درست کار کنند و در محیطی قرار بگیرند که بدانند شنیده می شوند، درک می شوند و برایشان ارزش قائل هستند.

همه می خواهند یاد بگیرند، پیشرفت کنند، رشد کنند. در واقع، تحقیقات نشان می‌دهد که پاداش‌های مادی کمتر از یادگیری با شادی بلندمدت ارتباط دارد. مطمئن ترین راه برای خوشحال کردن مردم این است که فراتر از انتظارات آنها است. برای کارفرمایان امروزی، این به معنای سرمایه‌گذاری بر روی افرادتان به روش‌هایی است که فراتر از حقوق و مزایا سنتی است.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی