عمومی

چگونه شرکت شما می تواند برای رکود اقتصادی آماده شود

چگونه شرکت شما می تواند برای رکود اقتصادی آماده شود

هیچ کس نمی خواهد حامل خبرهای بد باشد، به خصوص در اوایل دهه ای که از قبل با آن پر شده است. ما به نیویورک تایمز اجازه می دهیم این کار را انجام دهد. این هفته، آنها پرسیدند، “احتمال رکود چقدر است ? پاسخ اقتصاددانان، تحلیلگران و استراتژیست ها صریح بود: شانس “به طرز ناخوشایندی زیاد است.”

آیا رکود از قبل شروع شده است؟ آیا در یک ماه آینده شروع می شود؟ سال بعد شروع میشه؟ ما همه چیز را نمی دانیم. اما پاسخ یکی از این سوالات مثبت است. و یک سوال بهتر این است که امروز چه کاری می‌توانیم در مورد آن انجام دهیم؟

می‌توانیم با دانستن اینکه این یکی از موارد دیگر متفاوت است، احساس راحتی کنیم. آخر؛ تعداد کمی از بحران همه گیر و پیامدهای اقتصادی آن را دیدند. رهبران شرکت به طور قابل درک آمادگی خوبی نداشتند. اما در حال حاضر، همان رهبران شرکت یک فرصت گرانبها دارند. هنوز زمان باقی است.

اولین گام این است که واقعیت پیش بینی ها را بپذیرید – بدون بهانه ای برای عدم آمادگی. به شاخص های اقتصادی پیشرو نگاه کنید:

  • بازار سهام در قلمرو خرس واضح است، بدون هیچ نشانه ای از تغییر جهت
  • تورم با سرعتی بی سابقه در حال افزایش است و باعث افزایش نرخ بهره می شود
  • ایالات متحده سطح بدهی در سطوح بی سابقه ای است
  • خرده فروشی شروع به کاهش کرده است و غول هایی مانند Target و Walmart به شدت کاهش یافته اند

بعد، نترسید. برای این موضوع، اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما وحشت نکنند. با گوش دادن به آنها کنترل خود را بر موقعیت نشان دهید. سطح نگرانی آنها را دست کم نگیرید – احتمالاً آنها ذخیره مالی کمتری نسبت به شما دارند. جمع آوری میز آشپزخانه خانواده در مزرعه را در یک سال زراعی سخت تصور کنید. منابع کمتر اغلب محیطی از فردگرایی را ترویج می کنند، بنابراین این زمانی است که باید متفکر، سخاوتمند و رک باشید. زمان آن فرا رسیده است که چالش ها را به وضوح بیان کنیم و همه را وادار کنیم وزن خود را در یک جهت بالا ببرند.

تمرکز هر کارمندی باید از صورت درآمد تغییر کند. به ترازنامه، یا به طور دقیق تر، از تولید سود تا وجه نقد. شما می‌خواهید که کل تیمتان به راه‌هایی فکر کنند که می‌توانند پول نقد ذخیره یا تولید کنند. (تمام پول نقد رایج ترین روشی است که کسب و کارهای خصوصی شکست می خورند.) وقتی پول نقد کافی برای پرداخت حقوق ندارید، بازی تمام می شود.

شما باید لیست خود را ایجاد کنید، اما موارد موجود در آن ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  1. مشتریان خود را بر اساس سودآوری مرتب کنید. تلاش خود را با تمام وجود روی مشتریانی که در بالای آن لیست قرار دارند متمرکز کنید. این احتمال وجود دارد که در نهایت مجبور شوید برای کسب و کار همه مشتریان با شدت بیشتری رقابت کنید و داشتن حاشیه سود بالاتر به شما امکان می دهد قیمت ها را کاهش دهید و همچنان پول نقد تولید کنید. این Inc. مقاله ممکن است مفید باشد: “پیدا کردن هدف سودآور شرکت شما
  2. برای کارمندان روشن کنید که اولویت شما و آنها عبور از رکود بدون اخراج است. اگر صادقانه منظورتان این نیست، آن را نگویید. اما این کار فقط کار درستی نیست، کار سودآوری است. شرکت هایی که در شرایط سخت به کارمندان خود متعهد می شوند، سطحی از وفاداری و مشارکت مداوم دارند که رقبا فقط می توانند رویای آن را داشته باشند. سه مثال خوب در این مقاله HBR یافت می‌شود، Run کسب و کار شما، بنابراین هرگز نیازی به اخراج نخواهید داشت. ما کیفیت را می‌دانیم، کارگران متعهد نتایجی مانند سود و فروش را بهبود می‌بخشند، گردش مالی پرهزینه را کاهش می‌دهند، و تجارت تکراری و ارجاعی را پیش می‌برند. به عبارت دیگر، آنها بارها و بارها اقتصاد کسب و کار را بهبود می بخشند.
  3. خریدها را به مواردی که برای زنده نگه داشتن کسب و کار ضروری هستند محدود کنید. قیمت همه چیز در حال افزایش بوده است، اما احتمالاً در چند ماه آینده کمتر خواهد شد. صبر کن هر چیزی که پول نقد مصرف می کند را بازجویی کنید و آن را به حداقل برسانید، از جمله موجودی، تعمیرات، طرح های توسعه، خرید، و غیره.
  4. از آنجایی که مخازن و سفارشات بازار شما کاهش می یابد، مسائل را در چشم انداز خود نگه دارید. داستان دو مرد در جنگل را به خاطر دارید؟ وقتی یک خرس گرسنه به کمپ می آید، مردی چکمه هایش را می بندد و آماده می شود تا از چادر خارج شود. دوستش در حالی که روی تختش دراز می کشد می گوید: “نمی توانی از خرس پیشی بگیری.” مرد اول برگشت و گفت: “تنها کاری که باید بکنم این است که از تو سبقت بگیرم.” شما و تیمتان باید چکمه هایتان را ببندید، اما مجبور نیستید از خرس پیشی بگیرید. قوی ترین رقبای خود را شناسایی کنید و بفهمید که چه کاری می توانید انجام دهید که آنها انجام نمی دهند. اگر بتوانید از آنها دوام بیاورید، می توانید مشتریان آنها را نیز جذب کنید.
  5. در صورتی که اوضاع وخیم شود، یک طرح اضطراری برای حفظ پول نقد ایجاد کنید. این ممکن است شامل کاهش موقت غرامت باشد. آنتونی و الیزابت وایلدر، مالکان ساختمان طراحی آنتونی وایلدر (AWDB) از این مسیر استفاده کردند تا شرکت و مردم خود را از طریق بحران مالی سال ۲۰۰۸ ببینند. کاهش، و وایلدرز کاهش ۵۰ درصدی را به عنوان نمونه پیشرو در پیش گرفت. آن‌ها پرداخت‌های از دست رفته را ردیابی کردند و آن را کنار گذاشتند، با این تعهد که این حساب‌ها قبل از اینکه شرکت پاداش‌های آینده بدهد، به‌طور کامل پرداخت شود. ۱۸ ماه بعد، این تعهد انجام شد.

داستان ناگفته AWDB این است که یک کارمند خط مقدم زمانی که طرح اضطراری در حال اجرا بود به ویلدرز آمد. او پرسید که آیا می توان حقوق او را ۴۰ درصد کاهش داد تا یکی از کارمندان جوان مجبور به کاهش حقوق نشود. او گفت: “پل و همسرش اولین فرزندشان را به دنیا آوردند. آنها واقعاً نمی توانند با دستمزدهای کمتر زندگی کنند. من می توانم.”

صاحبان موافقت کردند. آنها قبلاً با با کارمندان خود مانند شرکا، یک محیط تیمی ایجاد کرده بودند. ، نه دست های استخدام شده. و در روزهای سخت، فردگرایی راهی برای بقا نیست. روزهای سخت در راه است. ما برای پیشرفت به یکدیگر وابسته هستیم. ما می توانیم برای زنده ماندن به یکدیگر وابسته باشیم.

نظرات ستون نویسان Inc.com که در اینجا بیان شده متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی