عمومیمقالات

چگونه تغییر پایدار ایجاد کنیم (و در واقع به خود بچسبیم تصمیمات سال نو)

چگونه تغییر پایدار ایجاد کنیم (و در واقع به خود بچسبیم
تصمیمات سال نو)

بین ۱ ژانویه و ۳۱ دسامبر، لوح خالی از احتمالات بی پایان وجود دارد و هیچ روزی به اندازه شب سال نو امیدوارکننده نیست. تصمیمات سال نو فرصتی است برای رویای همه چیزهایی که ما داریم می خواهند به دست بیاورند. انرژی آرزویی است، اما در اینجا به پایان می رسد ? و چگونه آن شتاب را حفظ کرده و تغییرات پایدار ایجاد کنیم؟

کارین نوردین یک مربی تغییر رفتار با مدرک دکترا است. در ارتباطات سلامت او همچنین بنیانگذار و مدیر عامل Body Brain Alliance است، یک سازمان مربیگری که به مردم کمک می‌کند تا با رویکردی دلسوزانه، تغییراتی پایدار ایجاد کنند.

نوردین تصمیم‌های سال نو را دوست دارد، زیرا فرصت جدیدی برای پیگیری منظم عادت‌ها ارائه می‌دهند. او معتقد است که آنها صرف نظر از مدت زمانی که به آنها پایبند هستید مفید هستند. به عنوان مثال، اگر تصمیم دارید هر هفته یوگا انجام دهید، اما پس از ماه اول آن را متوقف کنید، همچنان از مزایای آن ماه یوگا برخوردار خواهید شد. با درک این موضوع که هر سطح از پیشرفت همچنان پیشرفت است، می توانید با فشار کمتری به تصمیمات خود نزدیک شوید.

نوردین همچنین می‌گوید که یکی از بهترین راه‌ها برای چسبیدن به New خود تصمیمات سال این است که با خود در نحوه برخورد با تصمیمات خود دلسوز باشید. چگونه به نظر می رسد؟ نوردین سه استراتژی برای ایجاد تغییر پایدار دارد.

۱٫ پشتیبانی اجتماعی را پیدا کنید

نوردین توصیه می‌کند اطراف خود را با افرادی احاطه کنید که ریشه در موفقیت شما دارند. او به مواردی از افرادی اشاره می کند که تغییرات قابل توجهی ایجاد کرده اند، مانند ترک سیگار. به طور معمول، آنها یک شبکه قوی از حمایت اجتماعی و مسئولیت پذیری، چه از طرف دوستان، خانواده یا جوامع آنلاین.

فکر کردن در مورد چه چیزی به شما انگیزه می دهد و موانع احتمالی شما چیست می تواند به شما کمک کند بهترین نوع را پیدا کنید. حمایت اجتماعی برای مثال، والدینی که به دنبال ورزش بیشتر هستند ممکن است با گروه والدینی که در پارک قدم می زنند ارتباط برقرار کند. یا شاید آنها از یکی از دوستان خود می خواهند که یک یا دو بار در ماه در مراقبت از کودک کمک کند. کسانی که عاشق رویدادهای اجتماعی هستند اما می‌خواهند مصرف الکل خود را کاهش دهند، می‌توانند جوامع آنلاینی را پیدا کنند که میزبان جلسات ماکت‌آپ هستند.

مهم نیست که در کدام دسته قرار می گیرید، Nordin توصیه می کند قبل از به اشتراک گذاشتن اهداف خود به نحوه بیان آنها فکر کنید. اگر تصمیم دارید مسیر اعلام اهداف خود را در رسانه های اجتماعی، گروه های دوستانه یا خانواده طی کنید، این کار را با نیت خاصی انجام دهید. و اجازه دهید مردم بدانند که برای رسیدن به هدف خود به چه نوع حمایتی نیاز دارید.

۲٫ مسئولیت اساسی

را بر عهده بگیرید

هنگامی که کارها اشتباه پیش می‌رود یا ناراحتی‌ها پیش می‌آیند، یافتن بهانه آسان است. برای ایجاد تغییر پایدار، بسیار مهم است که متعهد به تصمیمات خود باشید با مسئولیت اساسی به جای مقصر دانستن اعمال خود به گردن دیگری.

نوردین می‌گوید: «مسئولیت رادیکال دلسوزانه‌ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید، زیرا مسئولیت رادیکال به شما نشان می‌دهد که چرا انتخاب خاصی انجام داده‌اید. “این استدلال شما را روشن می کند، و می توانید بگویید “من می خواهم آن را تغییر دهم” یا “من واقعاً با تصمیمی که گرفتم موافقم.”

مسئولیت اساسی دشوار است زیرا مستلزم مواجهه با تصمیمات و نگاه عمیق تر به انگیزه پشت آن است. بسیاری از ما وقتی از انجام کاری که می دانیم باید انجام دهیم منصرف می شویم، به سرعت به تصمیمات خود برچسب تنبلی می زنیم. نوردین می‌گوید، اما اغلب اوقات، اتفاقات بسیار بیشتری در جریان است.

نوردین می‌گوید: «اگر بتوانید به‌جای اینکه عجله کنید و بهانه‌گیری کنید، همه موانع مغزی خود را به‌عنوان موانع واقعی در نظر بگیرید، واقعاً می‌توانید از آنها درس بگیرید.»

اغلب، مانع واقعی می‌تواند استرس مزمن یا خستگی، یا احساس کمبود ایمنی و امنیت یا راحتی باشد. اگر متوجه مقاومت در برابر یک رفتار شدید، از خود بپرسید که در حال حاضر به چه چیزی نیاز دارید و چرا. نوردین می گوید، شاید به کمی آرامش یا استراحت نیاز داشته باشید. وقتی در مورد آنچه نیاز دارید با خود صادق باشید، می توانید در مورد تصمیمات خود و اینکه چرا این تصمیم ها را می گیرید، عمدی تر باشید. ممکن است لازم باشد ابتدا به خود اجازه استراحت بدهید تا محیطی بهتر برای عبور از مقاومت ایجاد کنید.

۳٫ به ارزش های عمیق تر خود گوش دهید تا تغییرات پایدار ایجاد کنید

نوردین می‌گوید: «بسیاری از مردم بدون پیوند دادن آن‌ها به ارزش‌های عمیق‌تر خود، اهدافی را تعیین می‌کنند. ایجاد هدف برای یک هدف بد نیست، اما برای تغییرات بلندمدت مفید نیست. برای ایجاد اهداف ارزش محور، نوردین توصیه می کند که به نوع ارزش هایی فکر کنید که می خواهید خود آینده تان داشته باشد. آیا می خواهید فردی باشید که آرامش، ماجراجویی یا سلامتی را در اولویت قرار می دهد؟ به عادت هایی فکر کنید که می توانند به شما در تجسم آن عناصر کمک کنند. یا اگر هدف خاصی دارید، علت رسیدن به آن هدف را مشخص کنید. Nordin همچنین یک نقشه راه رایگان برای کمک به افراد در ایجاد اهداف ارزش محور.

پیوند دادن عادات خود به ارزش ها می تواند یک لنز بازتر و دلسوزتر که با آن می توان رفتار خود را مشاهده کرد. ممکن است با یک هدف حرکت خود را از دست بدهید اما همچنان به سمت ارزش کلی پیش می روید. فشار تصمیم‌های سال نو شما را از بین می‌برد، زیرا از منظری جامع‌تر عمل می‌کنید.

آیا هدف شما این است که بیشتر غذاهای کامل بخورید تا احساس سلامتی کنید؟ حتی اگر در طول هفته سبزیجاتی را که به شما اختصاص داده شده نخورده اید، ممکن است همچنان در حال تصمیم گیری برای اولویت دادن به سلامتی خود به روش های دیگری باشید، مانند انتخاب از پله ها به جای آسانسور یا آشپزی در خانه به جای غذا خوردن در بیرون. شکست در یک قطعنامه به این معنی نیست که شما در ارزش های خود شکست می خورید. داشتن دید وسیع‌تری از آنچه دنبال می‌کنید و چرایی آن می‌تواند به شما اجازه دهد بدون احساس شرم و ناامیدی که اغلب ما را از اصلاح عادات باز می‌دارد، به آن راه حل بازگردید.

هنگامی که وارد سال جدید می شوید، نوردین بر اهمیت شفقت به خود تأکید می کند. او می‌گوید: «نمی‌توانید از خودتان متنفر باشید تا تغییر کنید. این در مورد اصلاح زندگی شما نیست؛ این در مورد ایجاد عمدی یک زندگی است که با ارزش های شما همسو باشد.

نوردین می گوید:

زیبایی ردیابی تصمیمات و اهداف در این است که می تواند زندگی شما را به گونه ای تغییر دهد که ممکن است انتظارش را نداشته باشید. همانطور که از رفتارها و عادات خود آگاه تر می شوید، می توانید زندگی عمدی و رضایت بخشی داشته باشید زیرا بر اساس ارزش های خود عمل می کنید.

عکس توسط BalanceFormCreative/Shutterstock

Iona Headshot 100x100 - چگونه تغییر پایدار ایجاد کنیم (و در واقع به خود بچسبیم
تصمیمات سال نو)

ایونا برانون یک روزنامه‌نگار آزاد مستقر در ایالات متحده است. می‌توانید کارهای بیشتری از او را در ionabrannon بخوانید. com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی