عمومی

چگونه در کسب و کار خود بهتر عمل کنید

چگونه در کسب و کار خود بهتر عمل کنید

aslt=” مربی کسب و کار برای بیش از ۲۵ سال، من به هزاران صاحب کسب و کار کمک کرده ام تا کسب و کار خود را بسازند. و در حالی که راه‌های مختلفی برای گسترش کسب‌وکار شما وجود دارد، تقریباً هیچ‌وقت شامل کسب و کار فکر می کند که باید این کار را انجام دهد. در واقع، برای اکثر صاحبان کسب و کار تنها راه برای رشد پایداری کسب و کار خود این است که کار کمتری انجام دهند، اما آن را بهتر انجام دهند. بنابراین امروز، می‌خواهم نکاتی را در مورد نحوه عملکرد بهتر در کسب‌وکارتان با شما به اشتراک بگذارم.

تعریف بهتر

ایجاد کسب و کار نباید معنای بیشتری داشته باشد. بیشتر به معنای ساعات بیشتر، تلاش بیشتر، کار بیشتر، استرس بیشتر، اضطراب بیشتر، مبارزه بیشتر و فشار بیشتر است. بهتر یعنی تعداد فروش بهتر، سود بهتر، زندگی بهتر برای شما و کارکنانتان. این به معنای محصول با کیفیت بهتر برای مشتریان شما است. ما بیشتر نمی خواهیم؛ ما بهتر می خواهیم بهتر است ذاتاً بدون همه چیز بیهوده و کار اضافی بیشتر دریافت کنید.

۵ مورد برتر شما

اولین قدم برای بهتر شدن در کسب و کارتان این است که بنشینید و به پنج حوزه فکر کنید که دوست دارید در کسب و کارتان بهتر عمل کنید. اگر شما هم مانند اکثر صاحبان کسب و کار هستید، احتمالاً می توانید ده ها یا بیشتر چیزهایی را که دوست دارید در آنها بهتر باشید، ارائه دهید. اما من از شما می خواهم که به پنج نفر برتر خود بچسبید. چرا پنج؟ زیرا اگر به کارکنان خود بروید و بگویید، اوه، ما ۹ چیز داریم که می‌خواهیم روی آنها کار کنیم، سپس وسوسه می‌شوید که ۱۲ مورد داشته باشید. ۱۶٫ اگر ۱۶ کار دارید که می‌خواهید بهتر انجام دهید، ممکن است ۲۲ مورد باشد. و آن وقت برای خودتان یک آشفتگی بزرگ دارید و نمی‌توانید روی چیزی تمرکز کنید. پس فقط برای این تمرین به پنج بچسبید. و روی مواردی تمرکز کنید که بیشترین تأثیر را بر کسب و کار و نتیجه شما خواهند داشت. ما این موارد را نقاط اهرم شما می نامیم.

دریافت فرصت

هنگامی که لیست پنج نفره خود را تهیه کردید، می خواهید بهترین فرصت خود را پیدا کنید. تنها چیزی که اگر بهتر انجام شود می تواند یک تغییر بازی برای تجارت شما باشد. بیایید بگوییم که بزرگترین محدودیت شما برای رشد، بازاریابی است. شما می خواهید شروع به آزمایش چند آزمایش کنید و ببینید چه چیزی با پایگاه مشتری شما طنین انداز می شود. هنگامی که چیزی را پیدا کردید که کار می کند، به شما این امکان را می دهد که منابع، پول، زمان و استعداد بیشتری را پشت سر آن بگذارید و کسب و کار خود را گسترش دهید. بنابراین این بزرگترین فرصت شما برای انجام بهتر است. زمانی که آن را محدود کردید، می‌خواهید برنامه‌ای برای استفاده از آن فرصت و یافتن رشد درونی ایجاد کنید.

زمان و توجه خود را متمرکز کنید 

آخرین مرحله این تمرین به زمان و توجه شما مربوط می شود. در طول ماه یا سه ماهه آینده، هر روز زمانی را به کار بر روی فرصت برتر خود و پنج مکان برتری که می‌خواهید به عنوان یک کسب‌وکار در آنها بهتر باشید، اختصاص دهید. رهبری خود را تشویق کنید که همین کار را انجام دهد و هر روز آن را کنار بگذارید تا زمانی که پیشرفت را مشاهده کنید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی