عمومی

چرا زنان به سر کار باز نمی گردند و رهبران چگونه می توانند درستش کن

چرا زنان به سر کار باز نمی گردند و رهبران چگونه می توانند
درستش کن

نیروی کار ما طی دو سال گذشته تغییرات قابل توجهی داشته است، اما برخی از آمارها هنوز شگفت‌انگیز هستند– به طور خاص، اطرافیان زنان در نیروی کار.

نزدیک به ۲ میلیون زن کمتر اکنون نسبت به قبل از همه گیری کار می کنند، در حالی که کارگران مرد تقریباً تمام مشاغلی را که به دلیل این بحران بهداشت عمومی از دست داده بودند، دوباره به دست آوردند. پس چرا این اتفاق می افتد و چگونه بر نحوه استخدام شرکت ها و اداره کسب و کار تأثیر می گذارد؟

در ابتدا، نیروی کار به دلیل عدم قطعیت بیماری همه گیر و اندکی پس از آن، به دلیل استعفای بزرگ در حال تغییر بود. مردم از نقش‌ها و مسئولیت‌های خود در نیروی کار ناراضی شدند و به دنبال موقعیت‌هایی بودند که بتوانند در آن احساس هدف پیدا کنند یا علایق خود را دنبال کنند. اما به طور نامتناسبی، تحقیقات نشان می دهد که زنان (بیش از مردان) به طور کلی نیروی کار را ترک کرده اند یا فرصت مناسبی برای بازگشت پیدا نکرده اند.

در اینجا چیزی است که برخی از مدیران عامل و رهبران زن، از جمله من، درباره این تغییر ناگهانی و تأثیر بالقوه درازمدت آن می‌گویند.

چالش‌هایی برای زنان در نیروی کار

همیشه چالش‌هایی برای زنان در نیروی کار وجود دارد، خواه ظریف باشد ( یا آشکار) تبعیض جنسی، فقدان دستمزد برابر، یا فقدان مزایا. SHRM خاطرنشان کرد که عدم مراقبت کافی از کودک به طور نامتناسبی بر زنان در محل کار تأثیر می گذارد و زنان رنگین پوست همچنان به طور نامتناسبی تحت تأثیر کاهش مشاغل قرار می گیرند.

این قطعاً به تلاش ما برای برابری و پیشرفت کمک نمی کند، چیزهایی که بدون توجه به این موضوع باید بسیار نگران کننده باشند. جنسیت شما. کریستن بلک، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد اجرایی OPS، به ادغام کار و زندگی برای کارکنان خود معتقد است. او به‌عنوان یک رهبر معتقد است که ما فرصت خوبی داریم تا دوباره بیندیشیم که «تعادل بین کار و زندگی» برای جامعه‌مان چه معنایی دارد، و من نمی‌توانستم بیشتر موافق باشم. “این لحظه در تاریخ، فرصتی برای فرهنگ آمریکایی ما برای بازاندیشی و بازتعریف کار است. شرکت ما بسیاری از فعالیت های رضایت بخش مانند بازپرداخت، داوطلب شدن در جامعه و خدمت در کمیته های داخلی را ادغام می کند. ما چیزهایی مانند این را کشف کرده ایم. او می‌گوید که محیط کار را به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل می‌کند و چیزی است که به ایجاد یک «زندگی» رضایت‌بخش در تداوم زندگی کاری کمک می‌کند.

در شرکت من، Zen Media، ما از طرفداران بزرگ یک برنامه زمانی انعطاف پذیر هستیم و معتقدیم که والدین نباید لحظات مهمی را با فرزندانشان در حالی که از خانه کار می کنند از دست بدهند. مطمئناً، کار هنوز باید انجام شود، اما متوجه شده‌ایم که اولویت دادن به انعطاف‌پذیری و کار از راه دور باعث می‌شود کارکنان ما خوشحال‌تر و شرکت ما بهره‌ورتر شوند.

کیت وستاد، بنیانگذار و مخترع Palette by pak، موافق است . گویی تنها والدین چهار فرزند بودن، کار تمام وقت به عنوان وکیل دادگستری و راه اندازی یک استارتاپ قبل از همه گیری به اندازه کافی سخت نبود، زیرا تمام سیستم پشتیبانی مدرسه، فعالیت ها و مراقبت از کودکان در یک لحظه ناپدید می شد. تکان‌دهنده‌تر. چه چیزی تکان‌دهنده‌تر بود؟ شیوه‌های قدیمی محل کار و ساختارهای حرفه‌ای منسوخ که به طرز دردناکی در واکنش یا پشتیبانی کند بودند. پیروی از علایقم و شرط‌بندی روی خودم در این لحظه، انتخاب نهایی بود.”

چرا مهم است

قبل از کووید-۱۹ ، آمار مربوط به زنان شاغل (به آرامی) در جهت درست حرکت می کرد. تحقیقات قبل از کووید توسط مک کینزی همچنین نشان داد که قبل از کووید، آن‌ها هرگز ندیده بودند که زنان با نرخ‌های بالاتری نسبت به مردان از کار خارج شوند. همین مطالعه نشان داد که سه گروه از زنانی که در چند سال اخیر شغل خود را ترک می‌کنند، زنان سیاه‌پوست، مادران شاغل و زنان در پست‌های اجرایی ارشد هستند.

برای کسانی که هنوز نمی‌دانند چرا این مهم است، به پیامدهای بلندمدت این معکوس شدن پیشرفت فکر کنید. برای اینکه بهترین نامزدها را برای شرکت خود به دست آورید، باید اطمینان حاصل کنید که استخر استخدام خود را تا حد امکان گسترش می دهید و محیطی را ایجاد می کنید که مردم واقعاً بخواهند در آن کار کنند. اگر شرکت شما مدیران، مادران و افراد رنگین پوست را نسبت به سایر گروه‌ها از دست می‌دهد، کارمندان پرتلاش و ارزشمندی را از دست می‌دهید که دیدگاه‌های متنوعی را به محل کار می‌آورند.

میستی فراست، مدیر عامل Penn Foster / Carrus، یکی از بزرگترین پلتفرم های آموزش و آموزش مبتنی بر مهارت های آنلاین در ایالات متحده، به خوبی با چالش هایی که رهبران زن در نیروی کار امروزی با آن روبرو هستند آشنا است. فراست می‌گوید: «مطالعه پس از مطالعه نشان می‌دهد که زنان بیشترین بار برنامه‌ریزی برای خانه و شغل خود را تحمل می‌کنند. “من متوجه شدم که زنان برای مدیریت اولویت های رقیب مانند کار و خانواده تعادل بهتری می خواهند. این چیز بدی نیست و در واقع چیزی است که همه ما باید از آن یاد بگیریم. من به عنوان یک مدیر عامل برای ایجاد فضا برای تعادل در کار برای تیم، و کار ما برای آن بهتر است.”

به عنوان رهبر، نمی توانیم اهمیت همکاران زن خود را نادیده بگیریم. ما همیشه باید به دنبال ایجاد محیط های تجاری باشیم که به همه کارکنان ما اجازه می دهد بین کار و زندگی خانگی به تعادل برسند. در دنیای پس از همه‌گیری که در آن سبک‌های کاری ترکیبی و از راه دور رایج است، این ادغام کار و زندگی مهم‌تر از همیشه است. رهبرانی که می خواهند بهترین افراد برای شرکتشان کار کنند، باید به دنبال ایجاد بهترین محیط های کاری ممکن باشند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی