عمومی

چگونه اضطراب را مدیریت کنید و اعتماد به نفس خود را در 5 افزایش دهید دقیقه قبل از صحبت شما

چگونه اضطراب را مدیریت کنید و اعتماد به نفس خود را در ۵ افزایش دهید
دقیقه قبل از صحبت شما

شما پیشنهاد دارید یا ارائه بزرگ در تقویم شما. شاید هفته ها یا ماه ها آنجا بوده است. شما شمارش معکوس روزها را تماشا کرده‌اید و تقریباً «زمان نمایش» است.

چگونه پنج دقیقه قبل از آن را مدیریت می‌کنید. رویداد، مصاحبه، یا جلسه تفاوت بین فلانی و دیدنی. این همه فکر و کار نکردی فقط برای اینکه ظاهر بشی، درسته؟ شما می‌خواهید یک برد بزرگ کسب کنید – چه فروش، سرمایه‌گذاری در ایده‌تان یا پیشنهاد پیوستن به تیم.

پنج دقیقه آخر بسیار مهم است زیرا احساسات پیش بینی کننده در اوج خود هستند و کاری برای انجام دادن باقی نمانده است – جایی برای قرار دادن این انرژی عصبی وجود ندارد. بنابراین، همان جا می نشینید و عصبانی می شوید یا با سرعت در تلفن خود حرکت می کنید، حواس پرت شده است.

چگونه می توانید از این زمان گرانبها برای قرار گرفتن در فضایی متمرکزتر استفاده کنید و خود را برای آن آماده کنید. موفقیت؟

در اینجا پنج کاری وجود دارد که می توانید در پنج دقیقه آخر انجام دهید. از آنها برای آرام کردن اعصاب خود استفاده کنید و آماده شوید تا به عنوان بهترین نسخه از خود نشان دهید. اینها کارهایی هستند که می توانید انجام دهید، چه به صورت حضوری و چه به صورت مجازی. نیازی به فضای خصوصی نیست — هیچ کس هر دو را نمی داند.

۵ دقیقه باقی مانده

تمرین دکتر. تکنیک تنفس ۴-۷-۸ اندرو ویل. او پیشنهاد می کند این کار را بیش از چهار بار متوالی انجام ندهید. شما اکسیژن را به مغز خود می آورید و با بدن خود ارتباط برقرار می کنید.

۴ دقیقه باقی مانده است

با بدن خود ارتباط برقرار کنید. وقتی عصبی هستم و می خواهم صحبت کنم، می توانم احساس شناور شدن در بالای بدنم را داشته باشم. گلویم سفت می شود و صدایم شبیه صدای جیر جیر هوا از بادکنک است. اگر هیچ کار دیگری در این لیست انجام نمی دهید، پاهای خود را روی زمین بگذارید. این باعث می شود شما و برای من، تنها موثرترین راه برای برگرداندن خودم به زمین درست قبل از اینکه صحبت کنم، باشد.

۳ دقیقه مانده است

<. /p>

صدای خود را گرم کنید. بخشی از انتظاری که در چند دقیقه آخر ایجاد می شود به این دلیل است که ما ساکت هستیم. اگر مجازی هستید، دور از دوربین و خاموش باشید، سپس با اتاق صحبت کنید یا حتی زمزمه کنید. چیزی که شما می گویید به اندازه گرم کردن و شنیدن صدای صدایتان مهم نیست. اگر حضوری دارید، با هر انسان نزدیکی گپ بزنید.

۲ دقیقه باقی مانده است

تصمیم بگیرید که هر اتفاقی بیفتد درست است. این ممکن است کمی انتزاعی به نظر برسد، اما برای لحظه ای با من همراه باشید. این یک نسخه کاربردی تر از “هر چیزی به دلیلی اتفاق می افتد” است. ایده این است که هر چیزی که اتفاق می افتد یک فرصت یادگیری است. این قدم درست بعدی شماست – اگر آن را انجام دهید. این بر این باور است که زندگی برای شما اتفاق نمی افتد. شما کنترل را در دست دارید.

شما از طریق افکاری که دارید، از رویدادهای زندگی خود معنا پیدا می کنید. انتخاب کرد. از قبل تصمیم بگیرید که نتیجه هر چه باشد، دقیقاً همان چیزی است که برای برداشتن گام بعدی نیاز دارید. از برچسب زدن تجربیات بد یا خوب خودداری کنید. هر بار که از منطقه راحتی خود خارج می شوید چیزی یاد می گیرید و این دقیقاً همان چیزی است که برای ایجاد فرصت یا ایده بعدی شما لازم است.

شما هستید!

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه موارد مربوط به Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی