عمومی

این روال تمرینی ساده و سریع به شما کمک می‌کند گردن و شما را سالم تر و شادتر می کند

این روال تمرینی ساده و سریع به شما کمک می‌کند
گردن و شما را سالم تر و شادتر می کند

به دنیای بی‌نقص‌ها خوش آمدید، وضعیتی که سریع‌تر نیروی کار کشور را فرا گرفته است. می توانید بگویید “ارگونومی.”

بنابراین، شما می‌پرسید که گردن نرد دقیقاً چیست؟ این یکی از پیامدهای فیزیکی گذراندن زمان بیش از حد روی صفحه نمایش کامپیوتر است که منجر به گردنی دائماً جرثقیل می شود که حتی فلامینگو را نیز حسادت می کند. این یک نشان افتخار برای علاقه مندان به فناوری، گیمرها، و هر کسی است که روز خود را با صفحه نمایش خود می گذراند.

اما گول نخورید، گردن قلابی فقط یک پدیده عجیب و غریب نیست که بتوان به آن افتخار کرد. این یک بیماری جدی است که می تواند منجر به انواع مشکلات سلامتی، از جمله سردرد تنشی، گردن درد و حتی ناهماهنگی ستون فقرات شود. بنابراین، چگونه می توانید متوجه شوید که آیا گردن عصبی دارید؟ در حالی که آرامش دارید فقط به آینه نگاه کنید. اگر گردن شما شبیه علامت سوال یا حرف “C” است، پس ممکن است قربانی شوید.

علم گردن کلفت

< /p>

به گفته پزشکان در WebMD، آنچه در اطراف گردن ما اتفاق می افتد این پتانسیل را دارد که کل بدن ما را تحت تاثیر قرار دهد. “خوشه بزرگی از اعصاب در ناحیه بین گردن و شانه وجود دارد. هرگونه فشار، تحریک، ناهماهنگی، اسپاسم عضلانی، یا تنش در این ناحیه می‌تواند باعث دردی شود که تا انگشتان دست پخش می‌شود. این اساساً به این معنی است که ما باید واقعاً به آنچه در قسمت بالای کمرمان اتفاق می افتد توجه کنیم زیرا می تواند به طور قابل توجهی بر احساس ما تأثیر بگذارد.

اما، هموطنان معتاد به صفحه نمایش، نترسید. راه‌هایی برای پیشگیری وجود دارد /a> و حتی اثرات گردن nerd را معکوس می کند.

بهبود و پیشگیری

دانشمندان دریافتند که هر شکلی از ورزش به نظر می رسد برای درمان بسیار موثر باشد. گردن نرد در یک مطالعه، آنها دریافتند که یک روال ساده ورزش (حداقل سه بار در هفته) برای رفع مشکل کافی است. هر دو تمرین استقامتی و مقاومتی در کاهش میزان درد گردن مفید بودند. اما اگر به طور خاص به درمان گردن عصبی علاقه دارید، برخی اشکال ورزش ممکن است مؤثرتر باشد.

ترکیبی از حرکات کششی و به نظر می رسد تقویت موثرترین درمان باشد. برخی از این تمرین ها عبارتند از:

  • قطع کردن چانه: در این تمرین، شما اساساً به آرامی چانه خود را فرو می‌کنید و سر خود را به سمت عقب جمع می‌کنید (می‌توانید از انگشتان خود برای کمک استفاده کنید). می توانید این تمرین را چند بار در روز انجام دهید. ظاهر دو چانه زیبا نیست، اما ارزشش را دارد.

  • خم شدن گردن: بعد از اینکه چانه خود را جمع کردید و سر خود را جمع کردید، می توانید سر خود را به سمت پایین خم کنید. در قسمت پشت گردن و قسمت بالایی پشت خود کشش را احساس خواهید کرد. شما باید حدود ۳۰ ثانیه در این حالت بمانید.

  • کشش بازو: در کنار دیوار بایستید، طوری که طرف بدنتان رو به دیوار باشد. سعی کنید بازوی خود را در پشت خود قرار دهید و کف دست را روی دیوار قرار دهید. چند ثانیه در این حالت بمانید و سپس طرف را عوض کنید.

  • کشش ذوزنقه فوقانی: این کشش سر قدیمی است. فقط سر خود را به پهلو خم کنید و به آرامی از یکی از دستان خود برای کشیدن آن به سمت زمین استفاده کنید. چند ثانیه در این حالت بمانید و طرف را عوض کنید.

ارگونومی

و برای کسانی که واقعاً به این هدف متعهد هستند، سرمایه گذاری روی یک صندلی ارگونومیک و تنظیم فضای کاری برای حداکثر راحتی می تواند معجزه کند. فقط مطمئن شوید که صفحه نمایش را در اطراف سطح چشمان خود قرار دهید تا سرتان در حین کار به سمت پایین خم نشود.

گردن نرد چیزی بیش از یک شرط شد. این یک سبک زندگی است این شواهدی است که نشان می‌دهد فرهنگ خجالتی (معروف به شغل میز کامپیوتر) بر جهان حکومت کرده است و اکنون تقریباً همه از این مشکلات رنج می‌برند. و چه کسی می داند، شاید روزی به عنوان نشانه ای از هوش و موفقیت در نظر گرفته شود، درست مانند استفاده از عینک یا استفاده از محافظ جیب. تا آن زمان، چانه خود را بالا و گردن خود را صاف نگه دارید. و به یاد داشته باشید، گردن سالم یک گردن شاد است، مهم نیست که چقدر خنده دار باشد.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی