عمومیمقالات

چگونه اصالت در محل کار می تواند نتیجه بهتری داشته باشد موفقیت

چگونه اصالت در محل کار می تواند نتیجه بهتری داشته باشد
موفقیت

بسیاری از ما ممکن است با واقعی بودن دست و پنجه نرم کنیم. فکر کنید که چگونه هدف یک “من خوبم” خوش خیم وقتی کسی از شما می پرسد که چگونه هستید، شاید بخواهد با وجود استرس های متعدد برعکس، چهره شما را حفظ کند. یا معمای اتاق رختکن کلاسیک: شخصی که می پرسد در این مورد چگونه به نظر می رسد و شما بین یک دروغ و پاسخی که کمتر از چاپلوس نیست دست و پنجه نرم می کنید.

اصالت در محل کار دشواری ها، مزایا و عواقب خاص خود را دارد. چگونه می توانید بدون به خطر انداختن حرفه ای بودن خودتان باشید؟ و اگر خود را کامل به کار بیاورید، چگونه شخصیت های متناقض را هدایت می کنید؟ Erika Michalski، Ed.D.، بنیانگذار و مدیر عامل Strategically Authentic مستقر در کلرادو، به ما کمک می کند پارادوکس اصالت.

تنظیم سطح اصالت شما در محل کار

میچالسکی اصالت را ذهنیتی می داند که نه تنها مستلزم پذیرفتن افرادی است که شما دارید. هستند، اما همچنین رها کردن کسی که نیستید.

“این انتخابی است که در تمام موقعیت ها با اعتماد به نفس و غرور به عنوان خود حضور داشته باشید، بدون اینکه (به عنوان مثال) اجازه دهید آخرین توییت یک فرد مشهور نشان دهنده چیزی باشد. او می‌گوید: «شما به آن علاقه دارید که دیگر «مد روز» احساس خود را مختل نمی‌کند. «کار به سمت اصالت در محل کار واقعاً با درک تفاوت بین فکر می‌کنم من باید چه کسی باشم؟ و در واقع من کی هستم؟ را تشخیص می‌دهد، شروع می‌شود و سپس پاسخ می‌دهد. بر این اساس.”

درک اینکه شما چه کسی هستید می تواند به طور بالقوه یک مشکل باشد.

“این موضوع اغلب نیاز به تأمل زیادی دارد، زیرا برخی از افراد هرگز واقعاً ارزش‌های خود را شناسایی کرده‌اند، آنها به سادگی ارزش‌های افراد اطراف خود را درونی کرده‌اند. هنگامی که فردی در مورد ارزش های اصیل خود شفافیت دارد، رفتارها باید منعکس کننده آن باشند. این رفتارها ممکن است از انتخاب های ساده ای مانند نحوه لباس پوشیدن و نوع تعیین مرزها.”

مزایای اصالت در محل کار

احساس اطمینان در مورد سایر اعضای تیم یکی از مزایای آن است. به گفته میکالسکی، برای توسعه فرهنگ اصالت.

او می‌گوید: «وقتی مردم به طور واقعی ظاهر می‌شوند، احتمالاً در نحوه عملکردشان نیز ثابت هستند. «این می‌تواند به تیم‌ها کمک کند تا نقاط قوت را شناسایی کرده و برای ویژگی‌هایی برنامه‌ریزی کنند که ممکن است کمتر از حد ایده‌آل در تیم باشد.»

علاوه بر ایجاد احترام و اعتماد متقابل، میکالسکی خاطرنشان می‌کند که وقتی اعضای تیم احساس امنیت می‌کنند وجود دارند. به عنوان خودشان، همچنین احساس امنیت می کنند برای مشارکت ایده ها در حالی که آنها در حال توسعه آنها هستند، اجازه می دهد برای ورودی بیشتر از دیگران. نیازی نیست منتظر یک ایده کاملاً شکل‌گرفته باشید تا دست خود را بلند کنید!

آیا می‌توانید واقعاً در محل کار خود باشید؟

تغییر رفتار خود برای تناسب با فرهنگ سازمانی و انجام یک روش خاص تغییر کد، و برای همیشه تبدیل شدن به یک “”” میچالسکی می‌گوید نسخه» چیزی. تلاش برای به یاد آوردن آخرین باری که با کسی تعامل داشتید کدام نسخه بودید نیز ممکن است چالش برانگیز باشد.

«اگر نگران این هستید که در آخرین جلسه سه ماهه چه کسی بودید، ممکن است حواس‌تان به قدری پرت شود که در این جلسه سه ماهه بدرخشید. اتلاف انرژی در نهایت ممکن است به قیمت فرصت‌های شغلی تمام شود.»

اگر نشان دهید که واقعاً چه کسی هستید و سپس پروژه بزرگی به شما داده شود، می‌توانید اطمینان داشته باشید که خود واقعی شما همان چیزی است که رهبری شما واقعاً می‌خواست. /p>

“و وجود واقعی به طور کلی احتمال همسویی فرصت ها با ارزش های شما را افزایش می دهد… که متعاقباً این احتمال را افزایش می دهد که این فرصت ها هم محرک و هم رضایت بخش باشند.” /h2>

میچالسکی معتقد است که برخی ممکن است اصالت را در محل کار برای توجیه رفتار ضعیف مورد استفاده قرار دهند. “من شنیده ام که مردم می گویند، “من فقط خود واقعی خودم هستم” پس از انجام کاری مشکل ساز و به خاطر آن فراخوانده می شوم.”

با این حال، بین فردی که رفتار غیراخلاقی می کند و شخصی که شخصیتش اینگونه نیست تفاوت وجود دارد. همیشه با ما درگیر نیستیم

میچالسکی می‌گوید: «شما می‌توانید کارهای بزرگی با افرادی انجام دهید که بعد از کار برای نوشیدن آبجو دعوت نمی‌کنید». بنابراین، اگر فرهنگ اصالت در یک تیم وجود داشته باشد، و همچنین فرهنگ مسئولیت پذیری مشترک وجود داشته باشد، رهبری تیم باید بتواند از توانایی تیم برای حرکت به سمت هدفش حمایت کند، حتی اگر مردم «بهترین» نباشند. .’”

حقیقت در محل کار در حال حرکت به جلو

این مهم است که به یاد داشته باشید در حالی که اصالت در محل کار بر پایه ثبات است، افراد با کسب بینش و تجربیات جدید تکامل می یابند.

“اگر کسی برای ارتباط اجتماعی ارزش قائل است، نحوه انجام آن ممکن است زمانی که مجرد و بدون فرزند است متفاوت از زمانی که والدینی متاهل با سه فرزند هستند، به نظر برسد. همچنین این واقعیت وجود دارد که ارزش‌های یک فرد می‌تواند به‌طور چشمگیری در نتیجه رویدادهای مهم زندگی تغییر کند.»

میچالسکی می‌گوید: «نقطه اثبات نهایی برای انتخاب دنبال اصالت است؟»

برای اینکه این را در نظر داشته باشید: «هیچکس برای همه نیست. همیشه افرادی خواهند بود که شما را دوست ندارند. اما واقعی زندگی کردن بهترین راه برای اطمینان از اینکه شما یکی از آنها نیستید است.”

Photo by AYA images/Shutterstock

< div class="m-a-box-container">
Jill McDonnell 150x150 - چگونه اصالت در محل کار می تواند نتیجه بهتری داشته باشد
موفقیت

Jill McDonnell یک نویسنده محتوا در شیکاگو و متخصص ارتباطات است. او دارای مدرک لیسانس در روزنامه نگاری مجلات از دانشگاه میسوری-کلمبیا و مدرک کارشناسی ارشد در روابط عمومی و تبلیغات از دانشگاه دی پاول است. او در حال حاضر مشغول کار بر روی یک رمان هیجان انگیز روانشناختی است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی