عمومی

مدیران عامل موسس به استعفای بزرگ می پیوندند

مدیران عامل موسس به استعفای بزرگ می پیوندند

رایان ویلیامز اواخر هفته گذشته اعلام کرد که از سمت مدیرعاملی Cadre کناره‌گیری می‌کند. پلتفرم سرمایه گذاری املاک و مستغلات مستقر در نیویورک که او در سال ۲۰۱۴ تأسیس کرد. او رئیس اجرایی، رئیس هیئت مدیره، و رئیس مشترک کمیته سرمایه گذاری شرکت خواهد شد. جایگزین او جارد کاپلان است که اخیراً به عنوان مدیر عامل OppFi، یک پلت فرم فین تک که محصولات اعتباری و وام دهی به بانک ها ارائه می دهد، خدمت کرده است. .

ویلیامز، ۳۴ ساله، که در سال ۲۰۱۷ در فهرست Inc. 30 زیر ۳۰ سال ظاهر شد، می‌گوید که عمیقاً با این شرکت در ارتباط خواهد بود–او قصد دارد برای مثال، روی گسترش فرصت‌های مشارکتی مانند مواردی که اخیراً با دانشگاه هاروارد و بلک راک امضا شده است، کار کند. او همچنین قصد دارد بنیادی را راه‌اندازی کند که امیدوار است تنوع در پایگاه سرمایه‌گذاران و شرکای Cadre را تسریع بخشد. ابتکار دوم پس از قتل جورج فلوید. با این حال، تصمیم برای واگذاری نقش مدیر عامل، حداقل از نظر بصری، تصمیم بزرگی است – و معدود بنیانگذاران آن را به راحتی کنار می گذارند.

ویلیامز آخرین نفر از یک رشته کارآفرینی است که در هفته های اخیر عنوان مدیر عامل را کنار گذاشته است. امیلی وایس ۳۷ ساله و رایان پترسن، ۴۱ ساله، هر دو از سمت مدیرعامل شرکت‌های زیبایی و لجستیک مربوطه خود، Glossier و Flexport کناره‌گیری کرد.

پترسن در ۸ ژوئن، استدلال خود را توییت کرد پس از استخدام دیو کلارک، رئیس سابق مصرف کنندگان آمازون در سراسر جهان، به عنوان شرکت مستقر در سانفرانسیسکو مدیر عامل جدید: “من اکنون به نقطه ای رسیده ام که تنها ترسی که برای Flexport دارم این است که ما به پتانسیل خود عمل نمی کنیم.” در یک پست وبلاگ در ۲۴ مه، وایس گلوسیر، که آماده شدن برای رفتن به مرخصی زایمان در زمان اعلام، گفت که قصد دارد دوباره به استراتژی خلاقانه و برند تبدیل شود، که او آن را به عنوان نقاط قوت خود می بیند. او شغل اصلی شرکت مستقر در نیویورک را به کایل لیهی، مدیر ارشد اجرایی سابق گلوسیر واگذار خواهد کرد. “با این تکامل C.E.O، من می‌توانم مانند روزهای قبل بیشتر وقتم را متمرکز کنم.”

بله، این بنیانگذاران مدیران رده بالا را برای کمک به توسعه شرکت خود تحت فشار قرار دادند و همگی در حال تبدیل شدن به صندلی های اجرایی شرکت های مربوطه خود هستند. اما آن‌ها همچنین پس از دو سال اداره شرکت‌ها، در جریانی که فقط می‌توان آن را به‌عنوان یک بیماری همه‌گیر وحشتناک جهانی توصیف کرد، این کار را انجام می‌دهند که همچنان پیامدهای آن را در صنایع و مکان‌ها منتشر می‌کند. و ممکن است ضرر داشته باشد. در آخرین شاخص کسب و کارهای کوچک از اتاق بازرگانی ایالات متحده، ۵۰ درصد از صاحبان مشاغل کوچک می گویند که اکنون ساعت‌های بیشتری نسبت به یک سال پیش کار می‌کنند. فقط ۳۰ درصد از صاحبان مشاغل آخرین باری که این سؤال در سال ۲۰۱۷ پرسیده شد، به همان اندازه گزارش دادند. 

جف کار، استاد بالینی بازاریابی و کارآفرینی در دانشکده بازرگانی استرن دانشگاه نیویورک، نشان می دهد که استرس ناشی از بیماری همه گیر، مسائلی را تشدید کرده است که ممکن است در گذشته وجود داشته باشد، اما پیش از این ظاهر نشده بود. اگر در دو سال گذشته تعداد زیادی از مدیران اجرایی متوجه شده باشند که مهارت های لازم برای رشد [شرکت هایشان] را ندارند، به همین دلیل است که آنها ۵۰ درصد بیشتر کار می کنند، اصلا تعجب نمی کنم. ” او می‌افزاید: «وقتی همه چیز خوب پیش می‌رود، مهم نیست. وقتی من این همه بحران‌های روابط عمومی بزرگ و مسائل زنجیره تأمین را ندارم، همیشه می‌توانید از آن دور شوید؛ شما در حال رشد هستید، دارید می‌سازید. “

ویلیامز می‌گوید تصمیم او برای کنار گذاشتن افسار روزمره به تفرقه و تسخیر بستگی دارد. “من خودم نمی توانم همه کارها را انجام دهم. آموخته ام که هیچ فردی نمی تواند [سازمان] را تنها بر اساس تعیین سرنوشت خود مقیاس کند.” جانشین او کاپلان یک مدیرعامل ثابت شده است که در نقش های رهبری مختلف از جمله به عنوان یکی از بنیانگذاران ارائه دهنده بیمه مشاغل کوچک  Insureon، زندگی کرده است، که در ماه مه خریداری شد.

“من معتقدم کهن الگوهای مختلفی از مدیران عامل وجود دارد. ویلیامز می‌گوید، و سپس عملیات‌های تاکتیکی بیشتر درون علف‌های هرز، کهن‌الگوی مقیاس است، با اشاره به اینکه کاپلان یک تک‌شاخ است به این معنا که هر دو نقش را ایفا می‌کند. او می افزاید: «من از اینکه اپراتور و شریکی را که شایسته آن هستیم، خواهیم داشت، هیجان زده و هیجان زده هستم.

یک کلید. منطقه تمرکز کاپلان، طرح کادر است تا به سرمایه گذاران خرد اجازه دهد تا از شبکه ساختمان های تجاری و خانه های چند مستاجر آن بهره ببرند. این تلاش که به گفته یک منبع آشنا با برنامه های این شرکت می تواند در اوایل سال ۲۰۲۳ آغاز شود، بازار آدرس پذیر Cadre را از ۱۵ میلیون یا بیشتر به یک صد میلیون افزایش می دهد. ویلیامز می‌گوید در حال حاضر، فقط سرمایه‌گذاران و مؤسسات معتبر می‌توانند در دارایی‌های روی این پلتفرم سرمایه‌گذاری کنند.

اما این تنها بخشی از پای است. “ما فرصتی داریم تا زندگی صدها میلیون نفر را متحول کنیم” و با اشاره به ماموریت کادر برای بهبود دسترسی به کل دارایی – املاک سرمایه گذاری در املاک – که اکثر مردم معمولاً نمی توانند آن را لمس کنند، اشاره می کند. “من با داشتن املاک و مستغلات بزرگ نشدم؛ همیشه اجاره می‌دادم. و واقعاً تفاوت بین اجاره و مالکیت را تا زمانی که به هاروارد نرسیدم درک نکردم، که یک تغییر و نقطه عطف بزرگ برای من بود… دیدم که افراد زیادی بودند که از طریق مالکیت املاک و مستغلات ثروت به دست آورده بودند.” که در نتیجه باعث تعجب او شد: “چرا املاک و مستغلات بخشی از ۴۰۱ks مردم نیست؟” او می‌افزاید که باید همراه با سایر دارایی‌های جایگزین باشد.

و اگر ویلیامز لزوماً تنها کسی نیست که مسئول ایجاد آن باشد. او می گوید اتفاق بیفتد، هر چه بهتر. «من می‌خواهم مطمئن شوم که می‌توانم واقعاً روی ارائه تمرکز کنم»، که او اضافه می‌کند، «امروز برای انجام آن مجهز نیستم. فقط پهنای باند را ندارم.»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی