عمومی

چه چیزی این معامله را امضا کرد؟ مشاوره تامین مالی از برخی از باهوش ترین زنان در تجارت

چه چیزی این معامله را امضا کرد؟ مشاوره تامین مالی از برخی از
باهوش ترین زنان در تجارت

علی رغم کاهش سرمایه در استارت آپ های تحت رهبری زنان در سال ۲۰۲۲، آریان گلدمن موفق نشد فقط یک دور رشد ۱۰ میلیون دلاری برای برند لباس بارداری خود، هچ، مستقر در نیویورک سیتی بگیرد. او همچنین کنترل سه رقیب بزرگ خود را به دست آورد.

یک ماه پس از امضای قرارداد در پایان سال ۲۰۲۲، گلدمن، ۴۵ ساله ، رهبر Hatch Collective شد، یک شرکت تازه تاسیس که شامل مارک های قدیمی Motherhood Maternity، A Pea in the Pod و Destination Maternity است. اکنون او در حال کشف چگونگی اداره یک سازمان بسیار بزرگتر از طریق دوره طولانی عدم اطمینان اقتصادی است. خبر خوب؟ مردم به بچه دار شدن ادامه می دهند، و اگر بیماری همه گیر چیزی به او یاد داده است، این است که چگونه یک دلار را افزایش دهد.

پس از شش سال بوت استرپ. گلدمن در سال ۲۰۱۷ یک دور ۱٫۸ میلیون دلاری سرمایه جذب کرد و در سال ۲۰۱۹ نیز ۵٫۳ میلیون دلار دیگر از Silas Capital دریافت کرد. او می‌گوید، سپس کووید شیوع پیدا کرد و شرکت مجبور شد «واقعاً خیلی سریع، لاغر شود». او بودجه‌ها را کاهش داد، پانل‌های زوم را با متخصصان بارداری میزبانی کرد و از طریق پلتفرم محتوای این شرکت، Babe، که در مارس ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد، به مخاطبان جدیدی دست یافت.

در این مدت، مدیریت یک تیم پر استرس متشکل از ۴۶ مادر که اکثراً شاغل بودند، یک چالش بود، اما گلدمن با تمرکز بر آنچه که می‌توانست کنترل کند، خود را حفظ کرد. او می‌گوید: «این در مورد نتایج رانندگی نبود. “این در مورد ایجاد همبستگی و متحد کردن تیم بود تا بتوانیم با هم متحد شویم، و این چیزی است که به رشد کمک کرد.” این توانایی در جمع کردن یک تیم – که اکنون شامل ۸۰ کارمند است – به او کمک می کند تا محدودیت های خود را جبران کند. او می‌گوید: «وقتی نمی‌دانیم چگونه کاری را انجام دهیم، باید از بنیانگذاران کمک بخواهیم.»–جیل کراسنی

دیگر برگزیدگان مؤسس زن این موارد را بررسی می‌کنند:

درخواست کمک‌ها


“تمام شدن پول در پایان سال ۲۰۲۰ به من چیزهای زیادی در مورد نحوه مدیریت پول آموخت. من برای کمک هزینه درخواست دادم و دو مورد دریافت کردم که کاملاً شرکت من را نجات داد. من از پول برای رشد شرکت استفاده کردم و در مارس ۲۰۲۱ یک پاپ آپ انجام دهید که در نهایت مسیر ما را تغییر داد.”
عایشه راوجی، بنیانگذار و مدیر عامل خرده فروش مد هندی مستقر در لس آنجلس KYNAH

تمرین پیشنهاد من
“هنگامی که سرمایه گذاران را مطرح می کنید، سعی کنید نفس خود را کنار بگذارید و بازخورد بخواهید. اگر مردم به شما می گویند شما نه، بارها و بارها، هر کاری می توانید انجام دهید تا شجاعت این را پیدا کنید که “من واقعاً می خواهم از این موضوع درس بگیرم.” اولین باری که به میدان رفتیم، وحشتناک بود – اما ما به تمرین ادامه دادیم و افرادی را پیدا کردیم که می توانند با ما صادق باشند تا بتوانیم پیشرفت کنیم. امروز، ۱۱٫۵ میلیون دلار جمع آوری کردیم.”
سرنیتی کار ، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل برند غذای کودک در آستین Serenity Kids

ایجاد روابط اولیه< /strong>
“زمانی که به پول نیاز ندارید با مردم صحبت کنید، به طوری که وقتی به پول نیاز دارید، قبلاً روابط خود را با سرمایه گذاران ایجاد کرده اید. یافتن سرمایه گذارانی که می توانند به شما در افزایش مقیاس کمک کنند زمان بر است. و رشد کنید. انتظار نداشته باشید که یک دور را در چند ماه آینده ببندید. حدود یک سال طول کشید تا دور اول یک میلیون دلاری خود را ببندیم.”
فرح موسلتی سیبایی، یکی از بنیانگذاران و رئیس برند غذای مدیترانه ای مستقر در آستین Afia

ابتدا مشتری را پیدا کنید
“من با جمع آوری سرمایه در سایت های تامین مالی جمعی شروع کردم. می دانستم که کاری که می خواهم انجام دهم بیشتر در بین مردم طنین انداز می شود تا موسساتی که عمدتا توسط مردان اداره می شوند. تقریباً شش سال از شروع کسب‌وکارم نگذشته بود که دلارهای سرمایه‌گذاری خطرپذیر را جمع‌آوری کردم، اخیراً یک سری A 7 میلیون دلاری. می‌خواهم امتیاز خود را تصدیق کنم. از پدر و مادرم وام گرفتم و مدتی در حوض خانه مادربزرگم زندگی کردم. اما هنوز فکر کردن به این که شروع کردن چقدر سخت بود ذهنم را به خود مشغول می کند.”
الکساندرا فاین، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل برند سلامت جنسی Dame مستقر در بروکلین

< /div>

به اشتراک گذاری دیدگاه من
“تحقیقات زیادی وجود دارد که نشان می دهد زنان بر اساس عملکرد و عملکرد قضاوت می شوند. مردان بر اساس پتانسیل قضاوت می شوند. اما اجرای آهنگ در مراحل اولیه سخت است – بنابراین من یاد گرفتم که چگونه در ارائه دیدگاه بهتر شوم. در طول سه سال خود، ۵۰ میلیون دلار سرمایه مخاطره‌آمیز جمع‌آوری کرده‌ایم.”
روکسان پترائوس، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل پلتفرم آموزشی انطباق مستقر در نیویورک، Ethena

بیشتر ۲۰۰ شرکت بنیانگذار زن را کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - چه چیزی این معامله را امضا کرد؟ مشاوره تامین مالی از برخی از
باهوش ترین زنان در تجارتمستطیلمنبع :

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی