عمومی

چرا مصاحبه های شغلی ناگهان بسیار وحشتناک هستند؟

چرا مصاحبه های شغلی ناگهان بسیار وحشتناک هستند؟

مانند بسیاری از افراد، مایک کانلی، مدیر مهندسی نرم افزار مستقر در ایندیانا، شغل خود را در طول هندمی. اما نگران نباشید. او مصاحبه های شغلی سریع با تعدادی از شرکت ها. همه چیز رو به جلو بود تا اینکه او واقعاً گفتگو با کارفرمایان احتمالی.

“پنج شرکت به او گفتند که مجبور شدند استخدام را به دلیل کووید-۱۹ به تعویق بیندازند – اما فقط پس از او دور آخر مصاحبه ها را انجام دادم. سه نفر دیگر او را برای چندین دور مصاحبه دعوت کردند تا زمانی که زمان ارائه یک پیشنهاد فرا رسید، در این مرحله آنها تصمیم گرفتند در داخل تبلیغ کنند. سپس، او آن را از طریق سه دور مصاحبه برای یک کارگردان انجام داد. موقعیت سطحی در شرکتی که او واقعاً دوست داشت، فقط برای اینکه یک ایمیل برای هماهنگی شش دور دیگر دریافت کند، بی بی سی گزارش می دهد.

در این مرحله کانلی، که به طور قابل درک از دور بعد از مصاحبه های بی نتیجه ناامید شده است، برای شکایت به LinkedIn رفتم. پست او بیش از دو میلیون بار مشاهده شد و بیش از ۴۰۰۰ نظر دریافت کرد (شما می توانید گزینه ای از آنها در اینجا). واضح است که کانلی به اعصاب خورد.

چه چیزی باعث فرآیندهای طولانی مصاحبه می شود؟

اینجا چه خبر است؟ چرا بسیاری از مردم از دورهای بی پایان مصاحبه ها، به خصوص پس از چندین سال که در طی آن بازار کار فشرده به نفع نامزدها بوده است، اینقدر ناامید هستند؟ امیلی استوارت اخیراً به این سوالات برای Vox.

استوارت مجموعه داستان‌های مصاحبه خود را جمع‌آوری می‌کند (“من حکایت‌هایی در مورد فرآیندهای استخدام شنیدم که از آزاردهنده بود. به جهنم،» او می‌نویسد) و وضعیت جویندگان کار را اینگونه خلاصه می‌کند: «شرکت‌ها ظاهراً با حلقه‌های جدید، بالاتر و سخت‌تر در هر قدمی می‌آیند. و تمرین‌ها و سخنرانی‌های پیچیده که مستلزم ساعت‌ها کار و آمادگی است.”

استخدام همیشه گران بوده است و شرکت هایی که تمایلی به انجام اشتباهات پرهزینه ندارند. اما استوارت پیشنهاد می‌کند که شیدایی کنونی برای فرآیندهای مصاحبه دیوانه‌کننده ممکن است توسط شرکت‌هایی ایجاد شود که احساس می‌کنند سوخته شده‌اند. تصمیمات استخدامی عجولانه در دوران همه گیری.

ساندرا لویت، مربی رهبری و شغلی با کورن فری، به استوارت می گوید که او مشکوک است که “بسیاری از شرکت ها احساس می کنند مثل اینکه در میان استعفای بزرگ یا جابجایی بزرگ، همانطور که برای بسیاری از کارگران سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ دسته دسته مشاغل را ترک کردند. آونگ اکنون به سمت دیگری در حال چرخش است، با توجه به اینکه مدیران مراقب دقت خود هستند. به خصوص که اقتصاد سخت به نظر می رسد< /a>.”

در این مورد نیز مانند بسیاری موارد دیگر، نامزدها می توانند زوم را به خاطر بدتر کردن یک فرآیند دردناک سرزنش کنید. زمان‌بندی مصاحبه‌های از راه دور آسان‌تر است، و کارفرمایان را وسوسه می‌کند که یک یا دو یا شش دور دیگر را به این فرآیند اضافه کنند. پس همیشه فقط این امکان وجود دارد که شرکت‌ها به سادگی گله را دنبال کنند . شما به ندرت در شرط بندی روی انطباق بی فکر.

بیش از چهار دور مصاحبه؟ زمان تجدید نظر است.

استوارت با یادآوری به جویندگان کار برای تعیین حد و مرزها پایان می‌دهد و به یاد داشته باشید که اگر فرایند استخدام وحشتناک است، احتمالاً شغل نیز وحشتناک خواهد بود. این توصیه محکمی است، اما آنچه واقعاً باید در اینجا تغییر کند، شرکت ها هستند، نه نامزدها.

“برای مثال، Google اخیراً داده‌های مصاحبه گذشته خود را بررسی کرد و تشخیص داد که چهار مصاحبه برای تصمیم گیری در مورد استخدام با ۸۶ درصد اعتماد کافی بود، با توجه به اینکه پس از آن بازخورد مصاحبه کننده کاهش یافت. بی بی سی گزارش می دهد. این دورهای بی پایان مصاحبه ها فقط نامزدها را آزار نمی دهند و برند کارفرمای شما را تخریب نمی کنند. آنها همچنین اتلاف بزرگی از زمان شرکت هستند.

بله، شما می خواهید هنگام استخدام متفکر و دقیق باشید. اما اگر کارمندان جدید بالقوه را برای بیش از چهار مصاحبه دعوت می کنید، احتمالاً زمان آن رسیده است که دوباره فکر کنید. جویندگان کار به وضوح بی قرار می شوند. کانلی، اکنون با خوشحالی در یک استارتاپ پس از یک فرآیند مصاحبه منطقی چهار دور استخدام شده است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی