عمومی

ذهن خود را از دست بدهید تا رهبر بهتری باشید. در اینجا چگونه است

ذهن خود را از دست بدهید تا رهبر بهتری باشید. در اینجا چگونه است

L از شما که این مقاله شرکت را می خوانید، دوست عزیز من جیم یک متفکر عمیق است. او با هیجان در حال توصیف تجلیل جدید خود در مورد چگونگی کار شخصیت ها و روح های ما با هم بود. او وسط جمله را متوقف کرد تا بپرسد “آیا دارم عقلم را از دست می دهم؟” من فورا پاسخ دادم: “بله! بالاخره!”

برای واضح بودن، من “از دست دادن ذهن خود” را با دیوانه شدن یکسان نمی دانم. کاملا مخالف. این در مورد به دست آوردن دانش از راه های دیگر، با آرام کردن ذهن منطقی و قضاوت کننده شما است. این راه دیگری است برای اینکه رهبر (amare) عشق محورتر

باشید. >

بیشتر رهبران آموزش داده می شوند و به طور مستمر مشروط می شوند که تقریباً منحصراً بر منطق و عقل تکیه کنند. و مانند هر نقطه قوتی، وقتی بیش از حد از ذهن خود استفاده کنید، به نقطه ضعف تبدیل می شود.

  • آیا می‌توانید ببینید که از دست دادن ذهنتان (از جیم بالا) چقدر منطقی است؟

  • آیا فکر از دست دادن ذهن خود را هرازگاهی به ذهنتان خطور می کند؟

  • آیا یادگیری‌ها را بدون توجه به اینکه چگونه به سراغ شما می‌آیند، می‌پذیرید؟

۶ قدم آماره برای از دست دادن ذهن

  1. تجارب “من عقلم را از دست دادم” خود را مرور کنید. پنج باری را که به معنای واقعی کلمه احساس کردید از یک چیز مثبت خارج شده‌اید را فهرست کنید. شاید عاشق شدن، شگفت زده شدن از یک ایده جدید، شرکت در یک کنسرت، ارتباط با طبیعت یا داشتن یک مشکل حل کننده ناگهانی بود. به این فکر کنید که در آن زمان چگونه پاسخ دادید و اکنون چه احساساتی در شما برانگیخته شده است.

  2. زبان “ذهن” خود را انتخاب کنید. با نحوه توصیف “ذهن” خود برای شما مشخص کنید. آیا عمدتاً دوست، دشمن، مشاور، رهبر، دیکتاتور یا خدمتکار است؟ زبانی را که برای توصیف تجربیات شگفت‌انگیز استفاده می‌کنید، در نظر بگیرید، مانند “این که ذهنم را منفجر کرد!” شاید شما بیشتر از آنها می خواهید.

  3. با توجه کردن فضا ایجاد کنید. به افکاری که در ذهنتان می گذرد توجه کنید. توجه کنید که آنها شما نیستید. به فاصله زمانی که متوجه یک فکر می‌شوید و زمانی که پاسخ می‌دهید توجه کنید. این کار را چند بار در روز به مدت یک دقیقه انجام دهید.

  4. ذهنت را آرام کن. برنامه‌ای مانند Headspace یا Calm یا Plum Village را برای مدیتیشن. بیرون با کسی بنشین و پنج دقیقه چیزی نگو. تلفن خود را هر روز یک ساعت در حالت هواپیما قرار دهید.

  5. به جای قضاوت کردن، تعجب کنید. فوراً چیزهایی را که مغایر با منطق یا خرد متعارف شما هستند، نادیده نگیرید. در عوض، به سادگی در مورد احتمالات مختلف تعجب کنید.

  6. احساس خوبی داشته باشید (حتی اگر احمقانه به نظر برسد!). در ماشینتان با صدای بلند آواز بخوانید، زیر دوش برقصید، موهایتان را عوض کنید، چیزهایی بپوشید که مطابقت ندارند (برای برخی از ما بسیار آسان است!). به طور خلاصه هر روز یک کار را انجام دهید که بی ضرر است، ممکن است منطقی نباشد و روح شما را تغذیه کند.

گاهی ذهن خود را از دست می دهید و اجازه می دهید اشکال دیگر دانستن شما را به رهبر و یادگیرنده جامع تر و دوست داشتنی تر. و ممکن است به شما کمک کند تا دوباره با روح خود ارتباط برقرار کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی