عمومی

چرا خدمات اشتراک درخشان دوران همه گیری شما به الف اصلاح رکود

چرا خدمات اشتراک درخشان دوران همه گیری شما به الف
اصلاح رکود

با inflation همچنان به شکستن رکوردها و زمزمه های رشد رکود، می توانید انتظار داشته باشید که مشتریان شروع به کاهش انواع هزینه ها کنند. در دوره های نزولی اقتصادی، مشتریان تمایل دارند از تعطیلات طولانی خودرو صرف نظر کنند. برای گردش‌های محلی، محصولات بی‌نام تجاری خریداری می‌کنند و اشتراک‌های ممتازرا کاهش می‌دهند. > لری چیاگوریس، استاد بازاریابی در دانشگاه پیس، می گوید:

«خدمات مبتنی بر اشتراک» قیمت بالاتری داشته باشند، زیرا آنها در وقت مردم صرفه جویی می کنند. اما اگر مردم پولی برای پس انداز به موقع نداشته باشند… برخی از این کارها را برای خودشان انجام خواهند داد.”

پل چمبرز، مدیر عامل اشتراک می گوید:

خدمات اشتراک که عمدتاً برای “اکتشاف و لذت” هستند، باید در حال آماده شدن برای رکود اقتصادی باشند. Trade Association، انجمنی مستقر در تروی، میشیگان که به ارائه شبکه برای جامعه اشتراک DTC اختصاص دارد. او اشاره می کند که یک افزایش نرخ ریزش برای برخی از خدمات اشتراک محتمل تر از عدم وجود است. نرخ فرسایش یا ریزش مشتری در طول همه‌گیری کاهش یافته بود، زیرا مصرف‌کنندگان به سمت خدمات اشتراک هجوم آوردند. براساس گزارش ۲۰۲۱ شاخص اقتصاد اشتراک از Zoura، یک پلت فرم مدیریت اشتراک مستقر در شهر ردوود، کالیفرنیا، این میزان در سال ۲۰۲۱ به ۵٫۴ درصد کاهش یافت، از ۶٫۳ درصد سال قبل.

اما این بدان معنا نیست که اگر مدل درآمد اصلی کسب و کار شما شامل اشتراک باشد، همه چیز از بین می رود. Hچمبرس و Chiagouris تاکتیک‌هایی برای ارزیابی کسب و کار اشتراک شما و آماده‌سازی آن برای رکود پیشنهاد می‌کنند: 

افزودن پیشنهادات اشتراک ردیفی 

در حالی که ایده آل نیست، دوره تورمی می تواند برای برخی کسب و کارها ایده آل باشد. چمبرز می گوید. “این فرصتی برای شرکت ها است تا از اشتراک هایی استفاده کنند که مصرف کنندگان به دنبال پس انداز هستند.” یک مدل اشتراک و ذخیره ممکن است راه بسیار خوبی برای برندها باشد تا از سفت کردن کیف پول ها سرمایه گذاری کنند، زیرا مردم به دنبال صرفه جویی در جایی هستند که می توانند. برای سرویس‌های پخش جریانی، مدل‌های جریان اصلی را تغییر دهید ممکن است به کاهش نرخ ریزش مصرف کنندگان کمک کند. ایجاد لایه‌های اشتراکی همسطح، استراتژی‌ای است که با توجه به شرکت‌هایی مانند Netflix به دنبال کاهش هزینه های آن برای مصرف کنندگان است. به عنوان مثال، به جای لغو، یک مشتری ممکن است از یک ردیف یا کلید کم‌هزینه در پیشنهاد آتی شرکت با پشتیبانی از تبلیغات استفاده کند.

اجازه دهید دکمه “مکث” را بزنند

برخی از مصرف‌کنندگان اشتراک‌ها را لغو می‌کنند. چیاگوریس می‌گوید، با این حال، دیگران ترجیح می‌دهند در صورت داشتن این گزینه، آنها را به طور موقت متوقف کنند. اگرچه ممکن است گزینه تأخیر کاری نباشد که کسب‌وکارها می‌خواهند انجام دهند – زیرا در این بین به معنای درآمد کمتر است – انجام این کار ممکن است بازگرداندن آن مشتریان به بازار و پرداخت هزینه خدمات شما را آسان‌تر کند.

چمبرز می‌گوید

خود را به جای مشتریان خود بگذارید. شرکت‌هایی که انتخاب می‌کنند مصرف‌کنندگان خود را درگیر کنند و تجربیاتشان را غنی کنند، شرکت‌هایی خواهند بود که شاهد کاهش ریزش خواهند بود، زیرا آنها شرکت‌هایی خواهند بود که ارزش ثابتی را ارائه می‌کنند.» پس از همه، او اضافه می‌کند: حفظ و نگهداری به معنای حفظ و قفل کردن مصرف‌کنندگان در اشتراکشان و امیدواری آنها برای خروج از آن نیست. “این در مورد ارائه ارزش و دلایل برای ادامه ماندن آنها است.”

ادغام تبلیغات 

ارائه تبلیغات کاری است که سرویس های پخش جریانی انجام می دهند. اما چیاگوریس می گوید که شرکت ها باید به دنبال استفاده از تبلیغات به روش های دیگر نیز باشند. چیاگوریس می‌گوید: «هر سرویس مبتنی بر اشتراک این توانایی را دارد که نوعی پشتیبانی تبلیغاتی را در خود جای دهد. این می تواند شامل اجرای تبلیغات در یک وب سایت برای برجسته کردن محصولات و خدمات نامرتبط با خرید چیز دیگری باشد. این هم درآمدزایی می‌کند.

مشترکین خود را قفل کنید

در حالی که چمبرز بر اهمیت حفظ مشتریان از طریق ایجاد ارزش محصول و خدمات تاکید می‌کند، چیاگوریس همچنان پیش‌بینی می‌کند که معاملات “قفل” افزایش یابد. او خاطرنشان می کند که شرکت ها باید بر دوره تورمی کوتاه غلبه کنند و ممکن است روش های قفل را تثبیت کنند. کاری که آنها می خواهند انجام دهند این است که قیمت خود را کمی پایین بیاورند، یا قیمت خود را حفظ کنند و آن را افزایش ندهند… اما به یک شرط: آنها سعی خواهند کرد تعداد سفارشات را قفل کنند یا طول رابطه با جریمه ها، مجازات های از پیش تعیین شده و مستند در صورتی که شخصی قبل از قفل دوره رابطه را قطع کند.” او می افزاید که این دقیقاً از کتاب راهنمای اپراتورهای تلفن همراه خارج است. اما این چیزی است که مارک های دیگر نیز می توانند امتحان کنند. در نهایت، این ممکن است مثبت ترین روش مصرف کننده نباشد، اما می تواند به برند کمک کند تا رکود را برطرف کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی