عمومی

تنظیم به دوجین محدودیت مالیاتی بالاتر برای سال 2024

تنظیم به دوجین محدودیت مالیاتی بالاتر برای سال ۲۰۲۴

هیچ کس از فکر کردن به مالیات لذت نمی برد، اما صاحبان مشاغل کوچک باید این کار را انجام دهند تا صورت حساب مالیاتی خود را به حداقل برسانند و از حسابرسی IRS اجتناب کنند. خوب است بدانید که سالانه حدود ۳ دوجین قوانین مالیاتی بر اساس تورم تنظیم می شود. با توجه به نرخ بالای تورم در سال گذشته، تنظیمات هزینه زندگی برای سال ۲۰۲۴ که IRS انجام داده است برای کسرها و اعتبارات مختلف. این به معنای تغییرات برای مشاغل کوچک است که بیشتر آنها مطلوب هستند. در اینجا ده ها تغییر وجود دارد که باید توجه داشته باشید … و در مورد آنها چه باید کرد. در اعداد و ارقام غرق نشوید؛ فقط توجه داشته باشید که بودجه، برنامه های شما و در برخی موارد، ارتباطات با کارمندان ممکن است نیاز به به روز رسانی داشته باشند.

svg%3E - تنظیم به دوجین محدودیت مالیاتی بالاتر برای سال 2024

۱٫ اعتبار پذیرش

اگر شرکت شما به کارمندان در مورد هزینه های فرزندخواندگی کمک می کند، محدودیت دلاری برای بازپرداخت به صورت معاف از مالیات در سال ۲۰۲۴ ۱۶۸۱۰ دلار است (از ۱۵۹۵۰ دلار در سال ۲۰۲۳). شرکت ها مجبور نیستند این حداکثر مبلغ را ارائه دهند. آنها می توانند بازپرداخت های کوچک تری ارائه دهند. اگر آنها می‌خواهند طرحی برای کمک به فرزندخواندگی ارائه دهند، باید بر اساس مبنایی بدون تبعیض انجام شود.

توجه: > در حالی که کمک به فرزندخواندگی مشمول کسر مالیات بر درآمد نمی شود زیرا بازپرداخت به کارکنان مشمول مالیات آنها نمی شود، پرداخت ها همچنان مشمول FICA است.

۲٫ اعتبار بیمه درمانی کارفرمای کوچک

اگر کارفرمای کوچکی هستید و حداقل نیمی از حق بیمه را برای پوشش سلامت کارکنان در سال ۲۰۲۴ که از طریق خرید، شما ممکن است > واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی ۵۰٪ از آن حق بیمه باشید. برای دریافت حداکثر اعتبار، نمی توان بیش از ۱۰ کارمند معادل تمام وقت (مجموع کارکنان تمام وقت و پاره وقت با استفاده از فرمول) با میانگین دستمزد سالانه بیش از حد تعیین شده وجود داشته باشد. برای سال ۲۰۲۴، ۳۲,۴۰۰ دلار است (از ۳۰,۰۰۰ دلار در سال ۲۰۲۳).

به‌جای ارائه یک طرح بیمه درمانی گروهی که در آن حداقل نیمی از حق بیمه را پرداخت می‌کنید، گزینه‌های مراقبت بهداشتی دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید (به #۳ و #۴ مراجعه کنید).

۳٫ QSEHRAs

یک راه مقرون به صرفه برای کمک به کارکنان با پوشش سلامت، ارائه یک ترتیبات بازپرداخت سلامت کارفرمای کوچک واجد شرایط (QSEHRA) است. برای پوشش بخشی از حق بیمه های پوششی که خود به دست می آورند. QSEHRA فقط برای کارفرمایان کوچکی است که هیچ برنامه بهداشتی دیگری ندارند و کمتر از ۵۰ کارمند تمام وقت دارند. بازپرداخت سالانه برای سال ۲۰۲۴ محدود به ۶۱۵۰ دلار برای پوشش شخصی و ۱۲۴۵۰ دلار برای پوشش خانواده است (به ترتیب از ۵۸۵۰ دلار و ۱۱۸۰۰ دلار در سال ۲۰۲۳). بازپرداخت ها را می توان به صورت ماهانه ترتیب داد.

توجه: کارفرمایان با هر اندازه ای می توانند گزینه دیگری را ارائه دهند: HRAهای پوشش فردی. این طرح‌ها، مانند QSEHRAs، به کارکنان برای پوشش‌های فردی آنها بازپرداخت می‌کنند. اما برخلاف QSEHRA، این دولت نیست، بلکه کارفرما است که محدودیت‌های بازپرداخت را تعیین می‌کند.

۴٫ HDHPs به علاوه HSA

در مقایسه با طرح سلامت گروهی سنتی، روشی کم‌هزینه‌تر برای ارائه پوشش سلامت به کارکنان وجود دارد: ارائه یک طرح بهداشتی با کسر فرانشیز (HDHP)، که به طور قابل توجهی کم‌هزینه‌تر از یک طرح سلامت گروهی است، همراه با مشارکت حساب پس‌انداز سلامت (HSA). محدودیت‌های هر دو پوشش که حق بیمه آن توسط کارفرما کسر می‌شود و سهم پس‌انداز که در صورت کسر کارفرما توسط کارفرما قابل کسر است، در ۲۰۲۴ از ۲۰۲۳.

۵٫ برنامه های کافه تریا

کارفرمایان می توانند کارمندان را قادر سازند تا با استفاده از یک حساب هزینه انعطاف پذیر بهداشتی (FSA) هزینه های پزشکی را از جیب خود به صورت پیش از مالیات پرداخت کنند. برای سال ۲۰۲۴، کارمندان می توانند تا ۳۲۰۰ دلار اضافه کنند (از ۳۰۵۰ دلار در سال ۲۰۲۳).

این برنامه ها معمولاً استفاده از آن یا از دست دادن آن هستند. اما آن‌ها می‌توانند اجازه انتقال به یک دوره مهلت تا ۲ ماه و نیم را بدهند یا اجازه انتقال دلار را بدهند. این یکی یا دیگری است برای سال ۲۰۲۴، مبلغ انتقال ۶۴۰ دلار است (از ۶۱۰ دلار در سال ۲۰۲۳).

۶٫ مزایای جانبی حمل و نقل

پارکینگ، گذرنامه حمل و نقل ماهانه، و جمع آوری ون می تواند یک مزیت جانبی معاف از مالیات برای کارمندان باشد… تا سقف دلاری ماهانه. برای سال ۲۰۲۴، ۳۱۵ دلار است (از ۳۰۰ دلار در سال ۲۰۲۳).

۷٫ مخارج سال اول

به جای استهلاک هزینه ماشین آلات و تجهیزات خریداری شده در طول سال از تعدادی سال تعیین شده توسط قانون مالیات (بسته به مورد مربوطه)، می توانید انتخاب کنید با فرض اینکه سودآور هستید، هزینه را در سال اول بنویسید. برای سال ۲۰۲۴، محدودیت دلاری برای خرید برای این منظور ۱،۲۲۰،۰۰۰ دلار است (در سال ۲۰۲۳، ۱،۶۶۰،۰۰۰ دلار بود). اگر نیاز به ارتقا یا اضافه کردن تجهیزات جدید برای کسب و کار خود دارید، این حذف ممکن است بر خرید شما تأثیر بگذارد. سفارش اقلام در سال ۲۰۲۳ برای کسر در سال ۲۰۲۳ کافی نیست. آنها باید برای استفاده در تجارت (در اصطلاح مالیاتی، “در خدمت قرار داده شده”) آماده باشند تا سال را برای کسر تعیین کنند.

با توجه به این واقعیت که استهلاک پاداش – یکی دیگر از حذف سال اول برای خرید تجهیزات و برخی هزینه های دیگر – در حال کاهش است (۸۰٪ در سال ۲۰۲۳؛ ۶۰٪ در سال ۲۰۲۴)، هزینه های سال اول یک گزینه کسر مهم است.

۸٫ کسر ساختمان تجاری کارآمد از نظر انرژی

مالکین می توانند برای روشنایی جدید، تهویه مطبوع، و برخی بهبودهای داخلی دیگر که یک ساختمان تجاری را به استانداردهای انرژی خاصی می رساند، کسر هزینه کنند. مقدار کسر، که یک دلار در هر فوت مربع است، به مقدار صرفه جویی در انرژی حاصل شد

و اینکه آیا پروژه با الزامات رایج دستمزد و کارآموزی مطابقت دارد یا خیر. برای سال ۲۰۲۴، حداکثر ۵٫۶۵ دلار در هر فوت مربع است (از ۵٫۳۶ دلار در هر فوت مربع در سال ۲۰۲۳). باز هم، سال کسر بستگی به زمانی دارد که اقلام در خدمت قرار می گیرند، نه زمانی که آنها سفارش داده شده اند یا صرفاً برای آنها پرداخت شده است.

۹٫ کسر QBI

صاحبان شرکت‌های انفرادی، شراکت‌ها، شرکت‌های با مسئولیت محدود و شرکت‌های S (نهادهای انتقالی) ممکن است واجد شرایط کسر شخصی بر اساس درآمد تجاری خود باشند. به عبارت ساده، کسر می تواند تا ۲۰ درصد از سود باشد. اما برای مطالبه آن محدودیت درآمد مشمول مالیات وجود دارد. برای سال ۲۰۲۴، محدودیت ۳۸۳,۹۰۰ دلار است، با حذف تدریجی به ۴۸۳,۹۰۰ دلار برای فیلرهای مشترک و ۱۹۱,۹۵۰ تا ۲۴۱,۹۵۰ دلار برای سایر فیلرها. محدودیت‌ها برای سال ۲۰۲۳: ۳۶۴,۲۰۰ دلار، حذف تدریجی ۴۶۴,۲۰۰ دلار برای فیلرهای مشترک و ۱۸۲,۱۰۰ دلار، ۲۳۲,۱۰۰ دلار برای همه فایل‌های دیگر.

۱۰٫ روش نقدی حسابداری

شرکت‌ها و مشارکت با شرکای شرکت C—معمولاً، مشاغل بزرگ باید از روش تعهدی حسابداری برای ردیابی درآمد و هزینه ها، در حالی که مشاغل کوچک از روش نقدی که بسیار ساده تر است. کسب‌وکارهای بزرگ موجودی‌ها را ثبت می‌کنند و از قوانین خاصی برای آن‌ها پیروی می‌کنند، در حالی که کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند اقلام موجودی را به‌عنوان مواد و لوازم غیر تصادفی در نظر بگیرند، که ثبت سوابق را ساده‌تر می‌کند. روش های حسابداری، قوانین موجودی، و برخی قوانین دیگر به انجام یک “آزمون دریافتی ناخالص” بستگی دارد. با آن ملاقات کنید و می توانید از گزینه های ساده استفاده کنید. برای سال ۲۰۲۴، آزمون دریافتی ناخالص به معنای داشتن میانگین درآمد ناخالص سالانه در ۳ سال قبل است که از ۳۰ میلیون دلار تجاوز نکرده است (از ۲۹ میلیون دلار در سال ۲۰۲۳).

۱۱٫ بیش از حد ضرر کسب و کار

نهادهای انتقالی ممکن است نتوانند کل مقدار زیان وارد شده به خود را در سال جاری کسر کنند. محدودیتی وجود دارد که اساساً درآمد منهای هزینه ها به اضافه مقدار آستانه است.

زیان های بیش از حد مجاز از بین نمی روند. آنها بخشی از زیان عملیاتی خالص می شوند که می تواند به آینده منتقل شود و برای جبران درآمد در سال های آینده استفاده شود.

۱۲٫ جریمه‌ها

میزان جریمه‌های مختلف برای عدم انجام پرونده، پرداخت یا رعایت نکردن تعهدات مالیاتی در سال ۲۰۲۴ بیشتر از سال ۲۰۲۳ است. به عنوان مثال، مشارکت‌ها (که شامل شرکت‌های LLC چند عضوه می‌شود) و شرکت‌های S که به موقع اظهارنامه‌های خود را ثبت نکنند، به ازای هر مالک (در هر زمانی در طول سال) و هر روز برای حداکثر ۱۲ ماه، یک مبلغ مشخص دلار جریمه می‌شوند. برای اظهارنامه های سال ۲۰۲۳ که باید در سال ۲۰۲۴ ثبت شود، مبلغ دلار ۲۲۰ دلار است. برای بازگشت های سال ۲۰۲۴ که باید در سال ۲۰۲۴ ثبت شود، ۲۴۵ دلار است. بگوییم که یک شرکت S 3 مالک دارد و با ۴ ماه تأخیر اظهارنامه ۲۰۲۳ خود را ارسال می کند. جریمه ۲۶۴۰ دلار (۲۲۰ دلار در ۳ در ۴) است. برای بازپرداخت های سال ۲۰۲۴، همان جریمه ۲۹۴۰ دلار خواهد بود.

شرکت های سال تقویمی و شرکت های S تقویم شما را برای تاریخ سررسید بازگشت سال ۲۰۲۳ مشخص می کنند: ۱۵ مارس ۲۰۲۴٫

نتیجه گیری

اینها تنها COLA هایی نیستند که باید برای سال ۲۰۲۴ مورد بررسی قرار گیرند. بسیاری از موارد مربوط به برنامه های بازنشستگی واجد شرایط. و IRS احتمالاً استاندارد را تعدیل خواهد کرد. نرخ مسافت پیموده شده برای رانندگی تجاری همه این تغییرات منجر به تعدیل مزایای مختلف کارکنان، ترتیبات بازپرداخت و موارد دیگر می شود. مهم است که تغییرات را با CPA یا مشاور مالیاتی دیگر بررسی کنید تا ببینید اکنون چه اقداماتی می‌توانید یا باید انجام دهید تا برای سال ۲۰۲۴ آماده شوید.

<تصویر: $.com


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی