عمومی

آنچه رهبران می توانند از طرز فکر یک فرد موفق بیاموزند تهیه کننده تلویزیون

آنچه رهبران می توانند از طرز فکر یک فرد موفق بیاموزند
تهیه کننده تلویزیون

برای اجرای یک نمایش برنده امی چه نیازی است؟ تهیه کنندگانی که این نمایش ها را اجرا می کنند چگونه تدارکات را هماهنگ می کنند و با استعدادها و مهمانان همکاری می کنند؟ و مهمتر از همه، چرا آنها این کار را انجام می دهند؟

ابی لوین، تهیه کننده نامزد جایزه امی، و عضو انجمن کارگردانان آمریکا و آکادمی علوم و هنرهای تلویزیونی، هدف خود را از تبدیل شدن به پورتالی برای کمک به مردم می داند. صدایی برای روایت خود در مستند، اخبار و محتوای پخش بدون فیلمنامه. پس از سه دهه به عنوان یک تهیه‌کننده حرفه‌ای، لواین ذهنیتی چابک، توجه و سازگار ایجاد کرده است. او می‌گوید که این موضوع او را در صنعتی که همیشه استعدادهای برتر را به دلیل محیط کاری سخت‌گیرانه‌اش حفظ نمی‌کند، مرتبط نگه داشته است.

لووین پیشنهاد می‌کند که مکان اهمیت دارد. او در سن ۱۶ سالگی پس از شرکت در یک برنامه نمایش بازی در لس آنجلس با مشکل تولید مواجه شد. هیاهوی هالیوود محسوس بود. لواین که متوجه شد لس‌آنجلس و نیویورک مکان‌های اصلی برای تولید هستند، در سال اول از دانشگاه میامی به دانشگاه سیراکیوز منتقل شد تا خود را به شهری نزدیک‌تر کند که یک قطب صنعتی است.

لواین کار خود را به‌عنوان کارآموز در صبح بخیر آمریکا، بخشی از ABC News آغاز کرد، زمانی که استادی در سیراکوز او را برای این سمت توصیه کرد. او امیدوار بود که کارآموزی پس از فارغ التحصیلی به یک نقش تمام وقت تبدیل شود، اما علیرغم تجربه موفق و ملاقات با افراد زیاد، ستاره ها با هم هماهنگ نبودند. این یک درس خوب برای ایجاد پوست ضخیم در تجارت بود.

او امید خود را از دست نداد و چشم خود را برای فرصت‌های ABC News در حالی که او با مشارکت در برنامه‌های گفتگو، برنامه‌های جنایی واقعی، و حتی تلویزیون‌های واقعیت، مهارت‌های خود را تقویت کرد. و در ابتدای سال ۲۰۲۱، از او خواسته شد تا به عنوان تهیه کننده به ABC News 20/20 بپیوندد، جایی که او در حال حاضر در حال هدایت تخصص و استعداد خود در یک موسسه قدیمی آمریکایی است و می گوید که احساس می کند پیدا کرده است. خانه کار او

وظیفه اصلی یک تهیه کننده این است که با استعدادها و مهمانان ارتباط برقرار کند تا جایی که فراموش کنند حتی جلوی دوربین هستند. این مشارکت باید مصداق صداقت باشد که اعتماد را پرورش می دهد. نمایش‌هایی که بینندگان وفادار و محتوای جذاب دارند، تولیدکنندگانی دارند که به طور شهودی این راز را می‌دانند و از آن استفاده می‌کنند، زیرا تنها در این صورت است که پیام اصلی و هدف استعدادها و مهمانان به‌طور یکپارچه بر روی صفحه نمایش ترجمه می‌شود.

رشد در کار، بخش دیگری از پازل تولید. کمال هدف نیست. ساخت تلویزیون یک هنر است نه علم. بنابراین، آسیب‌پذیری صحبت کردن و ارائه ایده‌هایی که ممکن است درخشان یا بمباران باشند، بخشی از این فرآیند است. لووین می‌گوید، بنابراین تمایل به رهبری و یادگیری همزمان، او را روی برنامه‌نویسی معنادار و محیط کاری لذت‌بخش متمرکز نگه می‌دارد.

لووین می‌خندد و می‌گوید تلویزیون طولانی‌ترین رابطه او است. تلویزیون بیش از شوهر سابق یا دوستان خاصش به او ثابت و وفادار بوده است. درهای فیلمبرداری او را در ۱۳ کشور و ۴۸ ایالت باز کرده است. او می گوید که تلویزیون در حین فیلمبرداری به او دسترسی و دیدگاه خودی را داده است. بخشی از هیجان تنوع  است. – یک روز در یک زندان زنان و سپس پریدن با هواپیما به استرالیا برای گذراندن چهار روز آینده برای مستندسازی لیدی گاگا در تور.

در حالی که کار در رسانه می تواند پاداش و هیجان انگیز باشد، گاهی اوقات پایدار نیست. لوین تصمیم گرفت رزومه خود را متنوع کند و متوجه شد که یکی از راه‌های پیشرفت، جابه‌جایی است. بنابراین، او قبل از اینکه در ۲۰/۲۰، که در حال حاضر چهل و چهارمین فصل خود را سپری می‌کند، راه‌اندازی کند، به راه‌اندازی بسیاری از برنامه‌های موفق کمک کرد. اما، او اعتراف می کند، گاهی اوقات بین مشاغل، به خصوص در موقعیت های برجسته تر، مانند مجری برنامه، فاصله های طولانی وجود داشت.

تولیدکنندگان تلویزیون برنامه‌هایی ایجاد می‌کنند که به طور ایده‌آل ذهن و حواس را در بر می‌گیرد. اگر به خوبی انجام شود، به بیننده اجازه می دهد تا به داستان متصل شود و دیدگاه های خود را گسترش دهد. در پشت صحنه، صدها ساعت طول می کشد تا این لحظات قبل از اینکه به صفحه نمایش برسند، ساخته شوند. اما کسب و کار داستان سرایی می تواند فوق العاده قدرتمند و با ارزش باشد. بنابراین، اگر سخاوت، روحیه تحقیق و درگاهی برای روایت‌های دیگران به نظر می‌رسد، آن را امتحان کنید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی