عمومی

دستورالعمل های جدید EEOC: اکنون باید یک دلیل تجاری داشته باشید برای کارمندان تست کووید

دستورالعمل های جدید EEOC: اکنون باید یک دلیل تجاری داشته باشید
برای کارمندان تست کووید

اگر در طول دو سال گذشته به‌طور منظم کارمندان خود را برای کووید آزمایش می‌کردید، این کار را با راهنمایی از کمیسیون فرصت های شغلی برابر (EEOC). EEOC سوالات متداول در مورد آزمایش کووید در محل کار در ۱۲ ژوئیه. تغییرات ظریف، اما قابل توجهی وجود دارد که باید در نظر بگیرید — که ممکن است در برخی شرایط منجر به کاهش یا حذف آزمایش شود. همچنین می‌تواند منجر به افزایش آزمایش در دیگران شود.

“مرتبط با شغل و مطابق با نیازهای تجاری.”

این زبان ثابتی است که EEOC وقتی درباره آزمایش‌های پزشکی یا الزامات تحت قانون آمریکایی‌های دارای معلولیت صحبت می‌کند، از آن استفاده می‌کند. برای توجیه آزمایش کارمندانتان برای کووید، باید «مرتبط با شغل و مطابق با ضرورت های تجاری باشد». تغییر نکرده است. اما چگونه یک کسب و کار باید آن را تفسیر کند. با توجه به شرکت حقوقی Littler’s موسسه سیاست محل کار، تست های غربالگری کووید “برای کارکنانی که وارد محل کار می شوند به خودی خود مجاز نیست یا فرض می شود. در عوض، یک کارفرما باید نشان دهد که چنین آزمایشی برای ایمنی محل کار ضروری است. و با شغل مورد نظر سازگار است.”

پیش از این فرضیه “مرتبط با شغل و مطابق با ضرورت کسب و کار” به معنای آن بود. که اگر انسان‌هایی داشتید که با انسان‌های دیگر کار می‌کردند، می‌توانید آزمایش کووید را توجیه کنید.

EEOC برای شغل خاصی درخواست می‌کند. ارزیابی ها قبل از اینکه نیاز به آزمایش داشته باشید. EEOC پیشنهاد می کند که ارزیابی شما از “ضرورت تجاری” شامل موارد زیر باشد:

  • سطح انتقال جامعه
  • وضعیت واکسیناسیون کارکنان
  • دقت و سرعت انواع مختلف آزمایش
  • نرخ پیشرفت برای کارکنان واکسینه شده
  • نرخ انتقال برای نوع فعلی
  • احتمال بیماری شدید
  • اگر کارکنان شما با افراد آسیب پذیر پزشکی کار می کنند
  • تاثیر بالقوه بر عملیات.

اگر به همه این موارد نگاه کنید و متوجه شدید که نیازی به کسب و کار وجود ندارد، ممکن است زمان آن رسیده که آزمایش کارمندان خود را متوقف کنید.

وقت آن است که به خط مشی قدیمی خود نگاه کنید.

اگر در چند ماه گذشته خط مشی تست کووید و واکسیناسیون خود را به روز نکرده اید. ، وقت آن است که دوباره به آنها نگاه کنیم. دانیل شوارتز، وکیل کار و شریک در Shipman & Goodwin LLP توضیح داد که اگرچه این راهنمایی جدید وجود دارد، اما کاملاً واضح نیست:

کارفرمایان در حال مبارزه با این هستند که در مورد واکسیناسیون و آزمایش چه کاری انجام دهند، و دستورالعمل جدید لزوماً مسیر خوبی را برای آینده روشن نمی کند. این نشان می‌دهد که کارفرمایان باید ضرورت کسب‌وکار را برای آزمایش در نظر بگیرند، اما با توجه به اینکه هنوز یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی وجود دارد، توضیح نمی‌دهد که چرا.

حداقل، کارفرمایان باید شیوه‌های خود را بازبینی کنند تا مطمئن شوند که فقط آزمایش نمی‌کنند، زیرا در گذشته مشکلی نداشت.

می‌خواهید کارمندان و مشتریان خود را ایمن نگه دارید و می‌خواهید از دستورالعمل‌های EEOC پیروی کنید. حداقل، باید به خط‌مشی‌های فعلی خود توجه کنید.

راهنمای CDC.

CDC آخرین بار غیر خود را به روز کرد -دستورالعمل‌های آزمایش محل کار مراقبت‌های بهداشتی در اکتبر ۲۰۲۱، بنابراین اگر خط‌مشی‌های خود را بر اساس آن دستورالعمل‌ها قرار داده‌اید، شروع خوبی دارید. CDC آزمایش را برای کارمندان در بسیاری از موقعیت ها توصیه می کند، اما سه مورد مهم که باید در خط مشی خود در نظر بگیرید عبارتند از:

  • افراد دارای قرار گرفتن در معرض شناخته شده.
  • افراد دارای علائم

    راهنمای جدید EEOC با CDC بسیار سازگار است. به خط‌مشی‌ها و شیوه‌های خود نگاه کنید و تعیین کنید که آیا باید آزمایش را ادامه دهید یا نیاز تجاری معتبری برای آزمایش منظم ندارید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی