عمومیمقالات

پیمایش سلامت روان به عنوان یک کوچ دیجیتال

پیمایش سلامت روان به عنوان یک کوچ دیجیتال

به راحتی می توان ایده یک کوچ نشین دیجیتال بودن را که به هر مقصد یا سرنوشتی متصل نیست، رمانتیک کرد. خواسته های شما تنها چیزهایی هستند که شما را مجبور به رفتن یا ماندن می کند. این سبک زندگی در سال‌های اخیر بسیار جذاب شده است و رسانه‌های اجتماعی رویای کار انعطاف‌پذیر، زندگی مقرون به صرفه و مناظر خیره‌کننده را ارائه می‌کنند.

اما، واقعیت سبک زندگی عشایری دیجیتال، مانند هر سبک زندگی دیگری، این است که نه کامل است و نه برای همه. حرکت مداوم ممکن است باعث حواس پرتی موقتی شود، اما لزوماً دائمی نیست. زندگی به عنوان یک کوچ دیجیتالی نیز به ارمغان می آورد چالش های منحصر به فرد، که بسیاری از آنها می توانند بر سلامت روان فرد تأثیر بگذارند.

سونیا جیگر، دکترا، روانشناس، روان درمانگر و عشایر دیجیتال، این بازی را برای بسیاری از مردم دیده است. «برخی افراد زندگی عشایری دیجیتال را انتخاب می کنند، زیرا فکر می کنند این زندگی آنها را حل می کند. او می‌گوید: مسائل مربوط به سلامت روان، اما در برخی مواقع، مسائلی که آنها سعی می‌کنند پشت سر بگذارند به آنها می‌رسد.

کوچ دیجیتال بودن برای همه مناسب نیست

همه نمی توانند در دراز مدت از عشایر دیجیتال لذت ببرند. در واقع، جیگر پیشنهاد می‌کند که ویژگی‌های خاصی می‌تواند نشان دهد که آیا فردی با سبک زندگی با موفقیت سازگار می‌شود یا خیر. او می‌گوید: «افراد مبتلا به بیماری‌هایی مانند اختلال کمبود توجه ممکن است به سبک زندگی عشایری کشیده شوند، زیرا تغییر مداوم و تحریکات جدید می‌تواند به آنها کمک کند.

اما برای دیگران، عدم وجود آدرس دائمی و نیازهای مرتبط ماندن در مناطق زمانی ممکن است منجر به فشار روانی شود. این فشار زمانی ترکیب می‌شود که چالش‌های متعددی برای زندگی در سبک زندگی عشایری دیجیتالی به طور همزمان ایجاد شود. عشایر دیجیتال بودن به سازگاری، نگرش باز و درجه خاصی از نظم و انضباط نیاز دارد. نایانتارا دوتا، یک کوچ نشین دیجیتال و نویسنده مستقل و استراتژیست محتوا، سبک زندگی را رهایی بخش و تنها می دانست، اما «علیرغم چالش ها، من متوجه شدم که شگفت انگیزترین بخش کوچ دیجیتال بودن این است که بدانید می توانید خانه ای برای خود بسازید

چالش های سلامت روان برای عشایر دیجیتال

برای برخی ، هدف این است که یک عشایر دیجیتال باشید، به هر قیمتی که باشد. آنها ممکن است مشاغلی از راه دور پیدا کنند که به آنها امکان انعطاف پذیری را می دهد بدون اینکه فکر کنند این مشاغل چگونه در شادی آنها نقش دارد. با این حال، رویای عشایر دیجیتال اگر پایدار نباشد، ممکن است تلخ شود.

دوتا تغییر و بی‌ثباتی مداوم را برجسته می‌کند و می‌گوید: «پیمایش بی‌ثباتی این سبک زندگی می‌تواند برای سلامت روان شما بسیار چالش برانگیز باشد.» احساس بی ریشه بودن و دائما از نو شروع شدن ممکن است منجر به احساس جابجایی و اشتیاق به ثبات شود.

تغییر چندگانه فشرده

عشایر دیجیتال بودن بیش از تغییر مکان فیزیکی فقط شامل می شود. یکی از اشتباهاتی که جیگر اغلب می بیند این است که مردم وقتی یک کسب و کار جدید شروع کنید. جیگر می‌گوید: «بسیاری از عشایر همزمان با راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید، این سبک زندگی جدید را شروع می‌کنند، و هر یک از این چیزها در حال حاضر یک چالش بزرگ است. اما در ترکیب، ترکیبات استرس.

از سوی دیگر، جیگر می‌گوید اگر تنها فردی در تیم خود هستید که در این سبک زندگی از راه دور کار می‌کنید، کار کردن به عنوان یک عشایر دیجیتالی چالش برانگیز است: «مردم میزان استرس را دست کم می‌گیرند. ارتباط از راه دور در تیم ها، به ویژه در مناطق زمانی. ما تازه شروع کرده‌ایم به درک آنچه که برای این کار نیاز داریم. اما اگر [کارفرمای شما] واقعاً آن را در اولویت قرار دهد و به طور فعالانه به آن رسیدگی کند، پس هیچ دلیلی وجود ندارد که این امکان وجود نداشته باشد، چه رهبر و چه هر فرد دیگری در تیم که کوچ نشین باشد.»

فشارهای نما

یک گروه از افرادی که جیگر مشاهده کرده که با سلامت روان خود دست و پنجه نرم می کنند، کسانی هستند که نما را می فروشند. رویای عشایر دیجیتال جیگر می‌گوید: «در مجموع، «اگر این کار را انجام دهید، می‌توانید با این سبک زندگی شگفت‌انگیز نیز زندگی کنید»، این نوع از افراد با مشکلات بیشتری مواجه می‌شوند، زیرا به ندرت به خوبی تصویر آنهاست. اگر در نهایت ۱۶ ساعت را در یک اتاق خوابگاه سپری کنید تا آن پنج عکس را در ساحل با لپ تاپ خود بگیرید، حفظ آن نما و حفظ آن شخصیت آنلاین می تواند واقعاً کار سختی باشد، به خصوص اگر احساس نمی کنید آن را و اگر شما آن را به خوبی انجام نمی دهید.”

ایجاد عادات سلامت روان بهتر به عنوان یک عشایر دیجیتال

علی رغم مشکلات احتمالی، زندگی یک زندگی کوچ نشین دیجیتالی رضایت بخش و متعادل در دسترس است. بسیاری از مردم می توانند به عنوان عشایر دیجیتال شکوفا شوند. برای پادکست، آلیس دریپر، تبلیغ کننده پادکست، «تبدیل شدن به یک عشایر دیجیتال فقط بهزیستی ذهنی من را بهبود بخشیده است: من مطمئن تر، ماجراجوتر هستم و به راحتی می توانم چیزهایی را که نمی توانم کنترل کنم رها کنم. جیگر که در سبک زندگی خوب عمل می کند، به یک عامل کلیدی توجه کرده است: عشایر دیجیتالی که به مسائل بهداشت روانی موجود پرداخته اند و خودآگاهی را توسعه داده اند، برای تشخیص علائم هشدار اولیه و اجرای استراتژی هایی برای حفظ رفاه خود مجهزتر هستند.

او می‌گوید: «این فقط در صورتی کار می‌کند که آن را به یک روش زندگی و کار پایدار تبدیل کنید، و این به معنای کسب درآمد و ساعات کار سالم است.

ایجاد روال‌ها

ایجاد روال‌هایی که به مکان خاصی مرتبط نیستند، یکی از استراتژی‌های کلیدی است که Jaeger پیشنهاد می‌کند. این می تواند شامل سازماندهی روزتان، حفظ ارتباط با عزیزانتان یا حفظ یک رژیم ورزشی ثابت باشد. به عنوان مثال، روزنامه نگاری می تواند سلامت روان شما را تقویت کند و به شما فضایی برای پردازش احساساتتان بدهد.

دوتا تشریفات شخصی خود را ایجاد کرده است، مانند آواز خواندن برای خود در خیابان های خالی و نوشتن در دفتر خاطراتش، تا حس خانه را در خود ایجاد کند. علاوه بر این، دریپر بر تعیین مرزها مانند حفظ آخر هفته های بدون کار و تعیین زمان بهبودی سفر تأکید دارد.

علائم هشدار دهنده خود را بشناسید

همانطور که جیگر پیشنهاد می کند، “مطمئن شوید که از علائم هشدار دهنده شخصی خود آگاه هستید… چه زمانی متوجه می شویم که دیگر آنقدر خوب عمل نمی کنیم؟ شناخت این نشانه‌ها برای عشایر دیجیتال مهم است، زیرا آگاهی از شاخص‌های اولیه مسائل مربوط به سلامت روان ممکن است به افراد این امکان را بدهد که گام‌های پیشگیرانه‌ای در جهت رفع نیازهای سلامت روان خود بردارند.

تطبیق سبک زندگی عشایری دیجیتال برای حمایت از ذهن شما سلامت

سرعت سفر عشایر دیجیتالی نیز ممکن است در سلامت روان آنها نقش داشته باشد. در حالی که برخی از عشایر ممکن است در سفرهای سریع رشد کنند، برخی دیگر ممکن است در اکتشاف کندتر آرامش پیدا کنند. برای عشایر دیجیتال مهم است که در نحوه ایجاد تجربه عشایری خود عمدی باشند. جیگر می‌گوید: افراد باید به جای کپی کردن کارهایی که دیگران انجام می‌دهند، سرعت خود را پیدا کنند.

«اغلب، مسئله این است که مردم واقعاً با سرعتی که برای آنها مفید است سفر نمی‌کنند. من فکر نمی کنم یک سرعت ایده آل برای اکثر عشایر وجود داشته باشد. این واقعاً به سبک زندگی و امور مالی و نحوه تنظیم آن بستگی دارد. «نسخه‌ای از این سبک زندگی عشایری دیجیتالی را بیابید که با نیازهای شما کار می‌کند. برای برخی از افراد، این به معنای ماندن در مناطق زمانی خاص یا انواع آب و هوا یا کمی آهسته‌تر یا حتی سریع‌تر سفر است.»

سبک زندگی عشایری دیجیتال یک ماجراجویی خارق‌العاده است که به افراد اجازه می‌دهد از شرایط معمول رهایی یابند. هنجارها و جهان را با شرایط مختلف در آغوش می گیرند. با این حال، مهم است که بدانیم این درمان همه چیز نیست، و همچنین باعث ناپدید شدن مسائل قبلی نمی شود. عشایر دیجیتال با درک چالش‌ها، شناسایی ویژگی‌هایی که به موفقیت کمک می‌کنند و عادات سالم را در زندگی خود وارد می‌کنند، می‌توانند مسیر را با انعطاف‌پذیری، رضایت‌مندی و پایه‌ای محکم برای سلامت روان طی کنند.

عکس توسط GaudiLab/Shutterstock

Iona Headshot 150x150 - پیمایش سلامت روان به عنوان یک کوچ دیجیتال

یونا برانون یک روزنامه نگار مستقل در ایالات متحده است که می توانید کارهای بیشتری از او را در ionabrannon.com.

< /div>

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی