عمومی

صاحب رستوران نوادا به دلیل فرار مالیاتی عمده محکوم شد طرح

صاحب رستوران نوادا به دلیل فرار مالیاتی عمده محکوم شد
طرح

صاحب سه رستوران Casa Don Juan در لاس وگاس، NV. به جرم فرار مالیاتی قابل توجهی به ۳۷ ماه زندان محکوم شده است که باعث زیان مالیاتی تقریباً ۱٫۶ میلیون دلاری به IRS شده است.

رائول گیل، صاحب رستوران، به دلیل دستکاری در ارقام فروش و فرار گناهکار شناخته شد. مالیات بر درآمد فدرال از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸٫ طبق اسناد دادگاه، گیل به مدیر و حسابدار داخلی خود دستور داد تا سوابق فروش را جعل کنند و فروش نقدی را حدود ۵٫۱ میلیون دلار کمتر گزارش کنند. این سوابق دستکاری شده سپس در اختیار یک حسابدار قرار گرفت که بی‌اطلاع از فریب، از آنها برای تهیه اظهارنامه مالیات بر درآمد شخصی و تجاری دروغین برای گیل استفاده کرد.

این طرح در طول ممیزی IRS در ژوئیه ۲۰۱۸ آشکار شد، زمانی که گیل به حسابدار خود دستور داد تا صورت‌های سود و زیان ارائه کند که ارقام گزارش‌شده در اظهارنامه‌های مالیاتی تقلبی را تأیید می‌کند. علاوه بر این، او به مدیر/دفتردار خود دستور داد که گزارش‌های نقدی و فروش روزانه دروغینی را که ظاهراً از سیستم‌های نقطه‌فروش رستوران‌ها تولید می‌شد، تهیه و به IRS ارسال کند. گیل در مصاحبه‌های بعدی با ماموران IRS به ادعای صحت این سوابق ساختگی ادامه داد.

ایالات متحده قاضی ناحیه، اندرو پی. گوردون، رئیس این پرونده در ناحیه نوادا، گیل را نه تنها به زندان محکوم کرد، بلکه حکم سه سال آزادی تحت نظارت و پرداخت غرامت به مبلغ ۲,۲۲۸,۹۴۳٫۶۵ دلار به ایالات متحده را صادر کرد.

این پرونده، که توسط واحد تحقیقات جنایی IRS بررسی شده است، توسط معاون سرپرست معاون دادستان کل، استوارت ام. گلدبرگ، اعلام شد. بخش مالیات وزارت دادگستری و دادستان ایالات متحده جیسون ام فریرسون برای ناحیه نوادا. این پرونده توسط وکیل محاکمه توماس فلین از بخش مالیات وزارت دادگستری و تونی لوپز دستیار دادستان ایالات متحده در ناحیه نوادا تحت تعقیب قرار گرفت.

برای صاحبان مشاغل کوچک، این پرونده یادآور عواقب شدید ناشی از آن است. فرار مالیاتی و اهمیت نگهداری سوابق مالی دقیق و واقعی. این تعهد IRS به کشف و پیگرد تقلب مالی، تضمین یکپارچگی سیستم مالیاتی را برجسته می‌کند.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی