عمومی

در اخبار: کمک های مالی تا 20000 دلار برای کوچک در دسترس است کسب و کار در سراسر کشور

در اخبار: کمک های مالی تا ۲۰۰۰۰ دلار برای کوچک در دسترس است
کسب و کار در سراسر کشور

در جمع بندی این هفته، فرصت های متعددی برای کسب و کارهای کوچک وجود دارد تا برای کمک های مالی از ۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار و خیلی بیشتر درخواست دهند. این کمک ها از سوی سازمان های دولتی و خصوصی به دنبال کمک به مشاغل کوچک در سراسر کشور است. با توجه به شرایط اقتصادی فعلی که صاحبان آن با آن مواجه هستند، این صندوق ها حمایت به موقع را برای ادامه کسب و کار آنها تا زمانی که اقتصاد در مسیر بهبود قرار گیرد، ارائه می دهند. به خصوص زمانی که نوبت به تورم و مسائل زنجیره تامین می رسد که بر قیمت های بالاتر در سراسر جهان تأثیر می گذارد. به فرصت‌های بسیار موجود در کمک‌های بلاعوض نگاهی بیندازید.

در بخش خصوصی کمک‌ها، State Farm برنامه‌ای را از طریق مشارکت خود با Local Initiatives Support Corporation راه‌اندازی می‌کند. این کمک هزینه تلاش های خود را در ۱۲ منطقه شهری در سراسر ایالات متحده متمرکز خواهد کرد. کمک های مالی اضافی برای خرده فروشی، تولید محلی، پروژه های سرمایه گذاری کسب و کار کوچک، پیشرفت فناوری، هزینه های بازاریابی و بسیاری موارد دیگر نیز در دسترس است. برای اطلاعات بیشتر درباره این فرصت‌ها بخوانید.

مهلت ماه می برای این کمک‌های بلاعوض را که اکنون در بسیاری از شهرها در دسترس است، از دست ندهید. از کمک های مالی ۲۵۰۰ دلاری برای کسب و کار خرد تا بودجه های ۵۰۰۰ دلاری، ۷۵۰۰ دلاری، ۱۰۰۰۰ دلاری و موارد دیگر، اینها فرصت های خوبی هستند که باید قبل از پایان ماه برای آنها درخواست دهید. ذکر این نکته حائز اهمیت است که کمک های بلاعوض دارای طیف وسیعی از الزامات برای متقاضیان است و تاریخ سررسید یکی از موارد مهم است. بنابراین، مطمئن شوید که همیشه در اسرع وقت درخواست دهید تا شانس بهتری به خود بدهید.

کمک های مالی برای زنان و صاحبان مشاغل کوچک اقلیت نیز در سراسر کشور در دسترس است. از کسب‌وکارهای تحت مالکیت مادر گرفته تا سیاه‌پوستان، آسیایی، ملل اول و دیگران، این کمک‌ها به کارآفرینان کم‌خدمت کمک می‌کنند. کمک‌های مالی از ۵۰۰ دلار تا ۲۵۰۰۰ دلار اکنون در دسترس است.

اگر در ایالتی هستید که تحت تأثیر خشکسالی در حال وقوع است و آن منطقه به عنوان منطقه بلایای خشکسالی اعلام شده است، می‌توانید برای وام بلایای آسیب اقتصادی (EIDL) درخواست دهید. وام). SBA چندین ایالت را در غرب اضافه کرده است، بنابراین قبل از درخواست، نگاهی بیندازید و ببینید آیا در یکی از این مناطق فاجعه‌بار زندگی می‌کنید یا خیر.

در یک موضوع مرتبط، بودجه اداره کسب‌وکارهای کوچک تعیین شده است. برای سال مالی ۲۰۲۳ افزایش یافته است. و وقتی نوبت به تامین بودجه برای صاحبان مشاغل کوچک می رسد، بودجه جدید قدرت وام دهی SBA را ۶٫۵ میلیارد دلار افزایش داده است. این خبر خوبی برای صاحبان مشاغلی است که برای اولین بار به کار می پردازند و کسانی که به دنبال بهبود و گسترش فعالیت های خود هستند.



خلاصه اخبار کسب و کارهای کوچک – ۶ مه ۲۰۲۲

در ادامه جمع بندی این هفته به اتفاقات دیگری در دنیای کسب و کارهای کوچک نگاهی بیندازید:

Snapchat Pixy را راه اندازی کرد، همراه با هواپیمای بدون سرنشین که در جیب شما جا می شود

Snap Inc.، شرکت دوربین و رسانه های اجتماعی ایالات متحده که محصولات و خدمات تکنولوژیکی از جمله Snapchat را توسعه می دهد، Pixy را راه اندازی کرده است. Snapchat Pixy را راه‌اندازی می‌کند، همراه با هواپیمای بدون سرنشین که در جیب شما قرار می‌گیرد که به عنوان یک «دوربین پرنده دوستانه» شناخته می‌شود، این پهپاد جیبی می‌تواند در حین پرواز در اطراف سوژه عکس‌ها را ضبط و ثبت کند.

Amazon Ends Site Alexa.com

مهلت مهم EIDL برای صاحبان مشاغل کوچک در شرف است

خیلی دیر است برای وام جدید Covid 19 EIDL درخواست دهید. اما اگر می‌خواهید مبلغ وام موجود را افزایش دهید یا درخواست رسیدگی دارید، بهتر است عجله کنید. آخرین مهلت ۶ می است. مهلت وام EIDL نزدیک شدن به مقدار پولی که یک کسب و کار کوچک می تواند با وام EIDL وام بگیرد متفاوت است. اداره کسب و کار کوچک اسناد شما را بررسی می کند تا تصمیم بگیرد.

کاهش چشمگیر مشاغل مشاغل کوچک، گزارش های ADP

بر اساس آمار اشتغال ملی ADP، کسب و کارهای کوچک از مارس تا آوریل ۱۲۰۰۰۰ شغل را از دست دادند. گزارش منتشر شده در ۴ مه ۲۰۲۲٫ این درحالی است که کشور شاهد افزایش کلی شغل در ۲۴۷۰۰۰ شغل (کسب و کارهای متوسط ​​و بزرگ) در همان دوره زمانی است. مشاغل حق رای نیز افزایش یافت و ۴۷۴۰۰ شغل به دست آورد.

Wix و LegalZoom شریک برای کمک به کارآفرینان در ایجاد یک کسب و کار و دریافت آن آنلاین

Wix با LegalZoom شریک می شود تا کارآفرینان را در ایالات متحده تشکیل قانونی کسب و کار خود را آغاز کنند و در عین حال یک حضور آنلاین مناسب ایجاد کنند.

بایدن رسما ۱ تا ۷ مه را به عنوان هفته ملی مشاغل کوچک اعلام کرد

رئیس جمهور جو بایدن رسماً اعلام کرد از ۱ تا ۷ می به عنوان هفته ملی کسب و کارهای کوچک اعلام شده است. هفته ملی کسب و کار کوچک هر ساله در هفته اول ماه می در ایالات متحده جشن گرفته می شود. جشن یک هفته‌ای امسال با محوریت «ساختن آمریکای بهتر از طریق کارآفرینی» برگزار می‌شود.

Small Biz in 15 – Ivana Taylor در مورد تأثیر همه گیری بر مشاغل کوچک

به عنوان کسب و کار جهان همچنان از همه‌گیری کووید به بازگشت خود ادامه می‌دهد، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک تغییراتی را در تمرکز نشان می‌دهند که به آنها کمک کرد در چند سال اخیر زنده بمانند. به گفته صاحبان مشاغل کوچک، فروش همچنان یک چالش بزرگ است، اما بازاریابی در دو سال گذشته اولویت داشته است.

جمهوری خواهان لایحه اصلاح SBA را معرفی کردند

جمهوری خواهان از کمیته کسب و کارهای کوچک مجلس نمایندگان اخیراً لایحه ای به نام “بهبود قانون SBA (مدیریت مشاغل کوچک) ارائه کرده است. آنها تقلب و سوء مدیریت توسط SBA را دلیل خود ذکر کردند. جمهوریخواهان در کمیته موافقت کردند که SBA نباید در وام دهی مستقیم دخالت داشته باشد.

چگونه با جان لی دوما به موفقیت غیرمعمول دست یابیم

چگونه برای کارآفرینان شرکتی بسازیم که برای آخرین بار ۷ رقم سود به دست آورد. هشت سال متوالی؟ در نمایش رادیویی کسب و کار کوچک، با جان لی دوماس (JLD) که بنیانگذار و مجری پادکست برنده جایزه، Entrepreneurs On Fire است، صحبت کردم.

تمرکز هفته ملی کسب و کار کوچک SBA در حال ایجاد بهتر است آمریکا با جوامع منابع

موضوع اداره کسب و کارهای کوچک (SBA) برای هفته ملی کسب و کار کوچک آینده «ساختن آمریکای بهتر از طریق کارآفرینی» است. مدیر SBA اتحاد استراتژیک Morning Washburn برنامه هفته ۲ تا ۷ می را اعلام کرد که شامل یک نشست مجازی، یک رویداد برنده، رویدادهای دفتر میدانی و یک تور اتوبوس ملی است.

اپل می گوید iMovie 3.0 جدید ویرایش و اشتراک گذاری ویدیوها را آسان تر می کند

اپل نسخه جدیدی از iMovie را معرفی کرده است که شامل ویژگی‌هایی است که ایجاد ویدیوهای ویرایش‌شده شگفت‌انگیز در دستگاه‌های iPhone و iPad را آسان‌تر می‌کند. اپل می‌گوید iMovie جدید ۳٫۰ ویرایش و اشتراک‌گذاری ویدیوها را آسان‌تر می‌کند نسخه جدید iMovie دارای ویژگی Storyboards است که به سازندگان محتوا می‌آموزد چگونه مهارت‌های داستان‌گویی ویدیویی خود را با قالب‌های از پیش ساخته شده ویرایش کرده و بهبود بخشند.

افزایش خرید اکنون – پرداخت در فرصتی دیگر گزینه‌های پرداخت برای مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها

از هر ۳ آمریکایی، ۲ نفر علاقه بیشتری به خرید اکنون پرداخت کن (BNPL) در سال ۲۰۲۲ نسبت به قبل از همه‌گیری دارند. افزایش گزینه‌های پرداخت اکنون بخرید و بعداً پرداخت کنید برای مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها تقاضای رو به رشد برای BNPL در یک اینفوگرافیک توسط Opy، یک فین‌تک پرداخت، برجسته شده است.

جدیدترین سرفصل‌ها را از روندهای کسب و کار کوچک دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


بیشتر در: کمک های مالی مشاغل کوچک
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی