عمومی

گابی توماس، قهرمان المپیک، ترفندی برای ماندن دارد با انگیزه

گابی توماس، قهرمان المپیک، ترفندی برای ماندن دارد
با انگیزه

گابی توماس دقیقا لحظه‌ای را که به برابری سلامت. او در یک کلاس درس در هاروارد نشسته بود و در مورد اینکه چگونه تروما و استرس می تواند از طریق نسل ها منتقل شود و ژنتیک را تغییر دهد صحبت می کرد. او شروع به فکر کردن به فهرست طولانی تروما در حال انتقال است. از برده‌داری و قوانین جیم کرو، تا بیابان‌های غذا و نداشتن شغل خوب – عوامل استرس‌زا که بر جوامع سیاه‌پوست تأثیر می‌گذارند، بر نسل‌های آینده تأثیر می‌گذارند.

توماس این بازی را از نزدیک در خانواده خود دیده است. توماس با اشاره به اینکه این سابقه خانوادگی الهام بخش او برای تحصیل در رشته زیست‌شناسی عصبی در کالج بود، می‌گوید: «دو نوع برادر غیرعادی عصبی داشتم.

اکنون، در سن ۲۵ سالگی، توماس در حال حاضر دو بار مدال آور المپیک در رشته دو و میدانی شده و اپیدمیولوژیست تحصیل کرده در هاروارد است. او در حال حاضر مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته بهداشت عمومی در دانشگاه تگزاس می گذراند و در عین حال برای المپیک ۲۰۲۴ نیز تمرین می کند.

“اگر آنچه را که هستید دوست ندارید، واقعاً برای شما سخت خواهد بود که هر روز انگیزه به چالش کشیدن خود را داشته باشید. توماس می‌گوید که اشتیاق به تنهایی شما را موفق نمی‌کند و ترفند این است که راه‌هایی برای خارج شدن از منطقه امن خود پیدا کنید. چه از درون، چه از مربیان، چه در مورد او، مربیان، او اصرار دارد که شما باید محدودیت‌های خود را پیش ببرید: «این تنها راه برای حرکت به جلو است.»

یکی از افرادی که در این راه به توماس کمک کرده استادی بود که او در هاروارد داشت. او می‌گوید به‌عنوان یک زن سیاه‌پوست در STEM، اغلب احساس انزوا می‌کرد، اما «دیدن افرادی که این کار را انجام می‌دهند و احساس راحتی در انجام آن می‌کردند» انگیزه او را حفظ کرد.

اکنون، توماس در جایی است که می تواند به اعتماد به نفس خود تکیه کند. این بدان معنا نیست که او حمایتی ندارد، فقط به این معناست که از پرتاب کردن خود به چیز جدیدی نمی ترسد و می خواهد دیگران را برای انجام همین کار ترغیب کند. او می‌گوید که امروز «نترسیدن از فشار دادن به خودتان و یادگیری این درس‌های جدید است که همه چیز به یکدیگر سرازیر می‌شود»، و اضافه کرد که فکر می‌کند، «هر جاه‌طلبی به دیگری کمک می‌کند».

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی