عمومی

پیام متیو مک کانهی در مورد “رهبری واقعی” این است حقیقتی که همه رهبران باید بشنوند

پیام متیو مک کانهی در مورد “رهبری واقعی” این است
حقیقتی که همه رهبران باید بشنوند

تنها چیزی که تکان دهنده تر و وحشتناک تر از تیراندازی دسته جمعی Uvalde است، این واقعیت است که در دو هفته پس از آن در این حادثه، در مجموع ۳۸ تیراندازی جمعی دیگر انجام شده است- مرگ های مرتبط

آمریکا در بحران است. در ۱۵ سال گذشته، از آنجایی که تعداد تیراندازی‌ها در حال صعود و صعود را تماشا کرده‌ایم، این امید وجود داشت: این بار متفاوت خواهد بود، اینجاست که ما به حداکثر می‌رسیم — جایی که در نمودار شمارش مرگ و میر در حال اجرا به اوج رسیدیم. .

اما، بار دیگر به این باور رسیدیم که شوک و وحشت این بار، مطمئناً باید منجر شود. دفعه بعد کمتر جان بیگناه را کشت.

متیو مک‌کانهی در اتاق کنفرانس مطبوعاتی روی تریبون کاخ سفید آمد تا از افکار واهی غیرمنطقی رهبران و عموم مردم آمریکا سخن بگوید. مک‌کانهی که اهل اووالده است و خودش صاحب اسلحه است، می‌داند که موضوع از نظر او رهبری شکست خورده است.

اعتماد مردم به به رهبران و موسسات دولتیدر حال فرسایش هستند. به گفته مک‌کانهی، اکنون زمان آن است که رهبران وارد عمل شوند و رهبری مبتنی بر ارزش‌ها را به آمریکا و جهان بازگردانند. دیگر از ابهت سیاسی خبری نیست. دیگر از دعواهای کوچک درونی خبری نیست. مک‌کانهی می‌گوید: ما با «مشکل حفظ حیات» مواجه هستیم و رهبری انسان‌محور تنها راه نجات است.

حالا عصبانی شوید و اقدام کنید

چندین بار در طول سخنرانی ۲۰ دقیقه ای، مک کانهی به وضوح عصبانی می شود. زمانی که داستان غم انگیز مایت رودریگز ۹ ساله را به اشتراک می گذارد، با مشت روی میز سکو می کوبد و اشک هایش را خفه می کند.

خشم می تواند خوب باشد. این یک حالت عاطفی عملکردی است که ما به عنوان یک گونه اجتماعی تکامل یافته است. هنگامی که به درستی استفاده شود، ما را وادار می کند تا با هماهنگ کردن رفتارهایمان و درخواست تغییر، به تخلفات اخلاقی پاسخ دهیم.

به آنچه همه ما را به هم متصل می کند متوسل شوید

آمریکا تقسیم شده است. اما بیش از شکاف واقعی بین وابستگی‌های سیاسی، این دو قطبی‌سازی حزبی درک شده است که باعث ایجاد شکاف خیالی بین ما می‌شود. و این ما را از نظر جسمی و روانی بیمار می‌کند.

با این حال، همانطور که مک کانهی اشاره می کند، یک حد وسط وجود دارد، “محلی که اکثر ما آمریکایی ها زنده باشید، به خصوص در مورد این موضوع… من به شما قول می دهم، آمریکا، ما آنقدر که به ما می گویند تقسیم نشده ایم.»

در جوامع و سازمان‌های پیچیده، همه وابستگی‌های فرعی تمایل دارند تا یک “هویت برتر” — چیزی که همه را به هم متصل می کند. وقتی برجسته شود، به پرورش تحمل تفاوت‌ها بین گروه‌های اجتماعی و کاهش تعصب کمک می‌کند.

مک‌کاناهی از رهبران می‌خواهد. برای “درک جایگاه بالاتری بالاتر از وابستگی های سیاسی خود.” برای او، مانند اکثر ما در این مورد، ما با چیزی بزرگتر از وفاداری حزبی مرتبط هستیم: میل به محافظت از جان نسل های آینده.

رهبران، وقت آن است که شروع به کوبیدن روی میز کنید. تا زمانی که کاری انجام شود به کوبیدن ادامه دهید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc.com ستون نویسان خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی