عمومی

پس از 85 سال کرافت اعلام کرد که شگفت‌انگیز است به نمادین ترین محصول آن تغییر دهید. چرا در واقع درخشان

پس از ۸۵ سال کرافت اعلام کرد که شگفت‌انگیز است
به نمادین ترین محصول آن تغییر دهید. چرا در واقع
درخشان

برای ۸۵ سال، کرافت مک و پنیر یکی از بهترین غذاهای راحت در قفسه‌های فروشگاه‌های مواد غذایی بوده است. در مورد وعده های غذایی آسان، Mac and Cheese تقریباً به همان اندازه نمادین است. برای بسیاری از مردم، این به همان اندازه بخشی از تجربه بزرگ شدن است که بازی در حیاط همسایه تا روشن شدن چراغ های خیابان.

به جز اگر به فروشگاه مواد غذایی بروید و سعی کنید یک جعبه بخرید، آن را پیدا نمی کنید. حداقل، نه یکی که روی آن نوشته شده باشد “Mac and Cheese”.

به این دلیل است که جعبه آبی با حروف نارنجی و زرد و لبخند نودل آرنج معروف مک و پنیر نامیده نمی شود. به آن ماکارونی و پنیر می‌گویند. اسم رسمیش همینه خب تا الان بود

روز پنجشنبه، KraftHeinz گفت در حال تغییر نام است. در حال حاضر، آن را به طور رسمی Mac & Cheese، که منطقی است، با توجه به این چیزی است که همه آن را به هر حال نامیده می شود. این شرکت در نسخه مطبوعاتی.

راستش، عالی است. من با پول زیادی شرط می‌بندم که تعداد غیرصفری از افرادی که در حال حاضر این را می‌خوانند، نمی‌دانستند که Mac & Cheese نامیده نمی‌شود.

منظورم این است که معمولاً وقتی شرکتی تصمیم می‌گیرد نام تجاری محصولی را تغییر دهد، ایده بدی است مگر اینکه چیزی قابل توجه تغییر کرده است به اندازه ای که مشتریان با نامیدن آن گیج می شوند چیز. اما به این دلیل نیست که اکثر شرکت ها نام برند را تغییر می دهند. معمولاً شخصی حوصله اش سر می رود یا فکر می کند ایده خوبی دارد که فقط با تغییر نام یک محصول جان تازه ای به آن می بخشد.

به شما قول می دهم که هرگز به این شکل کار نمی کند. دلیل آن این است که یک برند لوگو یا طرح رنگ یا وب سایت شما نیست. این حتی داستانی نیست که شما سعی می کنید از طریق بازاریابی بگویید.

نه، برند شما داستانی است که مشتریان شما درباره شما و محصول شما برای خود تعریف می کنند. این در مورد هر تجربه ای است که آنها با محصول شما دارند – که شما اصلاً کنترلی روی بیشتر آنها ندارید. بیشتر از آن، این احساسی است که آنها نسبت به شرکت شما دارند. همه چیزهای دیگر فقط یک یادآوری در مورد آن داستان است – در مورد آن احساس.

اما در این مورد، Mac & Cheese در حال حاضر برند است، حتی اگر کرافت نزدیک به یک قرن طول بکشد تا به بازار بیاید. وقتی به عنوان یک کودک ۶ ساله گرسنه پشت میز نشستیم بقیه ما به همان نتیجه رسیدیم.

به همین دلیل است که این مسأله مهمی است. ماکارونی و پنیر یک غذای عمومی است که در منوی بچه ها در یک رستوران ساده و معمولی تهیه می کنید. Mac & Cheese چیزی است که بعد از مدرسه در حالی که تکالیف خود را قبل از تمرین فوتبال تمام می کنید، دارید. این چیزی است که شما روی مبل اتاق خوابگاه خود نشسته اید و با هم اتاقی خود فیلم تماشا می کنید. غذای راحتیه مارکش همینه

این واقعاً درس خنده‌داری است. فقط به این دلیل که نام و لوگو و طراحی بسته بندی را با دقت ایجاد می کنید، به این معنی نیست که کسی به آن اهمیت می دهد. به هر حال آنها فقط محصول شما را همان چیزی که می خواهند می نامند. بعد از مدتی فرقی نمی کند روی جعبه چه نوشته باشد. آنچه اهمیت دارد داستانی است که مشتریان شما برای خود تعریف می کنند. در برخی موارد، به نظر احمقانه است که با آن داستان همراه نباشیم.

به هر حال، من اینجا نیستم تا در مورد ارزش آشپزی پنیر فرآوری شده و رشته فرنگی ماکارونی بحث کنید. دلیل اینکه مردم Mac & Cheese را دوست دارند این نیست که لزوماً بهترین وعده غذایی است که می توانید در یک جعبه تهیه کنید. در مورد داستان است. غذای راحتیه قدردانی از KraftHeinz برای تشخیص آن و داشتن آن.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی