عمومی

آنچه هر برندی باید از Michelob Ultra بیاموزد پسر

آنچه هر برندی باید از Michelob Ultra بیاموزد
پسر

هیچ چیز قابل توجهی در مورد عکس رویدادی که دریایی از طرفداران تلفن های همراه را در پس زمینه در دست دارند، وجود ندارد. پس چرا تصویر خاصی از Tiger Woods در مسابقات قهرمانی PGA 2022 ویروسی می شود؟ این به خاطر یکی از طرفداران است که اکنون می دانیم او مارک، که به جای تلفن یک آبجو در دست دارد.

خوش شانسی برای مارک، لوگوی Michelob Ultra او کاملاً رو به دوربین بود و تیم Anheuser-Busch به روندهای ویروسی در رسانه‌های اجتماعی. مایکلوب سریع عمل کرد و تصویر را به یک تبلیغ تبدیل کرد. شروع روی شات ببر (با طرفداران تلفن همراه پشت سرش) می‌خواند: «برخی از افسانه‌ها در لحظه بازی می‌کنند». همانطور که ویدیو روی عکس می‌چرخد و علامت‌گذاری می‌شود، می‌گوید: «بعضی در آن زندگی می‌کنند». آگهی با این جمله بسته می‌شود: «فقط ارزشش را دارد که از آن لذت ببرید.»

Michelob Ultra مارک را پیدا کرد و به او پیشنهاد تبلیغاتی داد. ، که شامل تصویر او روی پیراهن ها و کلاه ها می شود، آنها از طرفداران می خواهند به قوطی های یادبود #MichelobUltraGuy و @TheMichUltraGuy رأی دهند. توییتر خودش را دارد. بله، او همچنین تعداد زیادی Ultra دریافت خواهد کرد.

Michelob تنها لوگوی آن عکس نیست — حداقل ده ها مارک دیگر (از جمله دو مورد دیگر روی لباس های مارک). بنابراین، چه چیزی Michelob را متمایز می کند؟ در اینجا سه ​​درس وجود دارد که برند شما می‌تواند بیاموزد تا بتوانید نفر بعدی باشید:

درس ۱: توجه کنید و سریع عمل کنید

از آنجایی که انسان ها یک گونه گله هستند، ما به دیگران نگاه می کنیم تا بدانیم چه چیزی جالب است. این در طبیعت ماست که بخواهیم بخشی از گفتگو باشیم قبل از اینکه به اخبار قدیمی تبدیل شود. به عنوان یک انسان، شما این را دریافت می کنید و احتمالا می توانید به سرعت پاسخ دهید. مارک ها؟ آن‌ها معمولاً عقب می‌افتند و به دلیل استفاده نادرست از هشتگ‌ها، روزها یا هفته‌ها پس از اینکه چیزی مرتبط نبود، بدنام هستند. آن‌ها معادل کسب‌وکار والدینی هستند که سعی می‌کنند از اصطلاحات مخصوص نوجوانان در تلاش برای خوش‌حالی استفاده کنند (و این به معنای آتش نیست).

البته استفاده صحیح از اصطلاحات و درک زمینه مهم است، اما به‌موقع بودن مهم است. برای اینکه نام تجاری شما بر موج ویروسی بودن سوار شود (و مزایای مبتنی بر برداشت را دریافت کند) باید زودتر وارد آن شوید. تبلیغات Michelob بخشی از گفتگو است (و به شکل گیری کمک کرد) زیرا تقریباً بلافاصله منتشر شد. امتیاز: این همچنین به آن‌ها کمک می‌کند تا باهوش به نظر برسند و (به‌عنوان از اصطلاح والدین لنگ من) «لگن» به نظر برسند. اگر به دنبال فرصت‌هایی مانند این موارد باشید، اغلب ظاهر می‌شوند، اما به تیمی نیاز دارید که آماده و توانمند برای انجام سریع عمل کند (به عنوان مثال دیگر: توییت «شما می‌توانید در تاریکی غوطه‌ور شوید» اورئو اگر می‌آمد، ویروسی نمی‌شد. دو روز بعد).

به طور خلاصه: آماده باشید و چیزهای سرگرم کننده را امتحان کنید تا ببینید آیا چیزی می چسبد. اگر تیم رسانه های اجتماعی شما قبل از اینکه بتوانند پست ارسال کنند به ده دور تأیید نیاز دارند، قایق را از دست خواهید داد.

درس ۲: می توانید پیام را قاب بندی کنید

پیش از مسابقات قهرمانی PGA، پوشش‌های رسانه‌ای زیادی درباره گرانی غذا و نوشیدنی‌ها وجود داشت. بنابراین به طور طبیعی، زمانی که تصویر مارک شروع به پخش شدن در فضای مجازی کرد، شوخی‌های زیادی در مورد اینکه چگونه او مجبور شد تلفن خود را گرو بگذارد تا پول کافی برای خرید آن آبجو ۱۸ دلاری داشته باشد (بله، این قیمت واقعی بود) یا اینکه هیچ کس دیگری مشروب نمی‌نوشید، وجود داشت. آنها توان پرداخت آن را نداشتند.

در حالی که درس ۱ شامل اهمیت دانستن زمینه هر اصطلاح یا هشتگ قبل از استفاده از آن است، این بدان معنا نیست که شما باید در مورد اینکه دیگران چگونه در مورد چیزی صحبت می کنند قطع رابطه کنید و همیشه از آن پیروی کنید. فریم‌بندی مجدد مکالمه برای رفع نیازهای شما می‌تواند راهی عالی برای تغییر آنچه مردم به اشتراک می‌گذارند و به خاطر بسپارند. در مورد Michelob Ultra، این دیگر بحثی در مورد گرانی آبجو نیست، بلکه درباره اینکه آنها چقدر شوخ و سریع پاسخ می‌دهند (و اینکه چگونه مردم باید تلفن‌های خود را کنار بگذارند و در لحظه زندگی کنند) نیست.

به طور خلاصه: اجازه ندهید توهم تمرکز باعث می شود باور کنید که داستانی که می بینید مردم به اشتراک می گذارند، تنها داستان موجود است. بدانید که برندتان چه چیزی را نشان می‌دهد و فرصت‌های خلاقانه‌ای برای بیان آن پیدا کنید.

درس ۳: کار را درست انجام دهید

با مرور توییت‌ها، مضمون “بهتر است برای این کار به او پول داده باشند” به سرعت ظاهر شد. در مورد بسیاری از رویدادهای عمومی، شرکت‌کنندگان معافیت‌هایی را امضا می‌کنند و می‌گویند که تصویر آنها می‌تواند برای استفاده تبلیغاتی بدون پرداخت غرامت استفاده شود، بنابراین از نظر قانونی احتمالاً Michelob مجبور نبود چیزی به او بدهد.

با این حال، مطبوعات بدی که آنها برای این رویکرد به دست می آوردند احتمالاً نتیجه معکوس می داد. از آنجا که آنها کار درست را انجام دادند، این یک داستان مثبت باقی می ماند. یک فایده دیگر؟ به دلیل تعصبات خوش‌بینی انسانی، مردم به طور طبیعی می‌خواهند در رویدادهایی به‌عنوان شانس بعدی در حال نوشیدن Michelob Ultra دیده شوند. برد-برد.

به طور خلاصه: در مورد انجام درست توسط مردم اشتباه کنید. روابط عمومی منفی خیلی سریعتر از چیزهای مثبت پخش می شود، بنابراین همیشه یک تصمیم تجاری خوب است (علاوه بر اینکه یک تصمیم انسانی خوب است).

پاداش درس ۴: لذت ببرید!

همانطور که مایکلوب می گوید، “فقط ارزشش را دارد، اگر از آن لذت ببرید.” fzoLsD bQaCyx caption”>عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی