عمومی

ساعت شماری را متوقف کنید و شروع به ساختن ساعت کنید شمردن

ساعت شماری را متوقف کنید و شروع به ساختن ساعت کنید
شمردن

آیا می‌توانید جهان را تغییر دهد در حین کار ۴۰ ساعت یا چند ساعت در هفته؟ /div>

این سوالی است که اخیراً از کارآفرینان و عوامل تغییر می‌پرسم.

پاسخ مورد علاقه من از سوی کارآفرین اجتماعی سوئدی، ادمیر لوکاچویچ بود، که به سادگی پاسخ داد، “فقط یک ثانیه به من فرصت دهید – این برای من کافی است!”

من شور و اشتیاق (و اعتماد به نفس) لوکاچویچ را دوست دارم، اما اکثر ما قبول داریم که به زمان بیشتری در محل کار نیاز داریم. اما سوال این است که چقدر؟

نتایج مطالعه غیررسمی من تصویر بسیار واضحی را نشان می دهد: ۸۱ درصد می‌گویند که بله، شما می‌توانید دنیا را در این مدت زمان تغییر دهید. در همین حال، ۱۹ درصد نه می‌گویند.

در میان کسانی که نه می‌گویند، رایج‌ترین پاسخ‌ها این است که فردی که یک شرکت یا حرکتی را که در حال تغییر جهان است را رانندگی می کند، شما به سادگی به بیش از ۴۰ ساعت در هفته در سنگر نیاز دارید، و مثال های کافی برای خلاف آن وجود ندارد. اما حتی در این پاسخ‌ها، آنها تشخیص می‌دهند که شاید مدل کارآفرین تنها که به خودی خود دنیا را تغییر می‌دهد در حال منسوخ شدن است.

برای کتاب جدیدم، تغییرساز شدن، با یکی از رهبران مورد علاقه‌ام، سید اسپینوزا صحبت کردم. سید اولین شهردار لاتین تبار پالو آلتو، کالیفرنیا (جایی که بر جامعه ای پر از کارآفرینان و نوآوران نظارت داشت) بود و در حال حاضر رئیس Social Impact در GitHub است. کنجکاو بودم که او چگونه در سنین جوانی به این همه چیز دست یافته بود و می خواستم اسرار او را بشنوم. توصیه او کاملاً من را شگفت زده کرد.

او در مورد تغییرات مورد نیاز در استارتاپ ها، شرکت ها و جوامع صحبت کرد و گفت که باید از فکر کردن دست برداریم. خودمان را به عنوان دونده های منفرد بدانیم و در عوض خود را دونده در مسابقه امدادی بدانیم. چه ۱۰، ۲۰، ۳۰ یا ۵۰ سال از کارمان باقی مانده باشد، ممکن است هرگز نبینیم که همه تغییراتی که می‌خواهیم ایجاد کنیم در طول حرفه یا زندگی‌مان محقق شود. در عوض، وظیفه ما این است که تا جایی که می توانیم باتوم را پیش ببریم.

این به معنای دریافت باتوم از کسانی که قبل از ما آمدند (چه دهه‌ها، چه ماه‌ها یا روزهای قبل)، و تمام تلاش خود را برای پیشبرد جمعی ما انجام دهیم. سپس، وقتی نوبت به سپردن باتوم به گیرندگان بعدی می‌رسد، وظیفه ما این است که تمام تلاشمان را انجام دهیم تا مباشران خوبی باشیم – کسانی را که از طریق راهنمایی، مشاوره، مربیگری و موارد دیگر برای موفقیت دنبال می‌شوند، تنظیم کنیم.

توصیه های Espinosa در تنظیمات راه اندازی و همچنین تنظیمات تغییرات اجتماعی به خوبی اعمال می شود. ممکن است ما مسئول اهداف مالی یا سایر اهداف کوتاه مدت باشیم که در کوتاه مدت به ما خیره شده است. اما به یاد داشته باشیم که می‌توانیم از کارهایی که در حال حاضر باید در مقابلمان انجام شود مراقبت کنیم، در حالی که فکر کردن به اینکه چگونه می‌توانیم باتوم را در آینده به دیگران بسپاریم، می‌تواند ما را آزاد کند. ما می‌توانیم از کارهایی که باید در افق زمانی فوری انجام شود مراقبت کنیم، در حالی که در تغییرات مهمی که احتمالاً برای درک آن زمان می‌برد، عجله نکنیم.

بنابراین شاید معیار درست در اینجا به حداکثر رساندن چند ساعت کار ما در هفته نباشد. بلکه این است که چند هفته، ماه، سال و دهه متعهد به ایجاد تغییر مداوم هستیم و چگونه دیگران را به طور مؤثر با خود همراه می کنیم.

همانطور که متیو کلی در کتاب خود، The Long View می نویسد، “بیشترین مردم آنچه را که می توانند در یک روز انجام دهند، دست کم می گیرند و آنچه را که در یک ماه می توانند انجام دهند دست کم می گیرند. div class=”standardText” readability=”38″>

وقتی کوچک‌نمایی می‌کنیم و به دهه‌ها فکر می‌کنیم، نه هفته‌ها، اهمیت کمتری پیدا می‌کند که در یک هفته ۳۵ ساعت کار کنیم یا ۴۵ ساعت. مهم این است که چند هفته، ماه به ماه، سال به سال وقت بگذاریم.

باتوم آنجا منتظر شماست. آن را می گیرید؟

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، آنها هستند. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی