عمومی

وقتی همه‌گیری، کافی‌شاپش را روی یخ گذاشت، این موسس زمان استراحت را به لحظه ای قابل آموزش تبدیل کرد

وقتی همه‌گیری، کافی‌شاپش را روی یخ گذاشت، این موسس
زمان استراحت را به لحظه ای قابل آموزش تبدیل کرد

یادداشت سردبیر: برای بسیاری از کارآفرینان، مدیریت مشاغل کوچک– آژانسی که مسئول بهبود آنها است- یک راز است. در این مجموعه، شرکت تلاش می کند تا از طریق تعامل شش صاحب کسب و کار، برنامه های فاجعه آمیز آژانس را روشن کند. در اینجا نحوه عملکرد مایکل هفت از Compass Coffee همراه با درس های کلیدی که آموخته است، آمده است.

در سال ۲۰۲۰، مایکل هفت در حال آماده شدن برای یک بهار شلوغ بود. در کافی شاپ مستقر در واشنگتن دی سی، قهوه قطب نما. او در حال ساختن یک کباب پز به مساحت ۵۰۰۰۰ فوت مربع بود. اما وقتی همه‌گیری شیوع پیدا کرد، او به دنبال دو وام های برنامه حفاظت از چک حقوق، مجموعاً به ارزش ۳٫۱ میلیون دلار، برای پرداخت اجاره بها و کارگران Compass. همچنین به فروشگاه اجازه می‌دهد تا بچرخد و مهارت‌های جدیدی را به کارگران بیاموزد.– همانطور که به ملیسا آنجل گفته شد

ما از شلوغ‌ترین روز خود گذشتیم. در هفته اول مارس، ۸۵ درصد از کسب و کار خود را در عرض یک هفته از دست داد. ما واقعاً چند بار در طول همه گیری همه گیر نزدیک بودیم از کار خارج شویم.

بعد از پرداخت حقوق و دستمزد، وام PPP اجاره شد. ما کافی‌شاپ داریم و صاحبخانه‌ها همچنان می‌خواستند دستمزد دریافت کنند، با وجود اینکه فروش به میزان قابل توجهی کاهش یافته بود.

برخی افراد علاقه‌مند به یادگیری در مورد ساخت‌وساز بودند و ما در حال ساخت این مرکز جدید برشته کردن قهوه بودیم. بنابراین سعی کردیم از شرایط بسیار سخت بهترین استفاده را ببریم. ما به افرادی که در کافه‌ها کار می‌کردند آموزش دادیم که چگونه انواع مهارت‌های ساخت‌وساز را انجام دهند، همه چیز از دیوار خشک گرفته تا جوشکاری گرفته تا مونتاژ دستگاه‌های برشته قهوه — و این واقعاً به همه حس هدفمندی می‌داد.

دومین وام این بود. دقیقاً برای همان چیزها استفاده می شود – هنوز از آن برای پرداخت حقوق کارمندان خود و برای پرداخت به صاحبخانه استفاده می کنیم. هدف این برنامه این بود که مردم را مشغول به کار نگه دارد، به پرداخت قبوض خود ادامه دهد و به جایی برسد که اوضاع بهبود یابد. خوشبختانه، امروز Compass تقریباً به جایی که قبل از همه گیری بودیم بازگشته است – فروش تقریباً یکسان است. ما همچنان در حال کار برای رسیدگی به اجاره بهای معوقه با صاحبخانه هستیم.

ببینید که سایر بنیانگذاران در مورد کار با SBA چه می‌گویند:

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی