عمومی

آستانه گزارش دهی جدید 1099-K باعث کسب و کار کوچک می شود مالیات حتی پیچیده تر

آستانه گزارش دهی جدید ۱۰۹۹-K باعث کسب و کار کوچک می شود
مالیات حتی پیچیده تر

فصل مالیاتی برای کوچکترین مشاغل پیچیده تر می شود.

حداقل آستانه گزارش‌دهی برای تراکنش‌های پلتفرم پرداخت همتا به همتا دارای از ۲۰,۰۰۰ دلار (یا ۲۰۰ تراکنش) به تنها ۶۰۰ دلار کاهش یافت، زیرا در قانون طرح نجات آمریکا در سال ۲۰۲۱٫ این بدان معناست که کسب‌وکارهایی که از پلتفرم‌هایی مانند Venmo، Cash App، PayPal، و حتی ویترین هایی مانند Etsy و eBay می توانند انتظار دریافت فرم های ۱۰۹۹-K برای سال ۲۰۲۲٫ برای روشن بودن، کسب و کارها همیشه موظف بوده اند درآمد خود را به IRS گزارش دهند — اما این قانون جدید ممکن است باز شود اگر کسب‌وکارها به درستی درآمدهای خود را گزارش ندهند، بیشتر مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

ناگفته نماند که اگر کسب‌وکارها به درستی آن‌ها را ردیابی نمی‌کنند. امور مالی خارج از پلتفرم‌های پرداخت شخص ثالث برای ارجاع متقابل با فرم‌های ۱۰۹۹-K خود، ممکن است نتوانند خطاها را دریافت کنند – و بنابراین خود را برای پرداخت بیشتر تنظیم می‌کنند. شان دی مرکوریو، یک حسابدار رسمی رسمی و موسس شرکت حسابداری و مالیاتی مستقر در اورلاندو، توضیح می‌دهد که در مالیات‌ها بیش از آنچه باید باشد، DiMercurio Advisors . او می‌گوید: «بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک، کتاب‌های مناسبی ندارند. “بنابراین وقتی این تغییر را دیدم اولین واکنشم این بود، “اوه خدای من، همه آنها به وحشت می افتند.” “

خبر خوب: هیچ دلیل واقعی برای ترسیدن وجود ندارد. و در حالی که این تغییر مالیاتی احتمالاً مستلزم کمی تلاش حسابداری بیشتر از سوی مشاغل کوچک است، استراتژی‌های نسبتاً ساده‌ای وجود دارد که صاحبان مشاغل می‌توانند برای اینکه فصل مالیاتی ۲۰۲۲ را تا حد امکان بدون استرس انجام دهند – و اگر شما تحت بازرسی قرار بگیرید. ، تاکتیک هایی وجود دارد که می توانید برای محافظت از کسب و کار خود به بهترین نحو از آنها پیروی کنید. در اینجا چند نکته وجود دارد.

استراتژی حسابداری خود را ارتقا دهید

اکثر صاحبان مشاغل DiMercurio می‌گوید که خطاها را در فرم‌های ۱۰۹۹-K خود پیدا نمی‌کند، اما اشتباهات همچنان رخ می‌دهند. پیگیری درآمدهای خود خارج از هر پلتفرمی که استفاده می‌کنید می‌تواند به شما این امکان را بدهد که به آن فرم ارجاع دهید و مطمئن شوید که همه چیز درست است. اگر چیزی به نظر می رسد، از رسیدن به پلت فرم نترسید. او می افزاید: «اولین گام این است که با Etsy یا هر پلتفرمی که استفاده می کنید تماس بگیرید، زیرا این کار رایگان است — صحبت کردن با CPA شما اینگونه نیست.

DiMercurio نرم افزار حسابداری مانند Xero یا QuickBooks به مشتریان کسب و کارهای کوچک خود — به خصوص به این دلیل که به صاحبان مشاغل اجازه می دهد هزینه ها را به درستی ثبت کنید. کتی پیکرینگ، افسر ارشد مالیاتی در می گوید: “توجه به این مهم است که فرم های ۱۰۹۹-K شامل مقدار ناخالص فروش است — اما این چیزی نیست که شما مالیات می پردازید. شما مالیات بر سود می پردازید که فروش منهای هزینه های شما است.” بلاک H&R. “و هزینه های شما شامل هزینه هایی است که ممکن است برای هر یک از آن پلتفرم های تراکنش پرداخت کنید.

زندگی شخصی خود را جدا نگه دارید

استفاده از پلتفرمی مانند Venmo برای کسب‌وکار و برای زندگی شخصی‌تان – مانند زمانی که صورتحساب را در شام با دوستان تقسیم می‌کنید – ممکن است واقعی به نظر برسد. اما Pickering می‌گوید: «مقام مالیاتی که در فصل مالیات فرا می‌رسد ارزش آن را ندارد.» DiMercurio می‌افزاید: «موضع IRS این است که «همه چیز کسب‌وکار است، مگر اینکه بتوانید خلاف آن را به من ثابت کنید». برچسب‌گذاری معاملات به عنوان تجاری یا شخصی مفید است. او می‌گوید، اما برای جلوگیری از سردرد احتمالی، ارزش هزینه‌های اضافی باز کردن حساب‌های خاص کسب‌وکار را دارد.

گزینه‌های پرداخت خود را جبران کنید

ممکن است برای صاحب کسب‌وکار، قبول انواع پرداخت‌ها (مانند Cash App، Venmo، PayPal) مفید به نظر برسد. اما انجام این کار می‌تواند بوک بساز کار پیچیده تر Pickering می‌گوید: «ما از تحقیقاتی که انجام داده‌ایم می‌دانیم که صاحبان مشاغل کوچک می‌توانند واقعاً در حسابداری غرق شوند. “آنها باید روی تجارت خود متمرکز بمانند، بنابراین ساده کردن نگهداری تراکنش های تجاری شما واقعا مهم است.”

هزینه فرصت، DiMercurio می‌افزاید، صرفاً ارزش آن را ندارد که پلتفرم‌های زیادی را فریب دهید. او می‌گوید: «من فکر می‌کنم، به‌عنوان صاحبان کسب‌وکار، ما تلاش می‌کنیم کارهای زیادی انجام دهیم، زیرا می‌خواهیم هر دلاری به دست آوریم، بدون اینکه بدانیم گاهی اوقات واقعاً هزینه‌های زیادی برای ما دارد.

<.>

حتی اگر در مورد ثبت مالیات همه کادرهای خود را علامت زده باشید، ممیزی ها هنوز انجام می شود. نکته مهم این است که وحشت نکنید و همچنین درک دقیقاً IRS از شما چه چیزی می خواهد. نیک ریچاردز، وکیل مالیاتی و شریک در شرکت حقوقی ملی Greenspoon Marder. اگر کسب و کار شما ممیزی می شود، با CPA و وکیل حقوقی خود این روند را طی کنید.

خطر رسیدگی به حسابرسی به تنهایی، ریچاردز می‌گوید، اطلاعات بیش از حد را به اشتراک می‌گذارد، که می‌تواند IRS را به بررسی بیشتر کسب‌وکار شما سوق دهد. او می‌گوید: «مسئله همکاری با سازمان امور مالیاتی است، اما در عین حال بیشتر از آنچه حق دریافت دارند به آن‌ها ندهیم». به عنوان مثال: اگر IRS کسب و کار شما را برای یک سال خاص حسابرسی می کند و شما تمام اطلاعات حسابداری خود را به اشتراک می گذارید، به جای اینکه فقط حسابداری خود را برای آن سال خاص انجام دهید، می تواند سوالات بیشتری را فراتر از حسابرسی اولیه ایجاد کند.

هنگامی که شک دارید، با شخصی در کنار خود صحبت کنید که می تواند به شما کمک کند تا در فرآیند به روشی مشارکتی که از منافع شما نیز محافظت می کند، گام بردارید. ریچاردز می گوید: «در ممیزی ها، مردم اغلب چیزهایی را که ممکن است برایشان مشکل ساز شود، درک نمی کنند. “و شما نمی خواهید آن را از طرف دیگر متوجه شوید.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی