عمومی

4 مدل برای دفتر پس از همه گیری

۴ مدل برای دفتر پس از همه گیری

پیشرفت در فناوری اطلاعات، محور همه گیر فاصله گذاری اجتماعی، رقابت برای استعدادها و تورم نزدیک به رکورد بالا، رهبران کسب و کار را وادار می کند تا درباره مکان و نحوه کار سازمانشان تجدید نظر کنند.

اگر شرکت‌ها به افراد اجازه می‌دهند از خانه کار کنند، می‌توانند با کاهش فضای اداری و کمک به کارگرانی که تحت فشار تورم هستند، در هزینه خود صرفه‌جویی کنند. پول نقدی را که در غیر این صورت برای رفت و آمد خرج می‌کردند و در عین حال کنترل بیشتری بر نحوه گذراندن وقتشان می‌دادند.

اگر کالاهای فیزیکی تولید می‌کنید یا خدمات حضوری ارائه می‌کنید، افراد شما باید در داخل کار کنند و شرکت شما باید مالک یا اجاره ساختمان‌هایی باشد که شرکت شما در آنجا کار انجام می‌دهد.

اگر شرکت شما خدماتی مبتنی بر نرم افزار یا سرگرمی، آموزش یا اطلاع رسانی به مشتریان ارائه می دهد، ممکن است بتوانید بدون داشتن یا اجاره املاک و مستغلات فعالیت کنید.

در این مورد، بپرسید که آیا بااستعدادترین افراد شما ترجیح می‌دهند در نزدیکی دیگران کار کنند یا در خانه. حتی اگر افراد شما ترجیح می‌دهند در خانه کار کنند، ممکن است بخواهید فضاهایی را اجاره کنید که گهگاه با هم جمع شوند تا ایده‌های رشد فکری ایجاد کنند یا فرهنگ شرکت شما را تقویت کنند.

برای کمک به رهبران کسب‌وکار در فکر کردن درباره این سؤالات، در اینجا چهار مدل وجود دارد که باید براساس شرکت‌های منطقه بوستون که با این سؤالات دست و پنجه نرم می‌کنند در نظر بگیرید.

۱ . به اکثر کارمندان اجازه دهید از راه دور کار کنند و فضای بلااستفاده را اجاره کنند.

اگر فضای بیشتری از آنچه نیاز دارید قفل کرده اید، چه کاری باید انجام دهید. اجاره بلند مدت؟ یک امکان این است که بخشی از فضای اشغال شده را دوباره طراحی کنید و بقیه را اجاره کنید.

این همان چیزی است که کمبریج، ماساچوست. بر اساس بوستون گلوب. Akamai یک اجاره نامه ۷۰۰ میلیون دلاری و ۱۵ ساله در این فضا قفل کرده است در حالی که به ۹۵ درصد از افرادش اجازه می دهد تا زمانی که می خواهند از راه دور کار کنند.

راه حل Akamai این است که بیشتر طبقات خود را مجدداً پیکربندی کند و بقیه را اجاره دهد. به طور خاص، این شرکت در ۱۵ طبقه از ۱۹ طبقه خود برنامه‌ای تنظیم می‌کند که به هر کارمندی که در چهار روز یا بیشتر در هفته می‌آید یک میز اختصاصی می‌دهد و به بقیه صندلی‌های تعیین‌نشده ارائه می‌دهد. Globe اشاره کرد که چهار طبقه دیگر به مستاجران اجاره داده می شود.

۲٫ فضاها را برای چهار فعالیت کاری مختلف تنظیم کنید.

ارائه‌دهنده خدمات مالی مستقر در بوستون، State Street، در حال ساخت دفتر مرکزی جدیدی است که قصد دارد در سال ۲۰۲۳ اشغال خواهد شد. 

طراحی دفتر جدید استیت استریت بسته به کاری که کارکنان داخل دفتر انجام می دهند شامل چهار نوع ایستگاه کاری خواهد بود. به گفته گلوب، اینها عبارتند از: «یک میز استاندارد؛ یک نیمکت به سبک غلاف بدون مانیتور رایانه برای منحرف کردن حواس از کار مشترک؛ فضای میز رو به پایین با جداکننده‌های کوتاه که تعامل با دیگران را محدود می‌کند؛ و مکان‌هایی به سبک فرودگاه-لنج با بدون پریز برق، که امکان نشستن سریع با منظره زیبا را فراهم می کند، اما جایی برای پست گذاشتن در تمام روز نیست.”

به اعتبار آن ، State Street با این پیکربندی آزمایش خواهد کرد تا تعیین کند که چگونه به نتایج کاری درون دفتری که به دنبال دستیابی به آن است کمک می کند.

۳٫ به کارگرانی که دو روز در هفته به دفتر بازمی‌گردند یارانه بدهید.

اگر شرکت شما در یک قرارداد اجاره بلندمدت با هم قفل شود چه می‌شود. فضای زیاد و کارگرانی که می توانند کارهای خود را از خانه انجام دهند و نمی خواهند رفت و آمد کنند؟ می‌توانید مشوق‌هایی را برای آن‌ها فراهم کنید تا به دفتر بیایند.

سرویس خرید خودرو مبتنی بر کمبریج، CarGurus — که با آن گیر کرده است. اجاره دفتر مرکزی به مساحت ۲۲۵۰۰۰ فوت مربع در تونی بک بی بوستون — چنین قراردادی را به کارمندان خود ارائه می دهد. به گزارش گلوب، در ازای حضور دو بار در دفتر کار، ۱۵ دلار دستمزد ناهار، پارکینگ رایگان، و عضویت در باشگاه ورزشی محلی دریافت می کنند.

مدیر عامل جیسون ترویسان می‌ترسد که فرهنگ کاری تمام زوم می‌تواند مانع از مربیگری، مشارکت کارکنان و کارایی شود. باید دید چه تعداد کارگر CarGurusبیمار حاضرند هزینه بنزین را برای رفت و آمد دو بار در هفته بپردازند.

۴٫ تجربه اداری را برای هر کارگر سفارشی کنید.

خلاقانه ترین راه حلی که من دیده ام این است که تجربه اداری را برای هر کارگر طراحی کنم. این کاری است که مت کارول، مدیر عامل شرکت نرم‌افزاری مستقر در بوستون Immuta، انجام می‌دهد. گلوب نوشت: در طول همه گیری، Immuta – که یک دفتر ۱۶۰۰۰ فوت مربعی در ناحیه بندر بوستون اجاره کرد – “از حدود ۱۵ کارمند به بیش از ۶۰ نفر افزایش یافت.”

کارول کارمندان خود را به پرندگان تشبیه می کند. همانطور که او به گلوب گفت، “عقاب ها سریع تصمیم می گیرند، جغدها ترجیح می دهند در سکوت غوطه ور شوند، طوطی ها از همکاری با دیگران لذت می برند. هیچ تیمی وجود ندارد. هیچ دو کارمندی کاملاً شبیه هم نیستند.”

باب بول، یک کارمند Immuta که مرا به عنوان یک طوطی می زند، زود بیدار می شود. گلوب خاطرنشان کرد: چند روز در هفته یک رفت و آمد طولانی به بوستون داشته باشد تا بعد از کار بتواند «با یک همکارش یک آبجو بنوشد یا به یک بازی رد ساکس برود».

کدام یک از این چهار مدل برای شرکت شما بهتر جواب می دهد؟

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی