عمومی

وقتی سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذار به معنای به خطر انداختن شماست، چه باید کرد؟ چشم انداز و ارزش ها

وقتی سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذار به معنای به خطر انداختن شماست، چه باید کرد؟
چشم انداز و ارزش ها

Bra تلاش برای متقاعد کردن شریک خود امی برای پذیرش یک پیشنهاد سرمایه گذاری جدید از سوی سرمایه گذاران خارجی. امی پاسخ داد که اگرچه به کاهش فشار و تقویت رشد کمک می کند، ممکن است به قیمت ارزش های اصلی، فرهنگ سازمانی، چشم انداز و رویای آنها تمام شود.

این یک معضل سخت است که بسیاری از استارت آپ ها و کارآفرینان با آن روبرو هستند. فریب رشد سریع و پول کلان بسیار اغوا کننده است، به خصوص زمانی که شما زمان و تلاش زیادی را صرف کرده باشید، و مقدار زیادی از پول خود را (که ممکن است در حال اتمام باشد).

این تصمیم نیازمند شفافیت واقعی در مورد اولویت‌های شما، موارد غیرقابل مذاکره و حقیقت شما است. وقتی Amare Way، و متعهد شوید که عشق را به عنوان یک اصل اصلی به کار ببندید، مجموعه ای از اصول و شیوه ها را برای راهنمایی دارید. انتخاب های سخت را آسان تر می کند. (آگاهی: به فصل ۱۰ کتاب من، “در آغوش گرفتن پول به عنوان هدیه، نه خدا” مراجعه کنید.) 

  • آیا دیدگاه و ارزش های سازمانی خود را روشن می دانید؟

  • چه اصولی به طور مداوم تصمیمات سخت شما را هدایت می کنند؟

  • وقتی وسوسه ای که ممکن است شما را از مسیر خارج کند، چگونه به دیدگاه و ارزش های خود وفادار بمانید؟

۷ گام آماره برای گرفتن تصمیمات پولی کلان

  1. اصولگرا باشید. در مورد اصول راهنما و غیرقابل مذاکره خود شفاف و صریح باشید و با آنها به صورت عمومی صحبت کنید. به سرمایه گذاران بالقوه نیز اطلاع دهید. در اولین نامه به سهامداران در سال ۱۹۹۷٫ و هفت اصل راه آماره، که شامل گرفتن نمای طولانی است.

  2. ساده لوح نباشید. اکثر سرمایه گذاران به وضوح اولویت ها و انتظارات خود را بیان می کنند که می تواند به معنای اولویت دادن به منافع مالی سرمایه گذار باشد. وانمود نکنید که آنها منظوری ندارند. انتظار نداشته باشید که آنها راه خود را به دلیل چیزی در مورد سازمان شما تغییر دهند. آنها را باور کنید.

  3. وقتی خنک هستید تمرین کنید. برای تصور پیشنهادهای مالی بزرگ در زمان حال وقت بگذارید. تصور کنید هم بله بگویید و هم نه. در نظر بگیرید که چه شواهدی از نتایج مثبت و منفی که تصور می کنید پشتیبانی می کند. در تجسم های خود درازمدت پیش بروید. کاملاً واضح باشید.

  4. حرارت را زیاد کنید. اول، از افرادی که به آنها اعتماد دارید بخواهید تعهد شما را با ارائه پیشنهادات فرضی و پیشنهاد سناریوهای جذاب «چه می‌شد اگر» به چالش بکشند. سپس به سمت گفتگوهای کم خطر با سرمایه گذاران واقعی پیش بروید، جایی که می توانید تصمیم گیری اصولی خود را تمرین کنید.

  5. مراقب لغزش باشید. توجه کنید که اگر کمی ارزش‌هایتان را به خطر بیندازید، مصالحه‌های بزرگ‌تر را آسان‌تر می‌کند. زمانی که یک مرز را محکم نگه می دارید توجه کنید. متعهد شوید که هر انتخابی را آگاهانه انتخاب کنید.

  1. ارزش ها، کلمات و اعمال خود را مطابقت دهید. ارزش های اصلی شرکت خود را فهرست کنید. بررسی کنید که آیا آنچه به افراد خود در مورد کار با سرمایه گذاران گفته اید با این ارزش ها مطابقت دارد یا خیر. اکنون بررسی کنید که کدام اقدامات پیش روی شما با ارزش ها و کلمات شما همسو هستند. اگر ناهماهنگی وجود دارد، قبل از اقدام و بدون قضاوت در مورد همه چیز وقت بگذارید.

  1. به دنبالش بروید، بدون دلبستگی. آرزوی موفقیت بزرگ داشته باشید، بدون اینکه به آن چنگ بزنید. آن را، بدون اینکه به نتیجه دلخواه متصل شود. بدانید که تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که بهترین کار را انجام دهید و عوامل زیادی (به جز شما!) بر نتایج تأثیر می گذارند. این یک طرز فکر متحول کننده زندگی است که توسط بسیاری از سنت های حکمت حمایت شده است، و واقعاً چالش برانگیز برای عملی کردن است!

وقتی به شما پول زیادی برای رشد شما پیشنهاد می شود کسب و کار، وسوسه انگیز است که هرگونه اعتراض اخلاقی یا اخلاقی را منطقی کنید. بهترین رهبران متعهد می‌شوند که مجموعه‌ای از اصول را برای هر تصمیم بزرگ به کار ببرند، که آنها را سازگارتر، استراتژیک‌تر و هدفمندتر می‌کند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، آنها هستند. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی