عمومی

وبلاگ خود را با ایده های محتوای جدید، هوش مصنوعی و متخصص بیشتر تقویت کنید نکات

وبلاگ خود را با ایده های محتوای جدید، هوش مصنوعی و متخصص بیشتر تقویت کنید
نکات

وبلاگ‌نویسی می‌تواند یک ابزار بازاریابی باشد، راهی برای ایجاد جامعه یا حتی یک منبع درآمد. از آنجایی که هر وبلاگ دارای اهداف متفاوتی است، راه های متفاوتی برای ایجاد محتوا وجود دارد. این نکات گسترده را از اعضای جامعه کسب و کار کوچک آنلاین بررسی کنید تا استراتژی های وبلاگ نویسی را که برای کسب و کار شما بهترین کارآمد هستند را بیابید.



<موضوعات وبلاگ و ایده های محتوایی که سئو را تقویت می کنند پیدا کنید

وبلاگ نویسی مستلزم الهام گرفتن مداوم برای ایده های پست جدید است. و اگر موضوعات شما به راحتی قابل جستجو باشند، کمک می کند تا ترافیک آنلاین خود را افزایش دهید. خوشبختانه راه هایی برای کمک به هر دوی این زمینه ها به طور همزمان وجود دارد. نکاتی را در این Ignite پست توسط پولومی باسو دریافت کنید .

svg%3E - وبلاگ خود را با ایده های محتوای جدید، هوش مصنوعی و متخصص بیشتر تقویت کنید
نکات

محتوای خود را با استفاده از هوش مصنوعی بهبود دهید

فناوری جدید به طور مداوم در حال تغییر صنعت وبلاگ نویسی است. هوش مصنوعی یکی از نوآوری‌های اخیر است که در حال حاضر تأثیرگذار بوده است. در این پست ۹۹signals، Sandeep Mallya در یکی از ابزارهای هوش مصنوعی که ممکن است به سئو و ایجاد محتوا کمک کند. و اعضای BizSugar در اینجا در مورد پست بیشتر بحث شد.

همه پیامدهای استفاده از هوش مصنوعی را در نظر بگیرید

با این حال، هوش مصنوعی مفهومی پیچیده است که ملاحظات بسیاری را به همراه دارد. اگر قصد دارید از آن برای تولید محتوا یا هر حوزه دیگری از کسب و کار خود استفاده کنید، باید اطلاعات بیشتری در مورد این فناوری داشته باشید. سو-آن بوباک درباره مفهوم بحث می‌کند بیشتر در این نوشتن ترکیبی برای یک پست تجاری.

با این روندهای وبلاگ نویسی در سال ۲۰۲۳ ادامه دهید

وبلاگ نویسی سال هاست که وجود دارد. اما روندهای پیرامون این صنعت مدام در حال تغییر است. اگر می‌خواهید وبلاگ شما همچنان خوانندگان را جذب کند و ارزش ارائه کند، روندهای این پست Lion Blogger توسط جسیکا رابینسون را بخوانید.

افزایش درآمد بازاریابی وابسته با این تکنیک‌های بی‌دردسر سئو

وبلاگینگ مکان مناسبی برای بازاریاب‌های پست است. محتوای سودآور و سئو ابزار مهمی برای ایجاد این نوع درآمد است. در این پست Inspire to Thrive، Erik Emanuelli پنج استراتژی سئوی بی‌خطر را برای بازاریابان وابسته ارائه می‌دهد. و اعضای BizSugar افکار در مورد پست اینجا.

تجربه محتوا را برای خوانندگان خود بهبود بخشید

در نهایت، وبلاگ نویسی به معنای ارائه محتوا به افراد واقعی است که پست شما را می خوانند. بنابراین مهم است که در هنگام ایجاد محتوا، تجربه آنها را در نظر بگیرید. در این پست موسسه بازاریابی محتوا، لیزا دوگرتی پنج استراتژی ارائه می دهد برای کمک به بهبود تجربه خواننده.

یافتن موقعیت جغرافیایی بازدیدکنندگان وردپرس شما

یادگیری درباره مخاطبان می تواند به شما در ایجاد محتوای مرتبط کمک کند. موقعیت جغرافیایی یکی از عوامل مهمی است که ممکن است به شما کمک کند به طور موثرتر با آنها صحبت کنید. در این پست تجزیه و تحلیل مستقل، بن سیبلی به بررسی می پردازد که چگونه برای پیدا کردن این اطلاعات در یک سایت وردپرس.

حضور آنلاین خود را با انواع مختلف بازاریابی دیجیتال به حداکثر برسانید

وبلاگ نویسی اغلب تنها بخشی از ایجاد حضور آنلاین است. بسیاری از کارآفرینان از پلتفرم ها و استراتژی های متعددی برای دستیابی به مشتریان در مکان های مختلف استفاده می کنند. بیشتر بیاموزید درباره به حداکثر رساندن حضور آنلاین خود در این پست مدیر عامل SMB توسط گرگ والتور.

نکات بازاریابی را از کارشناسان جمع آوری کنید

در واقع، بازاریابی یک کسب و کار کوچک اغلب مستلزم تغییر مداوم و جمع آوری دیدگاه های جدید است. چه در حال وبلاگ نویسی به عنوان یک کانال بازاریابی هستید یا از استراتژی های دیگری برای تبلیغ وبلاگ خود استفاده می کنید، این نکات انجمن مغز متفکر BizSugar ممکن است کمک کند.

در چالش های اینفلوئنسر مارکتینگ B2B بروید

بازاریابی تأثیرگذار می تواند بر وبلاگ، رسانه های اجتماعی و استراتژی های محتوای شما تأثیر بگذارد. اما چالش‌های خاصی در کنار این تاکتیک وجود دارد، مخصوصاً برای مشاغل B2B. این پست مایک آلتون از The Social Media Hat را برای بینش. سپس به BizSugar بروید تا ببینید چه اعضایی گفتن.

اگر مایلید محتوای کسب و کار کوچک مورد علاقه خود را برای در نظر گرفتن پیشنهاد کنید جمع بندی آینده انجمن، لطفا نکات اخبار خود را به این آدرس ارسال کنید: sbtips@gmail.com.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی