عمومی

برای تقویت کسب و کار خود اختلاف نظر را تقویت کنید

برای تقویت کسب و کار خود اختلاف نظر را تقویت کنید

بیشتر مردم احساس می کنند از درگیری ناراحت کننده است.

اما وقتی این ناراحتی شما را از گفتگوهای سالم مهم با افرادی که مخالف هستند باز می دارد، مانع می شود انجام کسب و کار. به عنوان یک مدیر اجرایی که با بنیان‌گذاران و مدیران استارت‌آپ کار می‌کند، اثرات منفی این سختی. گاهی اوقات ممکن است به سمی. یکی از شرکت‌هایی که چند سال پیش مربیگری آن‌ها را برعهده داشتم، به نظر می‌رسید که در طول جلسه با هم موافقت می‌کردند، در حالی که به یکدیگر پیامک می‌فرستادند تا نارضایتی خود را از تصمیم‌ها و افرادی که آن‌ها را گرفته‌اند، اعلام کنند. این منجر به کارایی عملیاتی نمی شود. الف> یا ایمنی روانی

به نظر می رسد که تعارض، که به طور آشکار و سازنده پخش می شود، برای ایجاد یک تیم و کسب و کار قوی بسیار مهم است. مناظره سالم تنها راهی است که افراد شما می‌توانند ایده‌ها را هش کنند، همه دیدگاه‌ها را به دست آورند و راه خود را برای پاسخ بهتر تلاش کنند. تحقیق نشان می دهد که تضاد – که به خوبی مدیریت شود – برای خلاقیت.

در اینجا سه ​​ابزار وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا به طور مؤثری مخالفت کنید.

بپذیرید که تعارض طبیعی است

افراد باهوش با شیوه های مختلف تفکر، تجربیات متفاوت و پیشینه های مختلف مخالف بودن. تحقیقات از ارزش تنوع در تیم ها حمایت می کند. آیا این ارزش از آوردن دیدگاه های مختلف به اتاق ناشی نمی شود؟

علاوه بر این، هر شرکتی تنش های طبیعی را در بین عملکردها تجربه می کند. فروش می خواهد با تمام ویژگی هایی که مشتریان می خواهند موافقت کند، که مهندسی را دیوانه می کند. امور مالی می خواهد هزینه های تبلیغاتی را کاهش دهد، اما بازاریابی آن را سرمایه گذاری می داند.

کنجکاو شوید

وقتی کسی با شما مخالف است یا چیزی می گوید که شما موافق نیستید، قبل از اینکه استدلال متقابلی را مطرح کنید، یک لحظه مکث کنید. با احساس خود بررسی کنید. آیا حالت تدافعی دارید یا حتی عصبانی هستید؟ اگر بله، چه چیزی را شخصی می‌گیرید که ممکن است مجبور نباشید؟

بعد، بدن خود را آرام کنید و سعی کنید ذهن خود را باز کنید. شاید بتوانید از آنچه آنها می گویند یاد بگیرید. حداقل، گوش دادن به آنچه آنها می گویند بینشی را در مورد چگونگی دستیابی به وضوح ارائه می دهد و این اطلاعات ارزشمندی است.

سپس، چند سوال بپرسید تا مطمئن شوید که دیدگاه آنها را درک کرده اید. برای تحقیق لازم نیست موافقت کنید. کاوش کنجکاو شما علاوه بر اینکه به شما کمک می کند بهتر بفهمید آنها از کجا آمده اند، تجربه گوش دادن به آنها را به آنها می دهد. این ترکیب به هر دوی شما کمک می کند تا هر گونه احساسات منفی را کاهش دهید و به جای آن امکان تبادل ایده ها را فراهم می کند. همه ما اینگونه یاد می گیریم.

از زبان برای تأکید بر تمایل خود برای تعامل استفاده کنید

شما قدرت زیادی دارید تا از طریق زبان و لحن خود به اینترنت خود سیگنال دهید. با بازتاب دیدگاه طرف مقابل، آن را بپذیرید. می توانید بگویید “پس به نظر می رسد آنچه شما می گویید همین است” و سپس آنچه را که شنیده اید دوباره بیان کنید. این به آن‌ها احساس شنیده شدن می‌دهد – همیشه در مکالماتی که ممکن است داغ شوند، انتقادی هستند – و همچنین به آنها اجازه می‌دهد آنچه را که گفتید اصلاح یا تنظیم کنند. با انجام این کار، هر دوی شما در مورد دیدگاهی که بیان می کنند بیشتر خواهید آموخت.

همچنین می‌توانید با استفاده از کلمات پرچین مانند “گاهی” و “شاید” اظهارات خشن را کاهش دهید. و هنگامی که از کلمات بیشتری استفاده می کنید، تأثیری بر کاهش آنچه می گویید دارد. بنابراین “من موافق نیستم” می تواند تبدیل به “می شنوم چه می گویید، اما مطمئن نیستم که کاملاً با نظر شما موافقم یا نه.” به عنوان یک مربی، اغلب می شنوم که مردم می گویند “من برای این کار وقت ندارم” اما من شما را به چالش می کشم تا به معنای واقعی کلمه مقدار زمان اضافی را که طول می کشد بشمارید. شرط می بندم که به زحمت یک ثانیه است. ممکن است کمی انرژی برای استفاده از کلمات اضافی برای ملایم‌تر کردن نظرتان از شما بگیرد، اما این در مقایسه با انرژی لازم برای کاهش تنش یا – حتی بدتر – کار کردن در اطراف شخصی در محل کارتان که دیگر با او صحبت نمی‌کنید، چیزی نیست. وارد یک جنگ تمام عیار شده ام

الگوی نقش 

به عنوان رهبر، شما تحت نظر هستید. کاری که انجام می‌دهید تأثیر زیادی بر رفتار درست مردم دارد. اگر شما یکی از کسانی هستید که شلوارهای بغل می‌کشید، همه می‌دانند که خوب است اینطور رفتار کنید. اما اگر در عوض علناً مدیران خود را به دلیل مخالفت‌هایشان به شیوه‌ای سالم تحسین کنید، آن‌ها می‌آموزند که رفتار شما این گونه است. اگر به راحتی از مردم بخواهید که دیدگاه شما را به چالش بکشند و در هنگام انجام آنها از آنها تمجید کنند، آنها شروع به انجام این کار برای تیم خود خواهند کرد. و سپس اختلاف نظر می تواند به ابزاری برای بهره وری و محرکی برای خلاقیت تبدیل شود – و نه چیزی که باید از آن اجتناب کنید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی