عمومی

وام های کوتاه مدت چیست؟

وام های کوتاه مدت چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست، وام کوتاه مدت پولی است که می توانید برای آن درخواست دهید و به سرعت دریافت کنید. شاید کسب و کار شما مشکل جریان پول دارد. یک وام تجاری کوتاه مدت حتی به وثیقه زیادی نیاز ندارد. اما نرخ های بهره بالا و کارمزدهای کلان در این میان دخیل هستند. وام دهندگان کوتاه مدت نیز مبالغ کمتری نسبت به بانک های بزرگتر وام می دهند.



وام کوتاه مدت چیست؟

اینها از جهات دیگر با وام های بلندمدت متفاوت هستند. معمولاً باید طی شش ماه تا یک سال پرداخت شوند. مدت وام در این گونه های کوتاهتر می تواند تا ۱۸ ماه طول بکشد. به خاطر داشته باشید که اکثر این وام دهندگان از شما می خواهند که حداقل امتیاز اعتباری را کسب کنید.

آیا می توانید یک امتیاز کوتاه مدت بگیرید. وام تجاری؟

وام های تجاری کوتاه مدت برای شکاف های جریان نقدی و خرید موجودی بسیار عالی هستند. اینها همچنین برای هزینه‌های اضطراری غیرمنتظره و پرداخت حقوق و دستمزد مناسب هستند.

این نوع تأمین مالی کوتاه‌مدت به مستندات خوبی نیاز دارد.

svg%3E - وام های کوتاه مدت چیست؟

مزایای وام های کوتاه مدت مشاغل کوچک

کارآفرینان می توانند از این وام های تجاری کوتاه مدت به نفع خود استفاده کنند. به یاد داشته باشید، اینها با گزینه های اعتباری متفاوت هستند. شرایط مختلف وام وجود دارد. در اینجا پنج مزیت این نوع وام کسب و کار کوچک نسبت به سایر وام دهندگان وجود دارد.

صاحبان کسب و کار کمک مالی سریع دریافت می کنند

با این نوع تامین مالی زودتر وام دریافت کنید. وام های تجاری کوتاه مدت مانند این به سرعت تایید می شوند. در برخی موارد، صاحبان مشاغل کوچک می‌توانند ظرف یک یا دو روز پول داشته باشند.

شما می‌توانید به سرعت درخواست دهید

این فرآیند سریع و آسان است. در بسیاری از موارد، شما با وام دهندگان آنلاین سروکار خواهید داشت. اسنادی را جمع آوری کنید تا فرآیند حتی سریعتر از وام دهندگان سنتی انجام شود. کنار هم قرار دادن تاریخچه اعتباری و اعداد درآمد سالانه این فرآیند را سریعتر می کند. شماره حساب های بانکی را فراموش نکنید.

شما می توانید امتیازات اعتباری ایجاد کنید

واجد شرایط بودن برای یکی از این وام‌ها می‌تواند به شما کمک کند خط اعتباری یا محصولی بلندمدت دریافت کنید. شاید شما یک کسب و کار جدید با امتیاز اعتباری پایین هستید. کسب و کارهای کوچک به طور کلی و کسب و کارهای نوپا به طور خاص می توانند از وام های کوتاه مدت استفاده کنند. به یاد داشته باشید، کسب‌وکارهای جدید ممکن است برای وام‌های طولانی‌تر حداقل امتیاز اعتباری مورد نیاز را برآورده نکنند.

اینها نقدینگی می‌آورند

فقط چند دقیقه طول می کشد تا درخواست شود. و روند سریع درخواست می تواند به مسائل مربوط به جریان نقدی کمک کند. بانک های سنتی خط تجاری محصولات اعتباری و خطوط اعتباری را ارائه می دهند. اما فاکتورهای پرداخت نشده می تواند باعث ایجاد مشکلات اضطراری در هزینه های اضطراری شود که نیاز به پرداخت وام مسکن و آب و برق دارند. امکان تأمین مالی یک روزه وجود دارد، اما باید مراقب باشید با آنها. هیچ محافظت مالی با اینها وجود ندارد.

اینها انعطاف پذیر هستند

این وام ها گزینه های بازپرداخت، نرخ بهره و شرایط بازپرداخت متفاوتی دارند. یک وام بلندمدت ممکن است نرخ بهره پایین‌تری داشته باشد، اما دوره بازپرداخت طولانی‌تری دارد.

در اینجا یک امتیاز دیگر وجود دارد. شما می توانید ماهانه این وام ها را پرداخت کنید. حتی اگر کوتاه‌مدت هستند، نیازی نیست همه آن را به صورت یکجا بازپرداخت کنید. پرداخت های هفتگی می تواند مفید باشد، بنابراین می توانید مانده سود باقیمانده را به سمت اصل سرمایه تغییر دهید.

انواع سود کوتاه مدت. وام های مدت دار

شما ممکن است برای هزینه های غیرمنتظره به یکی از این وام ها نیاز داشته باشید. یا یک فرصت تجاری پیش بینی نشده انواع مختلفی از جمله اضافه برداشت بانکی، وام مالکیت خودرو و وام های روز پرداخت وجود دارد. مواردی مانند شرایط بازپرداخت مبالغ مختلف وام را بررسی کنید. وام‌های شخصی کوتاه‌مدت نیز در دسترس هستند.

برای گرفتن وام کوتاه‌مدت می‌توان جریمه‌های اعتباری در نظر گرفت. برخی از شرکت ها می توانند استعلام کنند تا اعتبار شما اندکی کاهش یابد. اگر وام را به موقع پرداخت نکنید یا پرداخت ها را از دست بدهید، امتیاز اعتباری شما نیز می تواند تاثیرگذار باشد.

وام کوتاه مدت. الزامات

همانطور که می‌توانید تصور کنید هنگام انعقاد یک توافق، الزاماتی وجود دارد.

مانند موارد زیر:

  • برخی وام دهندگان از شما می خواهند که وثیقه داشته باشید.
  • اثبات درآمد مهم است، که می تواند شامل صورت‌حساب بانکی باشد.
  • برخی از وام‌دهندگان ممکن است بخواهند مدرک شغلی خود را مشاهده کنند.
  • به یک حساب بانکی فعال، آدرس معتبر و شناسه شخصی نیاز دارید. حساب جاری کار می کند، و باید یک شناسه عکس داشته باشید.

قبل از درخواست برای این وام های کوتاه مدت، این اطلاعات را جمع آوری کنید. امتیاز اعتباری پایین می تواند مشکل ساز باشد.

بهترین گزینه های وام کوتاه مدت

به عنوان یک کسب و کار کوچک، ممکن است شکاف جریان نقدی یا مشکل دیگری داشته باشید. در اینجا چند مورد از بهترین گزینه ها برای تامین مالی کوتاه مدت آورده شده است. بررسی کنید زمانی که گزینه‌ها را مرتب می‌کنید، چند روز کاری طول می‌کشد تا پول دریافت کنید. در اینجا لیست سریعی از بهترین های شما وجود دارد < /a> وقتی در داکوتای شمالی هستید انتخاب می کند. و لیستی اگر زندگی می‌کنید در داکوتای جنوبی.

۱٫ OnDeck

می‌توانید از اینجا بودجه یک روزه دریافت کنید. نرخ بهره به درآمد ماهانه یا سالانه شما بستگی دارد. آگاه باشید، نمی‌توانید وام‌های اعتباری بد دریافت کنید.

۲٫ SnapCap

این شرکت حداقل نیاز به امتیاز اعتباری پایینی دارد. می توانید سعی کنید و مبلغ وام را با گزینه های تامین مالی انعطاف پذیر آنها انتخاب کنید. آنها بیش از ۱ میلیارد دلار در مجموع بودجه اعتباری کسب و کار فراهم کرده اند.

۳٫ سرمایه اعتبار

پرداخت ماهانه ثابت کم دریافت کنید. حتی یک ماشین حساب وام وجود دارد تا بتوانید چندین گزینه دوره بازپرداخت را بررسی کنید.

۴٫ Fundbox

شرایط بازپرداخت در اینجا است و می‌توانید Fundbox Flex Pay را دریافت کنید. این به شما امکان می دهد سه روز اضافی را بازپرداخت کنید. این اضافه را به قرارداد اصلی وام اضافه کنید و هیچ کارمزدی وجود ندارد.

۵٫ Avant

این شرکت از سال ۲۰۱۲ گزینه های وام اقساطی ارائه می دهد. آنها محصولات مختلفی از جمله بهبود خانه و یا وام های اضطراری را ارائه می دهند. تعداد کمی.

۶٫ LendingPoint

اگر گزارش اعتبار شما نیاز به کمی کار دارد، این شرکت برای همکاری مشاغل و افراد با سابقه پرداخت ضعیف و اعتبار کبودی می توانند برای مبلغ وام بین ۲۰۰ تا ۳۶۵۰۰ دلار درخواست دهند. APR بین ۷٫۹۹% تا ۳۵٫۹۹% است. این یک انتخاب ترجیحی برای وام گیرندگان اعتباری بد است.

۷٫ اتحادیه اعتباری PenFed

شما نیازی به پرداخت هیچ هزینه مبدا نیست. به علاوه هیچ هزینه جریمه پیش پرداختی وجود ندارد.

۸٫ Upstart

این یک انتخاب خوب برای افرادی است که اعتبار مناسبی دارند. وام گیرندگان می توانند پول را روز بعد پس از تایید دریافت کنند. Upstart از هوش مصنوعی برای تأیید وام گیرندگان خود استفاده می کند.

۹٫ ارتقا

حداقل امتیاز اعتباری ۵۶۰ وجود دارد. با این حال، جریمه بازپرداخت پیش از موعد وجود ندارد. ارتقا محدودیت وام پایین ۱۰۰۰ دلاری را ارائه می دهد .

کوتاه ترین مدت وام چیست؟

وام‌های کوتاه‌مدت به دلایلی این نام را دارند. آنها باید بین شش ماه تا یک سال پرداخت شوند. طولانی ترین زمان ممکن ۱۸ ماه است.

بهترین گزینه برای وام های تجاری کوتاه مدت چیست؟

بهترین گزینه برای یکی از این وام های تجاری کوتاه مدت نرخ ثابتی دارد. آنها می توانند خطرناک باشند و شما می خواهید مراقب تله هایی مانند جریمه های پیش پرداخت باشید.

بیشتر بخوانید: 

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی