عمومی

با صرف زمان برای تمرین، نبوغ را در تجارت باز کنیدذهن آگاهی

با صرف زمان برای تمرین، نبوغ را در تجارت باز کنید
ذهن آگاهی

افراد واقعاً مبتکر تصویر بزرگ را می بینند و می توانند نقاط را بین مسائل متفاوت به هم وصل کنند. آن‌ها جای خالی‌ای را می‌بینند که دیگران نمی‌دانند و می‌دانند چگونه آن را پر کنند، و راه‌حل‌هایی برای مشکلاتی که نمی‌دانستیم داریم ایجاد می‌کنند. اما چگونه می‌توانید برای دیدن جهان به روشی جدید جهش کنید؟

موری هیداری، کارآفرین فناوری، آهنگساز، پیانیست کنسرت و هنرمند بصری که زندگی اش بر پایه فلسفه و عمل شرقی استوار است، می گوید:

خلاقیت زاییده ذهن آگاهی است. هیدری و برادرش جک در اواسط دهه ۱۹۹۰ یک شرکت مشاوره اینترنتی به نام EarthWeb را تأسیس کردند که به وب سایت تبدیل شد و آن را عمومی کردند. هیداری از آن زمان چندین شرکت دیگر مبتنی بر اینترنت را راه اندازی کرده است، اما تمرکز او بر گسترش ذهن آگاهی است. او در جدیدترین سرمایه‌گذاری خود، MindTravel، تجربیاتی ایجاد می‌کند که با استفاده از ارائه‌های بصری، وضعیت جریان را تشویق می‌کند. و موسیقی مدیتیشن بداهه.

موسیقی یک موضوع در حال اجرا در زندگی هیداری است و به گفته او، کلیدی برای خلاقیت تجاری اوست. او توضیح می‌دهد: «موسیقی واقعاً به ما امکان می‌دهد یک تجربه داخلی بسیار گسترده داشته باشیم. “این زبانی است که قلب را باز می کند و به ما آموزش می دهد که چگونه گوش کنیم. گوش دادن غیرفعال توجه را به خود جلب می کند و به رشد ماهیچه های گوش دادن عمیق کمک می کند» – و گوش دادن آگاهانه خلاقیت را باز می کند.

هیدری گاهی اوقات به عنوان بخشی از تمرینات حواس‌آگاهی خود پیانو می‌نوازد، اما اگرچه نگه داشتن نوزاد در دفتر مانند زمانی که هیدری انجام می‌داد ممکن نیست، اما لازم نیست. روش‌های ساده‌تر برای باز کردن قفل خلاقیت در محیط اداری و زندگی روزمره کاملاً امکان‌پذیر است.

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - با صرف زمان برای تمرین، نبوغ را در تجارت باز کنیدذهن آگاهی

مزایای ذهن آگاهی

در طول یک روز کاری شلوغ وقت صرف کردن برای گوش دادن به موسیقی چیست؟ در سطح شخصی، موسیقی مدیتیشن و سایر فعالیت‌های تمرکز حواس، سیستم عصبی را آرام می‌کند و توجه را توسعه می‌دهد.

طبق به بررسی بازرگانی هاروارد.

«وضعیت داخلی ما مستقیماً با تجربه خارجی ما مرتبط است. هیداری می‌گوید: در دنیای کسب‌وکار، آسان است فکر کنید که دنیا برای شما اتفاق می‌افتد، بازار برای شما اتفاق می‌افتد.

برای اینکه یک کارآفرین نوآور باشید، باید به یک نیروی فعال تبدیل شوید، نه یک نیروی منفعل یا واکنشی. این به شما نیاز دارد حضور کامل داشته باشید .

هیداری می‌گوید پاکسازی ذهن، بازدم اضطراب و رسیدن به حالت آرامش، گوش دادن و تمرکز را عمیق‌تر می‌کند، که به نوبه خود توانایی مغز شما را برای ایجاد ارتباطات واقعاً خلاقانه و تصور راه‌حل‌ها، به ویژه در موقعیت‌های بالقوه استرس‌زا، افزایش می‌دهد.

پس چگونه این مهارت را توسعه می دهید؟ یک تمرین ذهن آگاهی را کشف کنید. اگر فراموش کردید یا در تلاش برای متمرکز ماندن هستید، فقط میل، ثبات و توانایی بخشیدن خود را می طلبد. مانند هر عادت یا مهارت دیگری، نیاز به تمرین دارد.

تمرینات ذهن آگاهی

تمرین شما باید برای شما کارساز باشد. در اینجا چند تمرین مختلف وجود دارد. برای شروع به درک مزایای ذهن آگاهی، یک یا چند مورد را انتخاب کنید:

  1. به نفس خود توجه کنید. دم خود را بشمارید، سپس برای مدت طولانی تری بازدم کنید. به عنوان مثال، دم برای چهار شمارش و بازدم برای شش. این سیستم عصبی پاراسمپاتیک شما را تحریک می کند، که توانایی بدن برای آرامش را کنترل می کند. هیدری می‌گوید: «از دیدگاه عمل‌گرایانه، می‌دانم که می‌توانم از چیزی به سادگی یک نفس برای تغییر حالتم استفاده کنم – و این به معنای واقعی کلمه ۱۰ ثانیه طول می‌کشد.»
  2. راه بروید . نه یک پیاده روی با قدرت، بلکه یک پیچ و خم—ترجیحاً در طبیعت به زیبایی اطراف خود توجه کنید. Hidary پیاده‌روی‌های هدایت‌شده همراه با موسیقی مراقبه را ارائه می‌دهد، اما می‌توانید این کار را به تنهایی انجام دهید، به‌ویژه زمانی که تمرین‌تان به بلوغ رسید.
  3. به موسیقی مراقبه گوش کنید. اگرچه آهنگ های مورد علاقه شما ممکن است شما را شاد کند یا شما را به رقصیدن وادار کند، موسیقی مراقبه تاثیر خاص خود را دارد. زمانی که هیداری آهنگسازی می کند، از علم برای ایجاد آهنگ ها، تکرار و ریتمی استفاده می کند که به تسهیل ذهن آگاهی کمک می کند.
  4. روی یک شی تمرکز کنید. مهم نیست که شی چیست، تا زمانی که بتواند تمرکز شما را حفظ کند و شما را زمین گیر کند. هنگامی که برای اولین بار تمرین خود را شروع می کنید، ممکن است به جای اینکه مثلاً ماوس رایانه یا هر چیزی که استرسی را که سعی در کاهش آن دارید به شما یادآوری کند، توجه به یک گل یا عکس یک شخص مورد علاقه برایتان آسان تر باشد.
  5. ترکیبی از روش ها را امتحان کنید. هنگام گوش دادن به موسیقی پیاده روی کنید. وقتی روی یک اثر هنری تمرکز می کنید، عمیق نفس بکشید. با موسیقی در پس‌زمینه کار کنید.

آغاز تمرین ذهن آگاهی

اگرچه این تمرین‌ها ممکن است ذاتاً دشوار نباشند، اما سخت‌ترین بخش تمرین تمرکز حواس در واقع صرف زمان برای تمرین و ارزش گذاشتن بر اهمیت آن برای موفقیت کسب‌وکار شما خواهد بود. در اینجا چند ترفند برای تسهیل این تنظیم وجود دارد:

  1. تقویم خود را به عهده بگیرید. هر روز زمان زیادی را برای تمرین ذهن آگاهی و ایجاد فضایی برای تفکر خلاق محدود کنید.
  2. کیفیت را بر کمیت اولویت دهید. اگر در تلاش برای حفظ تمرین خود هستید یا نمی توانید تصور کنید که برای انجام “هیچ کاری” وقت بگذارید، به یاد داشته باشید که کمی می تواند راه درازی را انجام دهد—و راحتی به خودتان قدم بگذارید. یک پیاده‌روی آگاهانه پنج دقیقه‌ای بر ۲۵ دقیقه پیاده‌روی با شانه خمیده برتری دارد.
  3. خود را از تفکر دوتایی همه یا هیچ رها کنید. تمرین ذهن آگاهی لازم نیست یک ساعت از روز شما را بگیرد. اقدامات کوچک و مکرر در طول روز مفید خواهند بود.
  4. در هر زمان، هر زمانتمرین کنید. فضای مقدس لازم نیست. در چراغ ماشینتان گیر کرده اید؟ چند نفس بکش منتظر قرار ملاقات هستید؟ به یک پیاده روی کوتاه بروید.
  5. آن را در چالش های حرفه ای بکار ببرید. اگر جلسه یا جلسه مذاکره مهمی دارید، از استراتژی تمرکز حواس برای آماده شدن برای فعالیت بیشتر استفاده کنید. گوش دادن. سعی کنید از سایر شرکت کنندگان در جلسه بخواهید به شما بپیوندند، به خصوص اگر خطرات زیاد است یا مشکل خاردار است. هیدری می‌گوید: «اگر به پیام بزرگ‌تری گوش می‌دهم، این فرصت را دارم که کل جلسه را بالا ببرم، و به احتمال زیاد راه‌حلی وجود خواهد داشت. گوش دادن به آن پیام در یک جلسه ویدیویی یا تعامل از راه دور حتی دشوارتر می شود. این تنظیمات توجه عمیق را حتی حیاتی تر می کند. دیدن نتایج تمرکز حواس به شما کمک می کند تا زمان لازم را برای آن پیدا کنید.

کشف تمرکز حواس از طریق هر یک یا همه این شیوه ها، تفکر تجاری شما را تشدید می کند. هیداری می گوید: «ما باید خودمان را از مسیر خود خارج کنیم. «این هنر کارآفرین بودن است. شما باید تصویر بزرگتر را ببینید.”

این مقاله در ابتدا در شماره سپتامبر/اکتبر ۲۰۲۲ مجله SUCCESS منتشر شد. عکس‌های

Success1 683x1024 - با صرف زمان برای تمرین، نبوغ را در تجارت باز کنیدذهن آگاهی

شور یک نویسنده آزاد است و البته یکی از خواهرزاده‌هایش با یک وبلاگ به آن «فرد آزاد» یا کوچی دیجیتالی می‌گویند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی