عمومیمقالات

این سه‌گانه بوستون، لباس‌های تجاری را برای مدرن مناسب می‌سازد زندگی

این سه‌گانه بوستون، لباس‌های تجاری را برای مدرن مناسب می‌سازد
زندگی

امان ادوانی برای شاداب ماندن در سفر به عنوان مشاور، کف جوراب نایک را به جوراب لباس خود دوخت. او سپس متوجه شد که همکارش، Gihan Amarasiriwardena، کاری مشابه انجام داده است – او تی شرت های قدیمی را به پیراهن لباس خود دوخته است.

این دو با همکلاسی خود در انستیتوی فناوری ماساچوست، کیت هیکی، برای راه‌اندازی یک خط تولید لباس حرفه‌ای متحد شدند برای حل این مشکل: وزارت تامین. این نام برگرفته از «مخترع [چارلز فریزر-اسمیت] که با عنوان «Q» در جیمز باند جاودانه شد» آمده است، که بخش او اطمینان حاصل کرد که باند تجهیزات لازم برای فتح هر مأموریتی را به خوبی فراهم کرده است.

ادوانی می‌گوید: «ما حول آن یک اصل برای ایجاد دسته جدیدی از لباس‌ها که آن را حرفه‌ای عملکرد می‌نامیم، گرد هم آمدیم. “چگونه یک صنعت را تکان دهیم واقعاً در دهه‌ها تکامل پیدا نکرده است؟ چیزی که ما امروز در محل کار می پوشیم با آنچه که پدربزرگ ها و مادربزرگ هایمان ممکن است چندین دهه پیش می پوشیدند، خیلی بی شباهت نیست.»

وزارت تامین لباس محل کار را دوباره تصور می کند

وزارت تامین در سال ۲۰۱۲ راه اندازی شد با < a href="https://www.ministryofsupply.com/products/mens-apollo-raglan-sport-shirt?color=grey-white-heather" target="_blank" rel="noreferrer noopener">پیراهن آپولو< /a>. از نظر زیبایی شبیه به پیراهن لباس است، از پارچه بافتنی پیکه ساخته شده است که در برابر چین و چروک یا لکه های عرق مقاوم است. همچنین دارای همان فناوری تنظیم دما است که ناسا در لباس های فضایی خود استفاده می کند.

شرکت رشد کرده است و < a href="https://www.success.com/4-ways-to-turn-obstacles-into-opportunities/">غلبه بر موانع از زمان راه اندازی، از ورود مدیر طراحی سابق Brooks Brothers Jarlath Melett برای باز کردن مغازه‌های آجر و ملات – که همگی در حال حاضر بسته هستند.

آنها همچنین یک برنامه “۱ در، ۱ خارج” دارند. این شرکت یک جعبه و برچسب حمل و نقل پیش‌پرداخت به مشتریان می‌فرستد و به آنها امکان می‌دهد پوشاک را به افراد نیازمند اهدا کنند از طریق یکی از سازمان های همکار وزارت تامین.

ادوانی در اوایل توصیه های حکیمی دریافت کرد که همیشه با او همراه بود: خانواده مناسب را پیدا کنید.

او می‌گوید: «به جای صرف وقت خود برای متقاعد کردن افرادی که بلافاصله و در ابتدا با آن مخالفت می‌کنند، افرادی را بیابید که از قبل برای کاری که انجام می‌دهید کام و هیجان دارند.

یادداشت سردبیر: کوین روستاگی یکی از چهار بنیانگذار اصلی وزارت تامین بود. او در سال ۲۰۱۲، قبل از انتشار این مقاله، آنجا را ترک کرد.

این مقاله در ابتدا در سپتامبر ۲۰۱۶ در مجله SUCCESS و به روز شده است. عکس از وزارت تامین

Jamie Friedlander 2 150x150 - این سه‌گانه بوستون، لباس‌های تجاری را برای مدرن مناسب می‌سازد
زندگی

جیمی فریدلندر یک نویسنده مستقل ساکن شیکاگو و سردبیر سابق مجله SUCCESS است. آثار او در The Cut، VICE, Inc.، The Chicago Tribune و Business Insider منتشر شده است. انتشارات دیگر وقتی او نمی‌نویسد، معمولاً می‌توان یافت که چای ماچا را زیاد می‌نوشد، با شوهرش به مکان جدیدی سفر می‌کند یا تا آخر شب در Etsy موج‌سواری می‌کند.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی