عمومی

هزینه واقعی برش گوشه ها

هزینه واقعی برش گوشه ها

Ithostly با مالک کسب و کاری ملاقات کردم که در تلاش برای کسب و کار خود را توسعه دهند. آنها یک محصول عالی و یک پایگاه مشتری مشتاق داشتند، اما اخیراً آنها در اهداف ماه به ماه. وقتی با آنها به بحث در مورد تجارتشان نشستم، خیلی سریع مشخص شد که موضوع چیست.

وقتی از آنها در مورد اعضای اصلی تیمشان پرسیدم، آنها اشاره کردند که اخیراً یکی از اعضای کلیدی تیم خود را از دست داده اند و کسب و کار با مشکل مواجه شده است زیرا آن کارمند نقش مهمی در کسب و کار و موفقیت آن ایفا می کند. وقتی بیشتر جستجو کردم متوجه شدم که کارمند آنجا را ترک کرد زیرا درخواست آموزش اضافی کرده بود و صاحب کسب و کار احساس می کرد که برنامه آموزشی مورد بحث هزینه زیادی دارد و این درخواست را رد کرد. همان کارمند چند ماه بعد دوباره تلاش کرد، زیرا در تلاش بود تا بدون کمک یا آموزش خارجی، کار خود را به درستی انجام دهد. او دوباره به دلیل هزینه رد شد. در مصاحبه خروج، کارمند اظهار داشت که به سمت دیگری رفته است زیرا احساس می‌کند در شرکت برایش ارزش قائل نیستند و ابزار لازم برای انجام درست کار به او داده نشده است.

<. div class="standardText" readability="32">

هزینه برنامه آموزشی مورد نظر کمتر از هزار دلار بود.

حالا در ظاهر، دوره سه روزه هزینه ای بود که نشد بازگشت سرمایه فوری داشته باشد. کارمند یک مهارت جدید را یاد می گرفت و به نوبه خود می توانست کار خود را سریعتر در مسیر انجام دهد. اما این بازگشت فوری نبود و به همین دلیل است که مالک کسب و کار انکار اولیه را توجیه کرد. آنها فکر می کردند که با کوتاه کردن گوشه و کنار می توانند سریعتر به اهداف تجاری خود برسند. اما تا به امروز، این شرکت ده‌ها هزار دلار از فروش خود را در تلاش برای بازیابی و جایگزینی اعضای اصلی تیم از دست داده است. اگر آنها تصمیم می گرفتند کارمند خود را به چند دوره آموزشی بفرستند، می توانستند از همه آنها اجتناب کنند.

می توانستند از این اجتناب شده است؟ کاملا. موفق ترین رهبران قبل از تصمیم گیری به تصویر کامل نگاه می کنند. ادامه وضعیت موجود چه هزینه ای دارد؟ آیا اعضای کلیدی تیم به برآورده کردن الزامات شغلی خود ادامه می‌دهند یا اگر آموزش اضافی ارائه نمی‌شد، شروع به کوتاهی می‌کنند؟ یا آنها تصمیم می گیرند همان کاری را که این عضو تیم انجام داد را انجام دهند و همه با هم ترک کنند؟ هزینه مرتبط با آن نتیجه چقدر است؟ کوتاه کردن گوشه ها اغلب هزینه فرصتی دارد که بسیار بیشتر از هزینه صرفه جویی اولیه است. =”standardText lastItem” readability=”40″>

بنابراین، فرض کنید یک هزینه را بررسی کرده و تصمیم بگیرید که ارزش سرمایه گذاری را دارد. چه آموزش باشد، چه تلاش برای یک کمپین بازاریابی جدید یا رسانه یا شانس گرفتن برای یک فروشنده جدید. همیشه این احتمال وجود دارد که سرمایه گذاری به نتیجه مطلوب نرسد، اما چیزی که می توانید اطمینان حاصل کنید این است که از تجربه یاد بگیرید. از عضو تیم بخواهید تمرین را انجام دهد و به دفتر بازگردد و افراد دیگر تیم شما را آموزش دهد. از او بخواهید یادداشت ها و جزوات خود را در پایگاه داده دانش شرکت شما قرار دهد تا دیگران نیز بتوانند از این آموزش بهره مند شوند. اگر این یک کمپین بازاریابی جدید است، یادداشت‌برداری کنید که چه چیزی موثر بوده و چه چیزی مفید نیست تا از تجربه یاد بگیرید و بتوانید برای آزمایش‌های بعدی آن را تقویت کنید. اگر چیزی از تجربه یاد بگیرید، هزینه آزمایش ناگهان بسیار مقرون به صرفه تر می شود.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی