عمومیمقالات

مدیریت ورزشکاران حرفه ای با آرون و آندره اینس

مدیریت ورزشکاران حرفه ای با آرون و آندره اینس

بسیاری از ورزشکاران کاملاً روی ورزش خود متمرکز هستند، اما وقتی حرفه ای می شوند و تجارت می شوند چه اتفاقی می افتد؟ بازیکنان در حال حاضر می توانند در بسیاری از صنایع مختلف، از جمله رسانه، مد، فناوری و تجارت مشارکت داشته باشند. برادران Aaron و Andre Eanes مهارت ها و استعدادهای خود را برای ایجاد آژانس ورزشی و سرگرمی، A&A Management Group گرد هم آوردند.

در این قسمت از In the Details با کارن آلن، آنها نشان می‌دهند که چگونه تربیت آنها با والدین کارآفرین به تجربیات فردی آنها و شرکتی که در حال حاضر با هم تأسیس می‌کنند، شکل داده است. آندره در کودکی کیف حمل می کرد و هر دو در سنین جوانی سرمایه گذاری در سهام داشتند. . اولین سرمایه گذاران پدرشان بازیکنان حرفه ای فوتبال و بیسبال بودند و بسیاری از دوستانشان ورزشکار شدند، بنابراین برادران ارتباطات گسترده ای داشتند.

آنها هر کدام در مورد سوابق خود بحث می کنند – آندره در توسعه کسب و کار و مدیریت ثروت و هارون در بازاریابی و نام تجاری —و همچنین موانعی که آنها با آن مواجه شدند برای تثبیت خود به عنوان یک شرکت مدیریتی. آنها با ورزشکاران در تمام جنبه های شغلی خود کار می کنند و آنها را در پیگیری می کنند علایق آنها و بازگرداندن به جوامع خود.

آرون توضیح می‌دهد: «ما می‌خواهیم با افرادی کار کنیم که واقعاً به کارهایی که در زمین یا در زمین انجام می‌دهند، و همچنین خارج از زمین علاقه‌مند هستند. «آنها ایده ای دارند که می خواهند تأثیرشان چه باشد. چه در تجارت، چه در جامعه، چه فقط در زندگی.»

گروه مدیریت A&A را در اینستاگرام به آدرس @aamanagementgroup دنبال کنید.

قسمت کامل زیر را ببینید یا در پادکست های اپل، و با مشترک شدن در پادکست های SUCCESS امروز، هرگز قسمت دیگری را از دست ندهید!

f7bfc329063b52c898e34a8e8ab20b28?s=100&d=mp&r=g - مدیریت ورزشکاران حرفه ای با آرون و آندره اینس

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی