عمومی

خریداران پیکاپ الکتریکی فورد F-150 چیزی را دریافت کردند که نبودند در انتظار. این یک حرکت بسیار هوشمندانه است

خریداران پیکاپ الکتریکی فورد F-150 چیزی را دریافت کردند که نبودند
در انتظار. این یک حرکت بسیار هوشمندانه است

خریداران اولیه وانت جدید فورد F150 لایتنینگ EV دریافتند که وسایل نقلیه جدیدشان با لوازم جانبی شگفت‌انگیزی عرضه می‌شود – یک آداپتور برای شارژر تسلا آداپتور اجازه نمی‌دهد F150 در ایستگاه‌های سوپرشارژر تسلا شارژ شود (اگرچه تسلا قول داده است که به زودی آن‌ها را برای سایر خودروهای برقی نیز باز کند). در عوض، آداپتور به معنای درایورهای تسلا است. می تواند وسیله نقلیه خود را با وصل کردن آنها به F-150 Lightning شارژ کند.

اینجا چه خبر است؟ این آخرین حرکت هوشمندانه در رونمایی بسیار هوشمندانه محصولی است که در عین حال کاملاً جدید و نمادین است. هنگامی که فورد برای اولین بار اعلام کرد که یک F-150 EV در راه است، ویدیویی را منتشر کرد که در آن یک مهندس فورد از نمونه اولیه برای یدک کشی یک قطار باری با وزن بیش از یک میلیون پوند استفاده کرد در حالی که گروهی از صاحبان F-150 گازسوز شک داشتند. نگاه کرد

بعد، فورد ویژگی شگفت انگیزی به نام شارژ دوطرفه را معرفی کرد. در قطع برق، می توانید با وصل کردن خانه خود به کامیون خود، چراغ های خود را دوباره روشن کنید. این می تواند یک ویژگی بسیار مفید در غرب آمریکا باشد، جایی که وانت بارها همه جا حاضر هستند و آب و هوای وحشی به طور منظم خطوط برق را خراب می کند. اما این روشی ظریف نیز برای لاف زدن در مورد ظرفیت و قابلیت اطمینان بالای باتری لیتیوم یونی F150 Lightning بود.

سپس کسی در فورد ایده روشن دیگری داشت. از آنجایی که لایتنینگ به مشتریان این امکان را می‌دهد تا وسایل و دستگاه‌های دیگر را تغذیه کنند، چرا به آن‌ها توانایی شارژ سایر خودروهای برقی را نیز نمی‌دهیم؟ به عنوان یک موضوع عملی، این بسیار کمتر از توانایی برق رسانی به خانه است. روز به روز ایستگاه های شارژ بیشتری در سرتاسر کشور ساخته می شود و اکثر خودروهای برقی را می توان (البته آهسته) از پریز برق خانگی شارژ کرد. بنابراین، به نظر می‌رسد ایجاد قابلیت شارژ یک خودروی الکتریکی از لایتنینگ بیشتر به منظور تأکید بر توانایی‌های کامیون است تا اینکه واقعاً مفید باشد.

تعجب! شما یک آداپتور تسلا دارید.

اما مشتریانی که اولین دسته از F-150 Lightnings را برای خروج از خط مونتاژ خریداری کردند، شگفت زده شدند. برای یافتن نه تنها آداپتور استاندارد J1772 که به آنها اجازه می‌دهد سایر خودروهای برقی را از لایتنینگ شارژ کنند، آداپتور اضافی ویژه‌ای نیز پیدا کردند که به آن اجازه می‌دهد تسلاس را شارژ کند، که دارای دوشاخه‌های اختصاصی ویژه است.

“F-150 Lightning می تواند سایر خودروهای برقی را با استفاده از قابلیت شارژ دوطرفه خود شارژ کند و ما اولین Lightnings خود را با آداپتورها ارسال می کنیم. یکی از نمایندگان فورد به The Verge گفت: بنابراین مشتریان F-150 Lightning می توانند در صورت نیاز کمک کنند. این نشان می‌دهد که فقط اولین مشتریانی که F-150 Lightning را خریداری کرده‌اند، این لوازم جانبی را دریافت خواهند کرد، اگرچه هر مالک F-150 Lightning که آنها را بخواهد می‌تواند به راحتی آنها را به عنوان اقلام پس از فروش خریداری کند.

هدف همه اینها چیست؟ برای اکثر رانندگان، ماشین فقط وسیله ای برای رفتن از جایی به مکان دیگر نیست، بلکه بیانگر هویت آنها نیز هست. وسایل نقلیه الکتریکی، و به ویژه تسلا، در ذهن اکثر مردم با نخبگان شهری و دره سیلیکون مرتبط است. کامیون های وانت با مزارع و مناطق روستایی و با غرب و غرب میانه مرتبط هستند. تصادفی نیست که وقتی تسلا یک کامیون وانت طراحی کرد، چیزی به نظر نمی رسید. مانند یک کامیون سنتی، و به نظر می رسید که عمدا ساخته شده است تا طرفداران داستان های علمی تخیلی را مسحور کند.

به نظر واضح است که اکثر رانندگان وانت پیکاپ سنتی زیاد به این موضوع فکر نمی کنند تسلاس و بالعکس. در واقع، ایلان ماسک در بهار ۲۰۱۹ اعلام کرد که تسلا سایبرتراک “از نظر عملکرد کامیون مانند کامیون بهتری از F-150 خواهد بود.” ویدئوی فورد از کامیونی که قطار را یدک می کشد، تنها چند ماه بعد رسید.

این ممکن است توضیح دهد که چرا دارندگان جدید F-150 Lightning با چنین خوشحالی به آداپتور تسلا واکنش نشان دادند. یکی در تالاری برای صاحبان Lightning. یکی دیگر پاسخ داد: “من خیلی آن بسته را می خواهم! یک برچسب سپر “جوخه نجات تسلا” اضافه می کنم.

به عبارت دیگر، فورد چند عنوان دیگر را برای کامیون جدید خود به دست آورد، مشتریان خود را خوشحال کرد و صاحبان تسلا را در این مورد خشمگین کرد. در همان زمان – همه به قیمت چند آداپتور شارژر. فرصت خیلی خوبی بود که بتوان از آن گذشت. و یک بازاریابی مبتکرانه که همه ما می توانیم از آن بیاموزیم.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی