عمومی

قیمت های آنلاین به پایین ترین سطح 36 ماهه رسیده است

قیمت های آنلاین به پایین ترین سطح ۳۶ ماهه رسیده است

Adobe اخیراً آخرین داده های شاخص قیمت دیجیتال خود (DPI) را اعلام کرده است. DPI Adobe تورم آنلاین را ردیابی می‌کند و آخرین یافته‌ها کاهش قابل توجه ۲٫۳ درصدی سالانه (سالانه) را در قیمت‌های آنلاین در ماه می ۲۰۲۳ نشان می‌دهد. این کاهش که بزرگترین کاهش از زمان شروع همه‌گیری COVID-19 است، نهمین بار متوالی است. ماه کاهش قیمت در سال.



یافته‌های قابل توجه

ردیابی DPI 18 دسته، و بیش از نیمی (۱۱ از ۱۸) کاهش قیمت را به صورت سالانه تجربه کردند. بر اساس ماه به ماه (MoM)، قیمت‌های آنلاین در ماه می ۱٫۲ درصد کاهش یافت.

به‌خصوص، دسته‌های اختیاری شاهد افت شدید قیمت در سال گذشته بودند. اینها عبارتند از رایانه (کاهش ۱۶٫۵٪ سالانه و ۲٫۴٪ کاهش در ماهانه)، لوازم الکترونیکی (کاهش ۱۲٪ سال و ۱٫۸٪ نسبت به ماه قبل) و لوازم خانگی (کاهش ۷٫۹٪ سال و ۲٫۴٪ در ماهانه).

از سوی دیگر. ، افزایش قیمت سالانه برای کالاهای مصرفی در ماه های اخیر کند شده است. در حالی که قیمت مواد غذایی ۸٫۲٪ سالانه (و ۰٫۳٪ در ماهانه) افزایش یافته است، این افزایش در مقایسه با افزایش سالانه ۹٫۳ در آوریل ۲۰۲۳ کندتر است. در بخش مراقبت شخصی، قیمت‌ها ۲٫۷ درصد در سال (۰٫۳ درصد کاهش در ماهانه) افزایش یافتند که در مقایسه با رشد ۳ درصدی سالانه در آوریل ۲۰۲۳ و ۴٫۴ درصد رشد سالانه در مارس ۲۰۲۳، دوباره کاهش یافت.

<. قوی>سایر دسته‌های کلیدی

در ماه می، بیشترین کاهش در دسته گل/هدایای مرتبط با ۲۷٫۸% کاهش نسبت به سال قبل (و ۰٫۳% مادر) مشاهده شد. از طرف دیگر، هفت دسته شاهد افزایش قیمت در سال بودند، یعنی مراقبت های شخصی، محصولات حیوانات خانگی، مواد غذایی، داروهای بدون نسخه، ابزارها/بهسازی منزل، تجهیزات/لوازم پزشکی، و پوشاک.

اهمیت. از Adobe Digital Price Index

DPI Adobe دیدگاه روشنگرانه ای از قیمت هایی که مصرف کنندگان برای کالاها به صورت آنلاین پرداخت می کنند ارائه می دهد، بنابراین مکمل شاخص قیمت مصرف کننده اداره آمار کار است که قیمت های آفلاین را ردیابی می کند. با پشتیبانی Adobe Analytics، DPI یک تریلیون بازدید از سایت های خرده فروشی و بیش از ۱۰۰ میلیون SKU را در ۱۸ دسته محصول تجزیه و تحلیل می کند. این داده‌ها برای کسب‌وکارهای کوچک بسیار ارزشمند هستند، زیرا درک بهتری از روند قیمت آنلاین ارائه می‌دهند، که می‌تواند به طور قابل‌توجهی بر قیمت نهایی آن‌ها تأثیر بگذارد.

داده‌های اخیر از DPI Adobe به عنوان یک منبع حیاتی برای کسب‌وکارهای کوچک فعال در منطقه عمل می‌کند. حوزه تجارت الکترونیک با رسیدن قیمت‌های آنلاین به پایین‌ترین حد خود در ۳۶ ماه گذشته، کسب‌وکارها باید این پویایی‌های متغیر بازار را در استراتژی‌های قیمت‌گذاری خود در نظر بگیرند. از آنجایی که قیمت‌های آنلاین به نوسانات خود ادامه می‌دهند، ردیابی این تغییرات و تنظیم استراتژی‌های کسب‌وکار بر این اساس برای حفظ رقابت و سودآوری بسیار مهم خواهد بود.

برای آخرین، ما را در Google News.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی