عمومیمقالات

شناخت الگوهای ما با چاک ویزنر

شناخت الگوهای ما با چاک ویزنر

هویت و زندگی ما در داستان‌ها رشد می‌کند. چاک ویزنر می‌گوید: اما اینها داستان‌هایی هستند که ما از طریق خانواده، فرهنگ و تجربیات خود می‌پذیریم و می‌تواند آنها را محدودکننده کند. این هفته در افکار درخشانبا تریستان آهومادا، ویزنر اظهار داشت که داستان های ما حقیقت ما نیستند. در عوض، داستان های ما به حقایق، احساسات و نظرات تقسیم می شوند.

او چهار سوال را بیان می کند که می توان از آنها برای پردازش این داستان ها استفاده کرد: خواسته های من چیست؟ نگرانی های من چیست؟ چه مسائل مربوط به قدرت مطرح است؟ و چه قوانین و قوانین رفتاری به عقاید و قضاوت های من شکل می دهد؟

ویزنر می‌گوید: «مسائل مربوط به اقتدار یک مشکل بزرگ در تجارت است. رهبران اغلب احساس می‌کنند که باید همه پاسخ‌ها را داشته باشند، اما باید احساس راحتی کنند که در یک وضعیت ثابت باشند. یادگیری. ما هنر پرسیدن سوال را از دست داده ایم. ما باید روش را دوباره متعادل کنیم ویزنر توضیح می دهد که ما از دفاع می کنیم و چگونه پرس و جو می کنیم. او پیشنهاد می کند که رهبران در یک جلسه به جای حرف اول صحبت کنند. استراتژی دیگر پرسیدن سه سوال قبل از تصمیم گیری است.

او پیشنهاد می‌کند به جای اینکه داستان‌ها را حقیقت بداند، درباره رفتارها فکر کنید و افکار به عنوان الگوها که از طریق استانداردهایی که ما ناخودآگاه اتخاذ کرده ایم آموخته می شوند. اما می‌توانیم الگوهای خود را بشناسیم و برای تغییر آنها تلاش کنیم.

درباره چاک Wisner در و در اینستاگرام و توییتر chuck_wisner@ دنبال کنید. کتاب او هنر گفتگوهای آگاهانه نام دارد.

قسمت کامل زیر را ببینید یا در پادکست های اپل، و با مشترک شدن در پادکست های SUCCESS امروز، هرگز قسمت دیگری را از دست ندهید!

5d2e1612f504f9b4ee1ff6be17a67cd8?s=100&d=mp&r=g - شناخت الگوهای ما با چاک ویزنر

Tristan Ahumada ویراستار People برای SUCCESS است، Lab Coat Agents را به عنوان مدیر عامل آن اداره می کند، با شرکت های Fortune 500 مشورت می کند، یک تیم موفق املاک و مستغلات را در کالیفرنیا اداره می کند، تیم های توسعه در ایالات متحده (در کارگزاری های مختلف)، مالک در یک کارگزاری، در حال حاضر در هیئت مدیره های مختلف شرکت های فناوری حضور دارد و همچنین یک سخنران بین المللی است. عشق او به فناوری و سیستم ها او را وادار می کند تا جدیدترین محصولات را برای رشد برای همه مشاغل در سراسر جهان از جمله نمایندگان املاک و کارگزاران آزمایش و استفاده کند. تریستان اهل کالیفرنیای جنوبی است که در حال حاضر با همسر و دو فرزندش زندگی می کند.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی