عمومی

شرکت های بزرگ فناوری شروع به توقف استخدام کرده اند. باید شما؟

شرکت های بزرگ فناوری شروع به توقف استخدام کرده اند. باید
شما؟

استخدام کننده ها سرعت استخدام را کاهش می دهند – یا حتی کاملاً متوقف می کنند.

چندین شرکت فناوری بزرگ اعلام کرده‌اند که قصد دارند استخدام را کاهش دهند و پس از ماه‌ها ترمز بالا را به کار گیرند تقاضا برای کارگران فناوری. بر اساس ایمیلی دریافت شده توسط CNBC. و هفته گذشته، دیوید وهنر، مدیر مالی متا به کارمندان گفت که طبق یادداشتی که توسط Insider به دست آمده است. طبق ردیاب تعلیق صنعت فناوری Layoffs.fyi، حداقل ۶۶ شرکت فناوری تاکنون در سال ۲۰۲۲ اخراج شده‌اند.

این تعلیق‌ها و اخراج‌ها دلایل متعددی دارند–رشد سریع منجر به استخدام بیش از حد در برخی موارد و متوقف شدن رشد در برخی موارد می شود. با این حال، همه آنها نشان دهنده تردید در مورد چشم انداز اقتصادی فعلی هستند، زیرا کسب و کارها آماده می شوند احتمال رکود اقتصادی.

اگرچه تورم بسیار اندکی کاهش یافته است، توقف استخدام های فنی می تواند زنگ خطری برای تغییر در الگوی استخدام کلی باشد. این ممکن است به این معنی نباشد که مشاغل کوچک برای پر کردن مشاغل «کم مهارت» که معمولاً دستمزد کمتری دارند، راحت‌تر خواهند بود، اما شرکت‌های فناوری متوسط‌تر ممکن است در واقع فرصتی غیرمنتظره برای جذب استعداد که ممکن بود در غیر این صورت به شرکت های بزرگتر می رسید. البته، همه اینها به نحوه حرکت نیروهای اقتصادی در چند ماه آینده بستگی دارد – و اینکه آیا فدرال رزرو می‌تواند با افزایش نرخ‌های بهره برای کاهش تورم، بدون ایجاد رکود، یک فرود ملایم داشته باشد.

<.>

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی