عمومی

شرایط وام مشاغل کوچک چیست؟

شرایط وام مشاغل کوچک چیست؟

وام‌های کسب‌وکارهای کوچک منبع محبوبی برای تأمین مالی برای صاحبان مشاغل کوچک هستند، اما تأمین آن می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. درک شرایط لازم برای وام کسب و کار کوچک می تواند به افزایش شانس تایید کمک کند. این مقاله چگونه وام کسب و کار کوچک و انواع مختلف الزامات وام دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به خواندن ادامه دهید.



چه کسی آیا می‌توانید برای وام کسب‌وکار کوچک درخواست دهید؟

وام‌های کسب‌وکار کوچک وام‌های شخصی نیستند، بلکه کمک‌های مالی برای افراد، شراکت‌ها، شرکت‌ها و سایر موارد هستند. نهادهایی که در فعالیت تجاری انتفاعی فعالیت می کنند. هر کسی که به دنبال راه اندازی یا گسترش یک کسب و کار موجود است، ممکن است واجد شرایط درخواست وام باشد. وام دهندگان مختلف آنلاین و وام دهندگان سنتی ممکن است شرایط متفاوتی برای واجد شرایط بودن داشته باشند، بنابراین مهم است که قبل از درخواست درباره گزینه ها تحقیق کنید.

آیا سخت است. برای تأیید وام کسب و کار کوچک؟

فرایند تأیید وام کسب و کار کوچک بسته به وام دهنده متفاوت است. به طور کلی، یک کسب و کار به ارائه اسناد مالی و سابقه اعتباری نیاز دارد. داشتن یک برنامه خوب فکر شده برای استفاده از وجوه وام و توانایی نشان دادن توانایی بازپرداخت آن برای تایید، مهم است.

svg%3E - شرایط وام مشاغل کوچک چیست؟

الزامات وام تجاری

دریافت وام تجاری مستلزم رعایت معیارهای خاصی است. در اینجا هشت مورد نیاز وام کسب و کار وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید:

۱٫ امتیاز اعتبار شخصی و تجاری

یک امتیاز اعتباری خوب برای دریافت وام تجاری ضروری است زیرا وام دهندگان گزارش اعتباری شما را از دفاتر اعتباری بررسی می کنند. این شامل امتیازات اعتباری شخصی و تجاری می‌شود.

۲٫ جریان نقدی و تاریخچه بدهی

جریان نقدی قوی برای پرداخت وام مورد نیاز است. یک وام دهنده همچنین ترازنامه، صورت درآمد، بدهی و سابقه بازپرداخت را به همراه نسبت بدهی به درآمد کسب و کار بررسی می کند تا تعیین کند آیا می تواند تعهد مالی دیگری را انجام دهد یا خیر.

۳٫ وثیقه

بیشتر وام دهندگان مشاغل کوچک قبل از اعطای وام به یک کسب و کار، مانند املاک تجاری، حساب های دریافتنی، به نوعی وثیقه نیاز دارند. ، یا سایر دارایی های تجاری.

۴٫ زمان در کسب و کار

کسب و کارهای کوچک تاسیس شده با سوابق موفقیت آمیز ممکن است زمان آسان تری نسبت به کسب و کارهایی که تازه راه اندازی کرده اند، برای تامین مالی کسب و کار کوچک داشته باشند. کمک می کند تا حداقل دو سال قبل از درخواست برای تامین مالی فعال بوده باشید.

۵٫ اثبات توانایی بازپرداخت وام

وام دهندگان این اطمینان را می خواهند که می توانید آنچه را که قرض می کنید بازپرداخت کنید و ممکن است از اظهارنامه مالیاتی یا سایر صورت های مالی مدرک بخواهید. که توانایی شما را در انجام این کار در طول زمان نشان می دهد.

۶٫ طول مدت وام درخواستی

بیشتر وام دهندگان به جای وام های بلندمدت به وام های کوتاه مدت علاقه دارند. این به این دلیل است که وام‌های کوتاه‌مدت به دلیل کوتاه‌تر بودن معمولاً خطر کمتری برای آنها به همراه دارد. آنها همچنین با توجه به نرخ های بهره بالاترشان در مقایسه با وام های بلندمدت که نرخ های بهره پایین تری دارند، در طی چندین سال سود بیشتری دارند.

۷٫ هدف وجوه درخواستی

تعریف کنید که چگونه از وجوه استفاده می کنید تا وام دهندگان را متقاعد کنید که سرمایه شما دارای ارزش بالقوه و بازگشت سرمایه است. برخی از درخواست‌ها ممکن است بسته به هدف درخواست شده تامین مالی نشوند، مانند سرمایه‌گذاری‌های سوداگرانه.

۸٫ الزامات اسناد و مدارک

برای دریافت بودجه، اکثر وام دهندگان به اسناد اضافی مانند یک طرح تجاری خوش ساخت نیاز دارند که هدف وام، انواع، و مبالغ درخواستی و برنامه بازپرداخت تخمینی با محاسبات اصل و سود قبل از تأیید هرگونه درخواست تأمین مالی با SBA

یک صاحب کسب و کار کوچک ممکن است به جای وام تجاری سنتی درخواست وام SBA را بدهد زیرا شرایط انعطاف پذیرتری را ارائه می دهد. اگر می‌پرسید چگونه دریافت وام SBA، مدارک و معیارهای زیر باید رعایت شوند:

  • صورتهای مالی تجاری و شخصی: متقاضیان باید صورتهای مالی را برای هر دو تجارت خود ارائه دهند. و امور مالی شخصی.
  • طرح کسب و کار:یک طرح تجاری دقیق که تاریخچه، اهداف و پیش بینی های مالی شرکت را مشخص می کند، مورد نیاز است. وثیقه: SBA برای تضمین وام به وثیقه نیاز دارد و متقاضیان باید اسنادی را ارائه دهند که اثبات مالکیت را نشان دهد.
  • اسناد قانونی: اینها شامل مجوزهای تجاری، اظهارنامه مالیاتی، قراردادها و سایر اسناد قانونی مربوطه.
  • درخواست وام SBA: در نهایت، متقاضیان باید درخواست وام SBA را تکمیل و ارسال کنند، که شامل سوابق شخصی و اطلاعات مالی، سابقه تجاری، و جزئیات درخواست وام.

چگونه برای وام کسب و کار کوچک تایید شد

درخواست وام برای کسب و کارهای کوچک می تواند دلهره آور باشد، اما با آماده سازی مناسب، تایید آن امکان پذیر است. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا تأییدیه بگیرید:

  • موسسات وام‌دهی تحقیقاتی: مهم است که قبل از درخواست، در مورد مؤسسات وام‌دهنده مختلف و صلاحیت‌های آنها تحقیق کنید.
  • برنامه کسب و کار تهیه کنید:یک طرح کسب و کار جامع و سنجیده ایجاد کنید که اهداف و مقاصد شرکت شما را مشخص کند.

  • سازماندهی اسناد مالی: > همه اسناد مالی لازم برای درخواست را جمع آوری کنید، مانند اظهارنامه مالیاتی، صورت های مالی شخصی، و صورت های بانکی.
  • تاریخچه اعتباری پاک: یک سابقه اعتباری تمیز برای تاییدیه وام را حتما قبل از درخواست بررسی کنید.
  • وثیقه و ضامن ها: ممکن است وام دهندگان به وثیقه به عنوان تضمین وام نیاز داشته باشند و داشتن ضامن نیز می تواند به افزایش وام کمک کند. شانس تایید ضمانت نامه شخصی دارایی های شخصی شما را در معرض خطر قرار می دهد.

چه چیزی شما را از دریافت وام SBA محروم می کند؟< span class="ez-toc-section-end"/>

در حالی که اداره مشاغل کوچک (SBA) به کارآفرینان و صاحبان مشاغل وام ارائه می دهد، عوامل خاصی وجود دارد که می تواند متقاضی را رد صلاحیت کند. اینها می تواند شامل داشتن سابقه کیفری، معوق بودن مالیات یا سایر وام های دولتی، یا عدم توانایی در بازپرداخت وام باشد. کسب‌وکارهایی که در فعالیت‌های خاصی مانند سرمایه‌گذاری سفته‌بازی شرکت می‌کنند نیز ممکن است واجد شرایط نباشند.

مقدار معقول برای کوچک چقدر است. وام های تجاری؟

مقدار معقولی برای وام کسب و کار کوچک به منابع در دسترس وام گیرنده و استفاده مورد نظر از وجوه بستگی دارد. به طور کلی، مبالغ وام از ۵۰۰۰۰ دلار تا ۵ میلیون دلار متغیر است که شرایط وام مستلزم پرداخت ماهانه وام است و حداکثر ۲۵ سال طول می کشد. هنگام در نظر گرفتن مبلغی که برای شما مناسب است، شرایط فردی خود را ارزیابی کنید.

چه مدارکی برای یک کسب و کار کوچک مورد نیاز است. وام؟

برای درخواست وام کسب و کار کوچک، متقاضیان معمولاً نیاز به ارائه چندین سند دارند. اسناد وام کسب‌وکار کوچکی که به آن نیاز دارید می‌تواند شامل یک طرح تجاری، صورت‌های مالی مانند اظهارنامه مالیاتی و صورت‌حساب‌های بانک تجاری و اسناد قانونی مانند مجوزهای تجاری و قراردادها. وام دهندگان همچنین ممکن است از صاحبان مشاغل و اطلاعات مربوط به وثیقه ای که برای تضمین وام استفاده می شود، درخواست کنند.

چه اعتباری امتیاز برای وام SBA مورد نیاز است؟

اداره مشاغل کوچک (SBA) حداقل امتیاز اعتباری مورد نیاز برای وام های خود ندارد. با این حال، وام دهندگان فردی که در برنامه های وام SBA شرکت می کنند ممکن است شرایط امتیاز اعتباری خود را داشته باشند. به طور کلی، امتیاز اعتباری ۶۸۰ یا بالاتر برای واجد شرایط بودن وام SBA خوب در نظر گرفته می شود.

تصویر: Envato Elements


منبع :
حتما بخوانید : ۲۵ مجله Bullet قابل چاپ
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی